تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۴۰۷۱۱۱
همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن انجام گرفت

سخنرانی سید قدرت حسینی‌پور در دهدشت (+ عکس و فیلم )

۵
کبنا ؛مراسم راهپیمایی 22 بهمن 97 شهر دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم این شهر و زیر بارش باران و با سخنرانی سید قدرت‌الله حسینی‌پور نماینده سابق گچساران و باشت برگزار شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000407/nf00407111-1.mp4
سید قدرت‌الله حسینی‌ نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی وارد دهه پنجم شد، اظهار کرد: حضور حماسی مردم در مناسبات ملی و مذهبی تمام توطئه‌های دشمنان و درایت‌های رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌های دشمنان را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی خنثی کرد.
وی بیان کرد: ملت ایران چهار دهه با تمام وجود مقابل همه دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان ایستاده و مقاومت می کند.
نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان روسای جمهور آمریکا که انقلاب ایران 40 سالگی خود را نخواهد دید خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب ما وارد دهه پنجم خود شد و انواع توسعه و پیشرفت را برای خود رقم زده است.
حسینی به تشریح گوشه ای از خدمات قبل و بعد از انقلاب در استان پرداخت و اضافه کرد: امروز شاهد انواع توسعه و پیشرفت در جای استان هستیم.
نماینده سابق مردم گچساران و باشت در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: قبل از انقلاب با کودتاها ستم آمریکا بر این ملت شروع شد، بعد از انقلاب کودتاهای مختلف و حمایت از گروهک‌ها که باعث 17 هزار شهید شد و نیز تحمیل جنگ هشت ساله برای اسقاط نظام راه‌اندازی شد اما ملت ایران به رهبری امام راحل و امام خامنه‌ای در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه هیچ ملتی چنین در برابر توطئه‌ها ایستادگی نکرده است،ادامه داد: ملت ایران چهار دهه است در برابر نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان مقاومت می‌کند.
حسینی یادآور شد: آمریکا با حمایت از گروهک‌های تروریستی باعث کشته شدن ۱۷ هزار نفر از هموطنانمان شد. تحمیل جنگ هشت ساله ایران و تجهیز صدام با انواع سلاح‌های شیمیایی و موشک‌ها برای ضربه زدن به این نظام و براندازی نظام را راه انداخت اما ملت بزرگ ایران به رهبری روحانیت امام راحل و در ایران سی سال رهبری امام خامنه‌ای عزیز در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند.
 وی با اشاره به اینکه فشارها به رملت ایران همیشه وجود داشته گفت: کدام یک از کشورها را می‌شناسید که در مقابل این همه توطئه، تحریم و فشار دوام بیاورد و استقامت کند. امام راحل به تأسی از پیغمبر اکرم علم برداشتند و ملت قهرمان ایران لبیک گفتن و این انقلاب را به پیروزی رساندند.
 حسینی پور گفت: رؤسای جمهور آمریکا از کارتر، ریگان، بوش پدر وپسر، کلینتون، اوباما و ترامپ فعلی هر سال می‌گفتند که امسال سال آخر عمر جمهوری اسلامی ایران است اما کور خوانده‌اند. این همه پیشرفت در بعد فرهنگی، علمی، اقتصادی و تاثیرگذاری بر دنیا، به کوری چشم آنها توانستیم در منطقه تاثیرگذار باشیم حزب الله لبنان را ما تاسیس کردیم و آنها را مسلح به موشک‌های نقطه زن کردیم و هر وقت لازم باشد قلب تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.
 وی گفت: موشک‌های رعد، سجیل و کروز بالستیک را دانشمندان ما تولید کردند تا اگر زمانی لازم شود و آمریکا بخواهد دست از پا خطا کند قلب واشنگتن میشیگان و نیویورک را نشانه بگیریم. رژیم صهیونیستی به فرمان امام باید محو شود و به کوری چشم آنها ما ملت‌های مسلمان را آگاه نمودیم و آنها را از زیر یوغ دشمنان رها کردیم.
حسینی ضمن اشاره به اینکه اسرائیل غاصب است گفت: رژیم اسرائیل از سال ۱۹۴۸ در سرزمین‌های اشغالی کمک می‌کند و به پاس پروردگار، این رژیم به فرموده رهبر فرزانه انقلاب کمتر از ۲۵ سال عمر خواهد کرد و سقوط آن هم توسط حزب الله و حماس و جهاد اسلامی محقق خواهد شد. ما با شما دشمنیم همانطور که شما با ما دشمنید، شما یک لحظه از فشار و از توطئه علیه ما دریغ نمی‌کنیم و به حکم خدا و به حکم ولایت فقیه در برابر شما ایستاده‌ایم و از مظلومان حمایت می‌کنیم. زینبیون پاکستان را ما به وجود آوردیم و از آنها حمایت می‌کنیم.
 نماینده اسبق مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غیور، دلاور و شهیدپرور شهرستان کهگیلویه ۴۱۱ شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام نموند، اگر به ۲۰۰ سال قبل برگردیم در تاریخ خواهیم دید اولین قیام و از اولین حرکت برای بیداری توسط روحانیت شیعه به رهبری سید جمال الدین اسد آبادی صورت گرفت. بعد از انقلاب ما انقلاب ۱۹۱۰ چین صورت گرفت و بعد از آن حرکت مردم ترکیه در سال ۱۹۱۸ و هندی‌ها در سال ۱۹۴۷ میلادی با تأسی از بیداری اسلامی ایران از زیر یوغ ستم استعمار انگلیس نجات پیدا کردند و این نشانه تاثیر گذاری ایران درمنطقه است.
 وی افزود: شاهان قاجار و پهلوی دویست سال در این مدت حکومت کردند و تلاش می‌کردند که این انقلاب شکل نگیرد انقلاب مشروطه را محکوم کردند و هزاران آزاده در این مملکت به چوبه دار سپرده شده است. بعد از بیداری اسلامی و بعد از آن انقلاب مشروطیت شروع شد و بعد از انقلاب مشروطیت ۷۳ سال بعد انقلاب اسلامی به رهبری امام عظیم ما شکل گرفت.
 وی گفت: اگر بخواهیم خدمات این نظام را در طول این ۴۰ سال از ابعاد مختلف بررسی کنیم اصلاً قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست. در همین استان یک شهر و روستا وجود نداشت که از نعمت گاز برخوردار بوده باشد از آسفالت، سلامت، آب آشامیدنی، تلفن و سایر خدمات خبری نبود نگاه کنید تعداد فرودگاههای ما از ۲۲ فرودگاه به بیش از ۸۰ فرودگاه تبدیل شد. در بعد نظامی می‌بینیم عظمت ما را، می‌بینیم دفاع پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی و بسیج چگونه در برابر دنیا قد علم کردند. در روزنامه اهرام مصر مطلبی زیبا نوشته و مقایسه کرده بیش از ۳۰ سال کشور مصر را با کشور ایران. همچنین سه نویسنده روسی کتابی نوشته‌اند و مقایسه کردند خدمات این انقلاب را با شرایط قبل از انقلاب.
نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت بیان داشت: از روزی که پیامبر رحمت ندای توحید سر داد جبهه حق و باطل در کنار هم صف آرایی نمودند و دشمنان برای سرکوب اسلام نقشه‌های شوم طراحی کرده و می‌کنند اما ملت آزاده ایران به حکم قران در برابر همه این توطئه‌ها ایستادگی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استاتی
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدام از حرف های ایشان درحوزه موشکی صحیح نیست .ما افتخار میکنیم که اگر دشمنی مانند اسرائل یا آمریکا تعرض کند با موشک نابودشان کنیم اما مگر آن ها موشک ندارند تازه موشک های ان ها همه به کلاهک های هسته ای مجهز هستند اگر جنگی بین ایران وآمریکا وحتی اسرائیل رخ دهد ملیونها انسان از سلاح های هسته ای نابود میشوند وقتی اطلاع از علم هسته ای وموشک نداری قضاوت نکن
Iran, Islamic Republic of
چرا این عکسها بعضی مال راهپیمایی گچساران هست
باشت باوی
Romania
فقر فحشا بدبختی مردم را نمی بینید بیکاری جوانان رانمی ببینید خدا ازشما نگذره
عنا
Iran, Islamic Republic of
درودبرسیدقدرت قلب تپنده محرومین وحامی انقلابی هادراقصی نقاط ایران وجهان سیدشحاع ورزمنده پابه رکاب حماسه وتوسعه
قوریت
Iran, Islamic Republic of
سی قدرت شاید دکترای فیزیک اتمی و همچنین دکترای تخصصی مهندسی هسته ای و همچنین دکترای تخصصی کنترل موشکی رو زمان دولت قبلی گرفته.ک اینطور تخصصی وقتی صحبت میکنه.هرچند ایشان دستی در شناخت انواع سلاح و همچنین مواضع انقلابی دارند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1