تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۰۷۲۶۸
در جلسه ستاد نوروزی شهرستان گچساران مطرح شد:

لزوم آمادگی همه ارگان ها برای ورود مسافران نوروزی

۰
کبنا ؛
روز یکشنبه 28بهمن، اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با حضور فرماندار و ارگان های مربوطه در محل فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد.
علی خوانپایه فرماندار شهرستان گچساران گفت: به غیر از تسهیلات زیرساختی و فیزیکی که باید به مسافران نوروزی ارائه شود، یکی از مهمترین مواردی که باید بر آن تاکید شود بحث فرهنگ سازی و نحوه برخورد ارگان ها با مسافران است.
خوانپایه ابراز کرد: خیلی از مشکلاتی که در حوزه گردش پذیری وجد دارد مرتبط به حوزه های درون شهری و فراهم آوردن امکانات لازم برای مسافران است.
وی در ادامه گفت: از کمیته های خدمات رسان خواست هر چه زودتر جلسات درون گروهی خود را تشکیل داده و بازدیدهای میدانی برای ساماندهی زیرساخت ها را شروع کنند.
الماس قبادی رئیس سازمان گردشگری گفت: با بازدیدهایی که انجام داده ایم، جاده سدچم شیر، باباکلان به سمت بی بی حکیمه یکی از جاده هایی است که اهمیت ویژه ای دارد و باید مشکلات این جاده رفع شود.
قبادی تاکید کرد: امسال باید حرم خوابی در حرم بی بی حکیمه جمع شود و مسئولان و سرمایه گذاران باید به این بخش ورود کنند و برای اسکان مسافران راه حلی را بیندیشیم.  
رئیس سازمان گردشگری در اشاره به برنامه های نوروزی سال 98 گفت: امسال جشن های بیشتری را در سطح شهر اجرا می کنیم همچنین کتابچه ای به زبان طنز نوشته شده برای فرهنگ سازی ارتباط بهتر شهروندان،تاکسی،پلیس و دیگر ارگان ها با مسافران و گردشگران تعبیه شده و تا روزهای آینده انتشار می یابد، همچنین برپایی نمایشگاه صنایع دستی از دیگر برنامه های سازمان گردشگری و صنایع دستی است.
سیدناصر حسینی رئیس شورای شهر گچساران بیان داشت: از 23بهمن ماه طرح و برنامه های خدمات رسانی و ایجاد زیرساخت ها برای خدمات دهی به مسافران و گردشگران از سوی شهرداری و شورای شهر شروع شده است.
حسینی ابراز داشت: تعداد 4آشپزخانه در سطح پارک های شهر تعبیه کرده ایم که تا چند روز آینده بطورکامل مجهز می شوند. برای اولین بار حمام عمومی جنب آتش نشانی سه راهی را برای رفاه و سلامت و بهداشت مسافران راه اندازی کرده ایم.
سیدناصر حسینی تصریح کرد: چهار مرکز برای راهنمایی مسافران در شهر راه اندازی می شود، همچنین در زمینه مشکلات گودبرداری ها در سطح شهر مصوب کرده ایم که هر چه سریع تر نسبت به رفع نواقص اقدام شود، همچنین چهارراه میدان تا نیمه اول اسفند تکمیل و آماده می شود.
حسینی ادامه داد: سرانه فضای سبز شهرگچساران نسبت به سرانه کشوری بیشتر است و از این نظر مشکلی نداریم، همچنین زیباسازی شهر با چراغ های رنگی، المان های نقاشی شده، آذین بندی چراغ های رنگی و ترمیم چاله ها و گودبرداری ها در دست اجرا است.
علی خوانپایه در انتها گفت: همانطور که شهرداری و شورای شهر ملزومات کار را شروع کرده اند و جلسات خود را پیش از این برگزار کرده اند لازم است بقیه دستگاه ها نیز در این زمینه هر چه زودتر در جهت رفع مشکلات اقدام کنند.
 شهرستان گچساران به دلیل آب و هوای مناسب و معتدل در فصل بهار یکی از مناطق پرتردد از نظر مسافر و گردشگر است و سال گذشته در کنار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین تعداد گردشگر استان را به خود اختصاص داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1