کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست‌های مردم در سامانه سامد مربوط به توسعه شبکه فاضلاب است

29 بهمن 1397 ساعت 0:42

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر سامانه سامد (سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و مسئولین) استانداری کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی شکایات، درخواست‌ها و پیشنهادات شهروندان از شهرهای مختلف استان بود.


شهرام مؤمن‌نسب ضمن قدردانی از حضور و پاسخگویی مدیرعامل آبفای استان در دفتر سامانه سامد، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان پس از حضور استاندار و معاون عمرانی اولین دستگاهی است که در دفتر سامد حضور پیداکرده است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه مدیرعامل آبفای استان با پاسخگوی بیش از 46 مورد ارتباط تلفنی و طی مدت‌زمان 2 ساعت در تعداد پاسخگویی‌ها پیشتاز بوده است، بیان کرد: حفظ این رویکرد باعث ایجاد رضایت مردم از مسئولان خواهد شد.
وی با تقدیر از پاسخگویی شفاف و سعه‌صدر مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان در پاسخگویی به تماس‌های مردمی از طریق سامانه سامد، تصریح کرد: هدف از ایجاد سامانه سامد برقراری ارتباط مستقیم مردم با مسئولین است.
سید علی لدنی‌نژاد نیز در این باره اظهار کرد: مدیران و معاونین آبفای استان در همه حال آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و این موضوع از رویکردهای اصلی آبفای استان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان امروز بیشتر حول محول توسعه شبکه فاضلاب، افت فشار آب و تسریع در رفع شکستگی‌ها بود.
لدنی نژاد خاطرنشان کرد: تمامی درخواست‌ها علاوه بر پاسخگویی شفاف به‌صورت جدی پیگیری خواهند شد.
 


کد مطلب: 407289

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407289/2/درخواست-های-مردم-سامانه-سامد-مربوط-توسعه-شبکه-فاضلاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1