تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۴۰۷۱۷۷
در آئین احداث همراه‌سرای بیمار بیمارستان بی بی حکیمه(س) انجام گرفت

چرا تاجگردون با اصرار کلنگ را به شهردار دوگنبدان داد؟(+تصاویر)

۰
کبنا ؛آیین کلنگ زنی احداث اقامتگاه همراه بیمار مرکز درمانی بی بی حکیمه (س) گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان ای گچساران وباشت، علی خوانپایه فرماندار گچساران، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، غلام نژاد معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، کریم رضایی مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه (س)، سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران، سهراب صیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان، مسعود ظفری  شهردار دوگنبدان، کیانوش بلوطی از اعضای شوای شهر دوگنبدان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی  کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: با توجه به شمار زیاد مراجعه کنندگان به بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) احداث اقامتگاه همراه بیمار برای این مرکز درمانی یکی از نیازهای ضروری به شمار می‌آید.
اورنگ ایلامی افزود: این اقامتگاه در زمینی به وسعت یک هزار متر مربع در سه طبقه و با صرف ۱۰ میلیارد ریال کمک خیرین احداث می‌شود.
ایلامی تصریح کرد: مدت زمان اجرای پروژه 18 ماه می‌باشد.
ایلامی عنوان کرد: این اقامتگاه شامل پذیرش، آسایشگاه‌های زنانه و مردانه، نمازخانه، آشپزخانه و سرویس بهداشتی بوده و در سه طبقه و شامل ۶۰ تخت ساخته خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر همراهان بیمارانی که از دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) مراجعه می‌کردند مجبور به سکونت در چادردر محوطه و یا اطراف بیمارستان هستند که با ایجاد این اقامتگاه مشکل همراهان بیماران حل خواهد شد.
گفتنی است: در این آیین غلامرضا تاجگردون کلنگ پروژه را با اصرار به مسعودظفری شهردار دوگنبدان داد و از وی خواست با توجه به اینکه این پروژه توسط خیرین ساخته می‌شود هزینه‌های پروانه ساخت و عوارض را تخفیف ویژه بدهد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای کاش یاسوج هم یک نماینده مانند تاجگردون داشت
Iran, Islamic Republic of
خدمتی که تاجگردون به گچساران کرد به اندازه صدسال این شهر را جلو انداخت
Iran, Islamic Republic of
از زحمات دکتر تاج گردون تشکر می کنم ولی عزیزدلم پروژه های تهران دیگر شهرها تعطیله یعنی اینکه شما اهل مسافرت نیستی وبقیه پروژه ها اصلا قابل قیاس با گچساران نیست شهرکوچک چهارتا پروژه کوچک شیراز وتهران و.....پروژه هایی که شما مبلغ آنها را نمی توانی ازرو بخوانی ......
عابدزاده
Iran, Islamic Republic of
توی شرایط بد اقتصادی که کشور تحریم و هیچ پروژه ای حتی در تهران هم انجام نمیشه تاجگردون داره گچساران را گلستان میکنه مردم باید قدرش را بدونن
Iran, Islamic Republic of
ي مدير با پرستيژ تو بهداست ودرمان بود اونم تاجگردون عوض . و از مديريت نميدونه رو جايگزينش كرد جاش تو تصاوير خالي
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این بیمارستان نه پزشک تو اورژانسش هست و نه داروخانه داره. الکی اسم در کرده.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ایلامی باید از دانشگاه علوم پزشکی استان برود
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
نماینده شعاری دهدشت ‌و فرماندار پروازی دهدشت و شهردار کاردانی بهداشت دهدشت همه در . و دهدشت بیابان.
بهداشت و درمان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون همه کارش خوب بود غیر از یک کارش که همه را مایوس کرده تغییر رامین ملکی معاون اداری شبکه گچساران و هادی عزیزی حراست شبکه گچساران است که منشا همه مشکلاتی هستند که زیر پوست بهداشت و درمان گچساران بوقوع می پیوندند
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر تاج
Iran, Islamic Republic of
درود هزاران درود خدا بر خیرینی که اندیشه خدایی دارند خدا به آنها لطف داشته اند وآنها به همنوعان محبت دارند درود هزاران درود خدا بر مرد خستگی ناپذیر وگل سرسبد مجلس یار غمخوار مردم دکتر غلامرضا تاجگردون مردی که مردانه یک تنه در برابر همه مشکلات وناملایمات ایستاد و خود را وقف مردم کرده تا الامی باشد بر دردها وزخمهای مردم افسوس که تعداد ی آدمهای منفعت طلب وتعدادی غیر بومی گچسارانی وباشتی چون سرافرازی وآبادانی گچساران را بر نمی تابند علیه این انسان بزرگ وسترگ توطئه می کنند گاهی دایه عزیزتر از مادر میشوند وتریبونها را به بوق تبلیغاتی علیه عزیز دل مردم ونماینده خوش آوازه مردم گچساران وباشت می کنند غافل از اینکه دست مردم نظر سوء انها را درک کرده وهمین امر باعث شده تا گوش مردم پر شده از حرفهای آنها این تریبونها دیگر برای مردم . بدل گشته ومردم خدمتگذار را تشخیص میدن وحنای آنها برای مردم رنگی ندارد
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
چون می خواد رای طایفه شو بگیره بعد پس از انتخابات برکنارش کنه.آهای طایفه بامیشخی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1