کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بارش برف و ضعف مدیریت‌ها (+ عکس و فیلم )

27 بهمن 1397 ساعت 18:02

ما مردم انتخابات پرشور و مسئول پرستی هستیم که هیچگاه درخواست بلندپروازانه ای نداشته‌ایم؛ فقط گاهی می گوییم زمین‌ها و منابع را بیش از این نابود نکنید و یا اگر برفی بدون از هماهنگی شما بارید، هواپیما را زود پیدا کنید و ماشین‌ها را خبر کنید تا ملت فکری به حال خودشان کنند. ما مردم بی مسئول و مدیری هستیم که به امان خدا رها شده‌ایم.


عصر امروز بارش برف و باران در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شدت بالای گرفت، برف تمام شهر یاسوج و خیابان‌های آن را پوشیده است، متأسفانه به دلیل عدم برف روبی برخی خیابان‌ها حرکت خودروها به کندی انجام می‌گیرد. بعضی ماشین‌ها هم لیز می‌خوردند و مجبور به توقف در گوشه‌ای از خیابان‌ها می‌شدند.
متأسفانه در هنگام بارش باران و برف شهرهای استان به ویژه شهر یاسوج از مدیریت یکپارچه برای مدیریت برف و باران برخوردار نیست.
قفل شدن برخی از خیابان‌های شهر یاسوج به ویژه خیابان منتهی به سازمان برنامه و بودجه و عدم تردد خودروها از دلایل ضعف مدیریت‌ها است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000407/nf00407239-1.mp4
بارش برف و باران، شور و سر زندگی را به مردم باز گردانده و بارقه‌های امید را در دل همه زنده کرده است. طبیعت به یاری‌مان آمده و نوید بهاری پر برکت را می‌دهد؛ چشم همه روشن.
 چرا یک مساله ساده اینگونه یک استان را در بحران فرو می‌برد؟ برق بسیاری از مناطق می‌رود، جاده‌ها قفل و بسته می‌شود، شایعه‌ها راه می افتد، کسی پیدا نمی‌شود توضیحی دهد، شبکه استانی گزارش پخش نمی‌کند و مردم بی اطلاع می‌مانند!؟ و معضلات پیدا و پنهان دیگری که همه را به این فکر فرو می‌برد اگر دو تا سه روز یا یک هفته برف و باران ببارد چه می‌شود. چرا کسی به فکر مردم نیست در این مصیبت‌ها اما در شرایط عادی همه مصاحبه می‌کنند و عکس می‌گیرند و لاف می‌زنند! پاسخگو نبودن مسئولان به چه دلیل است؟
ما استان بی برنامه ی و مدیر هستیم که رها شده‌ایم و تا اتفاق خاصی نیفتاده کارها به خودی خود پیش می‌رود اما با کوچک‌ترین اتفاق تمام مشکلات آشکار می‌شود و یکمرتبه مردم می‌مانند و دردسرهایی که فکری برای آنها نشده و مصیبت‌هایی که تدبیری برایشان اندیشیده نشده است. ما استانی هستیم که بعضی مسئولانش بیشترین شعارها و وعده‌ها را می‌دهند اما کمترین عملی در کار نیست. مسئولان کشوری هم که به استان می‌آیند و این وضعیت را می‌بینند با آگاهی از این وضع و در هماهنگی با مسئولان استانی وعده‌های عجیب و غریب می‌دهند و بعد که رفتند یا دیگر پشت سرشان را نگاه نمی‌کنند یا استعفا می‌دهند. ما مردم انتخابات پرشور و مسئول پرستی هستیم که هیچگاه درخواست بلندپروازانه ای نداشته‌ایم؛ فقط گاهی می گوییم زمین‌ها و منابع را بیش از این نابود نکنید و یا اگر برفی بدون از هماهنگی شما بارید، هواپیما را زود پیدا کنید و ماشین‌ها را خبر کنید تا ملت فکری به حال خودشان کنند. ما مردم بی مسئول و مدیر هستیم که به امان خدا رها شده‌ایم.


کد مطلب: 407239

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407239/2/بارش-برف-ضعف-مدیریت-ها-عکس-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1