کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین احداث همراه‌سرای بیمار بیمارستان بی بی حکیمه(س) انجام گرفت

چرا تاجگردون با اصرار کلنگ را به شهردار دوگنبدان داد؟(+تصاویر)

25 بهمن 1397 ساعت 7:54

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به شمار زیاد مراجعه کنندگان به بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) احداث اقامتگاه همراه بیمار برای این مرکز درمانی یکی از نیازهای ضروری به شمار می‌آید.


آیین کلنگ زنی احداث اقامتگاه همراه بیمار مرکز درمانی بی بی حکیمه (س) گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان ای گچساران وباشت، علی خوانپایه فرماندار گچساران، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، غلام نژاد معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، کریم رضایی مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه (س)، سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران، سهراب صیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان، مسعود ظفری  شهردار دوگنبدان، کیانوش بلوطی از اعضای شوای شهر دوگنبدان برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی  کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: با توجه به شمار زیاد مراجعه کنندگان به بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) احداث اقامتگاه همراه بیمار برای این مرکز درمانی یکی از نیازهای ضروری به شمار می‌آید.
اورنگ ایلامی افزود: این اقامتگاه در زمینی به وسعت یک هزار متر مربع در سه طبقه و با صرف ۱۰ میلیارد ریال کمک خیرین احداث می‌شود.
ایلامی تصریح کرد: مدت زمان اجرای پروژه 18 ماه می‌باشد.
ایلامی عنوان کرد: این اقامتگاه شامل پذیرش، آسایشگاه‌های زنانه و مردانه، نمازخانه، آشپزخانه و سرویس بهداشتی بوده و در سه طبقه و شامل ۶۰ تخت ساخته خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر همراهان بیمارانی که از دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) مراجعه می‌کردند مجبور به سکونت در چادردر محوطه و یا اطراف بیمارستان هستند که با ایجاد این اقامتگاه مشکل همراهان بیماران حل خواهد شد.
گفتنی است: در این آیین غلامرضا تاجگردون کلنگ پروژه را با اصرار به مسعودظفری شهردار دوگنبدان داد و از وی خواست با توجه به اینکه این پروژه توسط خیرین ساخته می‌شود هزینه‌های پروانه ساخت و عوارض را تخفیف ویژه بدهد. 


کد مطلب: 407177

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407177/2/چرا-تاجگردون-اصرار-کلنگ-شهردار-دوگنبدان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1