تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۴۰۷۱۹۲
با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد 

همایش منطقه‌ای «جشن تکلیف» پسران عشایر کشور در گچساران/ خوش و بش تاجگردون با امام جمعه ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛مراسم افتتاحیه همایش بزرگ جشن تکلیف پسران عشایر مرکز و جنوب کشور  با شرکت دانش آموزانی از ۹ استان کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، چهامحال وبختیاری، کرمان ، یزد، فارس و خوزستان  و با حضور حجت‌الاسلام اسکندریان معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش، آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان، حجت‌الاسلام حجازی امام جمعه شهرستان، غلامرضا تاج گردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان ، علی خوان پایه فرماندار شهرستان،محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش و جمعی از معاونین و کارشناسان اداری، رضایی رئیس اداره عشایر استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی شهرستانی در مجتمع فرهنگی دوگنبدان برگزار شد.
 در این آئین آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی  با تقدیر و تشکر از حضور عشایر استان‌های مرکز و جنوب کشور در شهرستان گچساران اظهار کرد: خوشا به حال شما که امروز مورد توجه خداوند قرار گرفته‌اید و قدر بدانید که این جشن، جشن بلوغ و تکلیف است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: برگزاری جشن تکلیف برای دانش آموزان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید به شکرانه این نعمت الهی، به فرائض دینی به درستی عمل کرد.
آیت‌الله ملک‌حسینی از نماز به عنوان نماد شکوهمندی اتصال انسان با خدا یاد کرد و اظهار داشت: افرادی که به سن تکلیف می‌رسند باید در کنار تمامی اعمال نیکی که انجام می‌دهند، به نماز توجه ویژه داشته باشند زیرا اعمال انسان در صورتی مورد قبول حضرت حق قرار می گیرد که نماز وی مورد قبول واقع شده باشد.
وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین رسالت‌های نظام آموزش و پرورش تربیت نسلی اندیشمند، پرسشگر و متعهد به نظام و کشور است چرا که آموزش بدون توجه به مسائل اخلاقی به سرانجام مقصود نمی رسد.
 آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه جامعه‌ای که کرامت، اصالت و شرافت خود را حفظ نکند، عنوان کرد: اگر انسان با کرامت خداوند را نپذیرفت حقارت انسان‌های پست را بپذیرد و انسان هیچ‌گاه بدون ولی باقی نخواهد ماند.
 وی خطاب به دانش آموزان اذعان کرد: آغاز بلوغ باید آغاز معرفت بیشتر شود و مسائل شرعی را بیشتر بخوانید و عمل کنید تا بتوانید به بهترین نحو احسن به آن عمل کنید.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قرآن بخوانید و قلب‌های خود را با نور قرآن روشن کنید، ابراز کرد: مفهوم‌هایی که در جشن بلوغ و تکلیف به آن اشاره می‌شود، مفهوم کلام و معرفت انسان است.
آیت‌الله‌ ملک حسینی افزود: پسران آغاز بلوغ را آغاز پرسش‌ها قرار دهید و زیاد پرسش کنید و قدر سوال‌هایی که در ذهن ایجاد می‌شود را بدانید و از مربیان، روحانیون و والدین پرسش کنید.
گفتنی است: خوش و بش غلامرضا تاجگردون و حجت السلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران  بعد از مدت ها از حاشیه های این مراسم بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مربی
نیاز به این حرکتهای نیست با این خطراتی که جاده ها و وسایل نقلیه دارند. همین جشن را مدارس بی تکلف انجام میدن. آموزش و پرورش چرا اینقد بی تدبیر شده ?
Iran, Islamic Republic of
در حقیقت جشن ورود به سن بلاتکلیفی
Iran, Islamic Republic of
پس معاون وزیر کجا بود که درتیتر زدین
معلم
Iran, Islamic Republic of
در اين وضعيت اقتصادي و كاهش منابع ملي كشور، 500 ميليون تومان خرج كرديد كه خروجي چه باشد؟
يعني بدون جشنهاي ميلياردي نمي شود به سن بلوغ و تكليف رسيد
آيا اين هدررفت منابع ملي نيست
آموزش و پرورش استان و عشاير استان به بيراهه نرويد
معلم دبستان
Iran, Islamic Republic of
بس كنيد اين همايش هاي بدون خروجي را
مديران ما همه تبليغاتي و رسانه اي شدند و اين پاشنه اشيل نظام اداري ماست
با بودجه اين همايش ميشد به هر دانش آموز عشايري استان 150 هزار تومان عيدي داد
ميشد ب هر دانش آموز 4 كيلو گوشت قرمز دولتي اهدا كرد
ميشد به دو مدرسه شبانه روزي عشايري استان كمك كرد كه دانش آموزان از گرسنگي دچار سوءتغذيه نشوند
...
آقاي استاندار شما حرفي بزنيد كاري بكنيد تمام كنيد اين همايشهاي بي هدف را
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1