تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : ۴۰۷۱۶۱
کبنا گزارش می دهد

ملاقات مردمی تاجگردون/ تاجگردون در محاصره قشقایی ها/ آیا یک قشقایی بخشدار گچساران می شود؟ (+تصاویر)

۰
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت با جمعی از مردم گچساران در ساختمان اجتماعات فرمامداری گچساران دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز: این دیدار مردمی در حالی انجام شد که در بدو ورود تاجگردون به ساختمان فرمانداری قشقایی های گچساران اطراف وی را احاطه ومحاصره کردند.
شنیده ها حاکیست که سکان بخشداری گچساران به یک قشقایی خواهد رسید که در این بین حاج علیرضا پناهپوری چهره شاخص و محبوب  قشقایی ها و مردم گچساران، دکتر رضا قشقایی عضو سابق شورای شهر دوگنبدان و نوذر شبرنگ از گزینه های احتمالی بخشداری گچساران می باشند.
اینطور به نظر می رسد که تاجگردون در مدت باقی مانده تا انتخابات آینده مجلس بدنبال خنثی کردن ترفند های رقیبان خود است و سعی دارد تمام روزنه های نفوذی رقیبان خود را بگیرد در این بین  رقیبان و مخالفان تاجگردون یکی بزرگترین ایرادات و ضعف های وی را نادیده گرفتن مطالبات قشقایی های گچساران نام می برند.
گفته می شود رقیبان تاجگردون با مطرح کردن این موضوع تا اندازه ای هم موفق به ایجاد یاس و ناامیدی قشقایی ها از تاجگردون شده اند.
تبعیض و بی عدالتی در جذب نیرو، استخدام های قومی و .. یکی از مواردی است که باعث نارضایتی و گلایه مندی شدید  
قشقایی های گچساران و دیگر اقلیت های قومی گچساران شده است.
قشقایی ها در انتخابات مجلس  با حمایت حداکثری( آرای 75 درصدی) از تاجگردون باعث پیروزی قاطع  وی  شده اند بطوریکه تاجگردون در مجلس شورای اسلامی محبوب ترین چهره مردمی شناخته  شد.
اما این پایان کار قشقایی ها و حمایتشان از تاجگردون نبود در انتخابات ریاست جمهوری باز هم قشقایی ها بوده اند که با حمایت بی نظیر خود(85 درصدی) از دکترروحانی باعث افزایش آراء وی شدند بطوریکه دکتر روحانی در بین 8 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران بیشترین آرای را کسب کرد و جالب ترین نکته این بود که دکتر روحانی درباشت  زادگاه تاجگردون از حجت السلام رئیسی شکست خورد.
اما به نظر می رسد که تاجگردون بشدت بدنبال برطرف کردن معضل تبعیض و بی عدالتی در جذب نیرو می باشد چون تاجگردون خوب می داند سال آینده  آمارها در خصوص  جذب  جوانان قشقایی هستند که باعث پیروزی وی در صندوق های محله لبنان، کیامرثی و روستاهای سربیشه، بید زرد، تلخاب شیرین، باباکلان،بن پیر، آبشیرین، بی بی جان آباد،پاکوه، کلاغ نشین ومناطق عشایری می شود نه...
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قشقایی اصیل
Iran, Islamic Republic of
این جماعت که همه باباکونی هستن
عدالت
Iran, Islamic Republic of
حق مردم گچساران این نیست که مردمش به خاطر گرفتن . بلند کنند.
Iran, Islamic Republic of
ملاقات مردمی چه ربطی به قشقایی ها دارد
Romania
قشقایی ها نباید اینبار همدیگر را رها کنند
تکرار خطا دوباره ما را میزد
ما عاقبت تفرقه را میدانیم
Iran, Islamic Republic of
کجا دیدار قشقاییها بود؟!!
وانگهی به فرض هم باشد این یک سال آخر چه دردی دوا میکنه؟!این که قدردانی نیست،همه میدانیم این حرکتها همه انتخاباتی هست ..
در ضمن 8سال زمان کمی برای کار و خدمت نیست،علیرغم موقعیت آقای تاجگردون در مجلس ما شاهد حرکت خاصی از ایشون در جهت اشتغال رفع محرومیت و تولید در شهرستان نبودیم.چند کیلومتری جاده ساخته شد که دستشان درد نکنه،ولی هر نماینده ای میبود این کارها را میتوانست انجام بده،کما اینکه در بقیه شهرستانهای استان نیز در این حد کار شده است.
آقای نماینده دوست داشتنی ما کار میخوایم کار!کاش به ما هم به اندازه یک صدم اطرافیانتون نظری داشتید!!!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سلام بر بزرگان قشقاییان دارای تاریخ گزارش و مقاله فوق را بدقت بخونیید..‌اخر عاقبت قشقایی به کجا انجامیده....که نویسنده عنوان نموده اقای فلان در محاصره قشقاییهاست ......مگه نیمی از مردم گچساران ترک زبان نان قشقایی نیست ‌. مگه در جریان نبرد حق علیه باطل و در زمان جنگ و در سایر جوانان و مرد و زن قشقایی گم گذاشتند ....مگه قشقایی دوش به دوش سایر رزمند ها از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی وکشور مان دفاع نکردند...اقای محترم لطفا اگه در قضاوت تصمیم گیری برات سخته ویا نمیتونی همه را یکسان ببینی حداقل به یک قاضی عادل مراجعه بفرمایید تاشاید عزیزان قشقایی پست با منت نیاز نداره ...پست اینچنینی از حقوق انهاست ...والسلام
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ای چه بگم اخ تا قیومت
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1