تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۴۰۷۱۳۸
جمال روحانی بخشدار لوداب در گفت‌وگو با کبنا:

کلافه‌ام، لودر نیست، آنتن شبکه‌های سیما هم با یک باد قطع می‌شود / نه کسی حرف نماینده را گوش می‌دهد نه حرف مرا

۲
کبنا ؛نزولات آسمانی (برف و باران) رحمت الهی است و به قولی؛ «هر جا آب باشد، حیات هست»، استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های پربارش است و 10 درصد آب کشور متعلق به این استان است، اما همین بارش گاهی مشکلاتی را هم به وجود می‌آورد که آن هم دلایلی دارد. مثلاً به دلیل نامناسب بودن جاده‌ها و نداشتن زیرسازی و روسازی مناسب سیل و باران جاده‌ها را خراب و مسدود می‌کنند.
جمال روحانی بخشدار لوداب در گفت‌وگو با کبنا می‌گوید: متأسفانه جاده‌های این بخش مناسب نیستند و با هر بارشی بخشی از آن تخریب می‌شود و آمد و رفت برای مردم مشکل است.
وی تصریح کرد: بر اثر بارندگی‌های اخیر اکثر جاده‌های روستایی لوداب به‌کلی قطع شدند وتنها لودر این بخش کفاف باز گشایی همه روستاها را ندارد.
بخشدار لوداب با بیان اینکه توقعات مردم و مراجعات آنان برای رفع مشکلاتشان زیاد است، افزود: بنده علاوه بر اینکه نماینده دولت هستم، زبان مردم بخش هم هستم، حقیقتاً آنقدر مشکلات زیاد هست و بعضی مسوولان شهرستانی و استانی هم پاسخگو نیستند و بنده خودم از این وضعیت کلافه شده‌ام.
روحانی در ادامه بیان می‌کند: از مسوولان برای بازگشایی جاده‌ها می‌خواهم که چاره اندیشی کنند. ما در حوزه راهداری و راه سازی مشکلات زیادی داریم، و لوداب از این حیث محروم‌ترین بخش بویراحمد یا استان می‌باشد.
نماینده عالی دولت در ادامه گفت: آنتن شبکه‌های سیما این بخش با کوچکترین باد و باران و به قولی با یک عطسه با اختلال مواجه می‌شود و آنتن دهی نداریم.
وی افزود: 20 روز دکل مخابراتی حوزه حیدر آباد افتاده بود و مدیرعامل مخابرات این دکل را دو باره راه اندازی کرد، اما هنوز ارتباط مخابراتی این منطقه وصل نشده است.
بخشدار لوداب بیان می‌کند که منطقه دم لوداب آنتن دهی ندارد و نه کسی حرف نماینده را گوش می‌دهد و نه حرف فرماندار و نه حرف ما را و هر روز باید به طور مرتب تماس تلفنی برقرار کنم که آیا کسی پاسخ بدهد یا خیر؟
روحانی افزود: مدیر اداره راه و شهرسازی درخواست کردیم برای یک لودر جهت بازگشایی جاده‌ها، اما همکاری انجام نگرفت. متأسفانه کسی گوش نمی‌گیرد و از آن طرف مردم هم به ما فشار می‌آورند و فکر می‌کنند که ما مشکلات آنها را پیگیری نمی‌کنیم.
بنا بر این گزارش، مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد باید قبل از هر اتفاقی کمبود تجهیزات و امکانات و نبود ماشین آلات را شناسایی و بررسی کنند و در راستای فراهم کردن این امکانات و ماشین آلات تلاش نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

لوداب
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت لوداب
شما که کارمندای خودت
مناطق محروم باید بخشدار قوی داشته باشن که بتونن مشکلات رو حل کنن
جملو
Iran, Islamic Republic of
نماینده که دیگه تمومه و راحت میشه. جنابعالی هم خودتو اذیت نکن و بزن کنار وایسا
Iran, Islamic Republic of
خوب وقتی کسی حرفتونو گوش نمیده معطل چی هستین؟ به سلامت
علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیبا گفت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1