کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جمال روحانی بخشدار لوداب در گفت‌وگو با کبنا:

کلافه‌ام، لودر نیست، آنتن شبکه‌های سیما هم با یک باد قطع می‌شود / نه کسی حرف نماینده را گوش می‌دهد نه حرف مرا

24 بهمن 1397 ساعت 1:16

نماینده عالی دولت در ادامه گفت: آنتن شبکه‌های سیما این بخش با کوچکترین باد و باران و به قولی با یک عطسه با اختلال مواجه می‌شود و آنتن دهی نداریم.


نزولات آسمانی (برف و باران) رحمت الهی است و به قولی؛ «هر جا آب باشد، حیات هست»، استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های پربارش است و 10 درصد آب کشور متعلق به این استان است، اما همین بارش گاهی مشکلاتی را هم به وجود می‌آورد که آن هم دلایلی دارد. مثلاً به دلیل نامناسب بودن جاده‌ها و نداشتن زیرسازی و روسازی مناسب سیل و باران جاده‌ها را خراب و مسدود می‌کنند.
جمال روحانی بخشدار لوداب در گفت‌وگو با کبنا می‌گوید: متأسفانه جاده‌های این بخش مناسب نیستند و با هر بارشی بخشی از آن تخریب می‌شود و آمد و رفت برای مردم مشکل است.
وی تصریح کرد: بر اثر بارندگی‌های اخیر اکثر جاده‌های روستایی لوداب به‌کلی قطع شدند وتنها لودر این بخش کفاف باز گشایی همه روستاها را ندارد.
بخشدار لوداب با بیان اینکه توقعات مردم و مراجعات آنان برای رفع مشکلاتشان زیاد است، افزود: بنده علاوه بر اینکه نماینده دولت هستم، زبان مردم بخش هم هستم، حقیقتاً آنقدر مشکلات زیاد هست و بعضی مسوولان شهرستانی و استانی هم پاسخگو نیستند و بنده خودم از این وضعیت کلافه شده‌ام.
روحانی در ادامه بیان می‌کند: از مسوولان برای بازگشایی جاده‌ها می‌خواهم که چاره اندیشی کنند. ما در حوزه راهداری و راه سازی مشکلات زیادی داریم، و لوداب از این حیث محروم‌ترین بخش بویراحمد یا استان می‌باشد.
نماینده عالی دولت در ادامه گفت: آنتن شبکه‌های سیما این بخش با کوچکترین باد و باران و به قولی با یک عطسه با اختلال مواجه می‌شود و آنتن دهی نداریم.
وی افزود: 20 روز دکل مخابراتی حوزه حیدر آباد افتاده بود و مدیرعامل مخابرات این دکل را دو باره راه اندازی کرد، اما هنوز ارتباط مخابراتی این منطقه وصل نشده است.
بخشدار لوداب بیان می‌کند که منطقه دم لوداب آنتن دهی ندارد و نه کسی حرف نماینده را گوش می‌دهد و نه حرف فرماندار و نه حرف ما را و هر روز باید به طور مرتب تماس تلفنی برقرار کنم که آیا کسی پاسخ بدهد یا خیر؟
روحانی افزود: مدیر اداره راه و شهرسازی درخواست کردیم برای یک لودر جهت بازگشایی جاده‌ها، اما همکاری انجام نگرفت. متأسفانه کسی گوش نمی‌گیرد و از آن طرف مردم هم به ما فشار می‌آورند و فکر می‌کنند که ما مشکلات آنها را پیگیری نمی‌کنیم.
بنا بر این گزارش، مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد باید قبل از هر اتفاقی کمبود تجهیزات و امکانات و نبود ماشین آلات را شناسایی و بررسی کنند و در راستای فراهم کردن این امکانات و ماشین آلات تلاش نمایند.


کد مطلب: 407138

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407138/2/کلافه-ام-لودر-نیست-آنتن-شبکه-های-سیما-هم-یک-باد-قطع-می-شود-نه-کسی-حرف-نماینده-گوش-می-دهد-مرا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1