کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

یکی پاسخ دهد، خودروی بیت‌المال کهگیلویه و بویراحمد در مسیر بندر دیلم و گناوه چه کار می‌کند (+ عکس و فیلم )

24 بهمن 1397 ساعت 1:54

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیچ مدیری حق ندارد جلوی چشم مردم فرزندش را با ماشین پلاک قرمز به مدرسه ببرد و اگر مدیری فهم ‌و درک این مسأله را ندارد اشکال ساختاری از نظام نیست.


رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان کشور در ابتدای دهه ۷۰ می‌فرمایند، دلیلی ندارد وقتی مسئولی خودرو دارد، با ماشین دولتی به محل کارش بیاید.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000407/nf00407140-1.mp4
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در صحبت‌هایش در شورای اداری با بیان اینکه استفاده از خودروهای پلاک قرمز در وقت غیر اداری برای انجام کارهای شخصی فاصله مردم با مسئولان را بیشتر می‌کند و می‌گوید:  مردم این روزها دلشان می‌خواهد صدایشان شنیده شود و برای شنیدن صدای مردم باید فاصله مردم و مسئولان کم شود.
علی محمد احمدی افزود: هیچ مدیری حق ندارد جلوی چشم مردم فرزندش را با ماشین پلاک قرمز به مدرسه ببرد و اگر مدیری فهم ‌و درک این مسأله را ندارد اشکال ساختاری از نظام نیست.
وی با تاکید بر اینکه مسئول جمهوری اسلامی باید در تراز عامه مردم حرکت کند، گفت: با چنین حرکتی این موضوع به ذهن مردم متبادر  می‌شود که این مدیر چه حق و امتیازی دارد که در روز روشن از امکانات بیت‌المال استفاده می‌کند و همین امتیازات است که فرزندان مسئولان را آقازاده بار می‌آورد.
به گزارش کبنا، تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید، مربوط به خودروی یکی از ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که در مسیر بندر گناوه و دیلم در حال تردد است. لطفاً یکی به مردم پاسخ دهد که چرا یک مدیر در روز تعطیل و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که باید در این جشن ملی و شکوهمند کنار مردم باشد. با خانواده خودروی بیت المال را برداشته و به سفر برده است.
 


کد مطلب: 407140

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407140/2/یکی-پاسخ-دهد-خودروی-بیت-المال-کهگیلویه-بویراحمد-مسیر-بندر-دیلم-گناوه-کار-می-کند-عکس-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1