کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم راهپیمایی 22 بهمن 97 مارگون مطرح شد

هدایت‌خواه: مسوولان قدردان مردم باشند/ امیدوارم شاهد خدمات مطلوب باشیم

22 بهمن 1397 ساعت 17:13

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات رژیم پهلوی به مردم کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کمک یک ماهه کمیته امداد نبود. مسئولان و مدیران باید قدردان مردمی باشند که با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها به ندای رهبر خود لبیک می‌گویند و در تمامی صحنه‌های مورد نیاز حضور می‌یابند و امیدوارم شاهد ارائه خدمات مطلوب و صادقانه باشیم تا دلگرم تر از گذشته پای انقلاب خود بایستند.


نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات بی‌نظیر انقلاب گفت: خدمات رژیم پهلوی به مردم کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کمک یک ماهه کمیته امداد نبود.

خدمات رژیم پهلوی به مردم کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کمک یک ماهه کمیته امداد نبود

 دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم مارگون در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: در سال ۱۹۹۷ کارشناسان آمریکایی سند ملی این کشور را تدوین کردند که در آن آمده است چنانچه آمریکا بخواهد ابرقدرت بماند باید تا سال ۲۰۲۵ بر خاورمیانه تسلط پیدا کند و محور خاورمیانه نیز ایران است و در صورت مهار انقلاب اسلامی ابرقدرت می‌ماند و در غیر اینصورت فروپاشی آن آغاز می‌شود.
ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نعمت‌های فراوان مادی و معنوی داشته است، گفت: ایران در رژیم پهلوی غلام حلقه به گوش و عروسک خیمه شب بازی آمریکا بود.


هدایتخواه عنوان کرد: برخی خدمات ارائه شده به میمنت انقلاب اسلامی به مردم بخش مارگون حتی قبل از انقلاب جزو آرزوی آنان نبود و فکر نمی‌کردند روزی از گاز طبیعی بهره‌مند شوند و بسیاری از خدمات از جمله تاسیس دانشگاه و کارخانه، پوشش دیجیتال و اینترنت را حتی در خواب نمی‌دیدند و این را باید جوانان از بزرگان خود که دوران پهلوی را خوب به خاطر دارند، سوال کنند.
وی با تاکید بر اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: به طور مثال قبل از انقلاب به اندازه یک صدم خدمات ارائه شده به مردم مارگون برای تمام مناطق کهگیلویه و بویراحمد کار نشد.
وی با بیان اینکه خدمات رژیم پهلوی به مردم استان به اندازه کمک یک ماهه کمیته امداد امام خمینی(ره) به محرومان نمی‌رسد، ادامه داد: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی استقلال پیدا کرد و هم اکنون به عنوان مستقل ترین کشور دنیا الگوی بسیاری از کشورهای دنیا و امید مظلومان عالم است.


هدایتخواه خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی آزادی پیدا کردیم و خودمان بر سرنوشت کشور مسلط شدیم و به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم مسئولان کشور را انتخاب می‌کنیم.
مسئول آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم ایران به کوری چشم دشمن جشنی پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کردند تا یکبار دیگر نیز دشمن قسم خورده را مایوس کنند.


هدایتخواه گفت: مسئولان و مدیران باید قدردان مردمی باشند که با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها به ندای رهبر خود لبیک می‌گویند و در تمامی صحنه‌های مورد نیاز حضور می‌یابند و امیدوارم شاهد ارائه خدمات مطلوب و صادقانه باشیم تا دلگرم تر از گذشته پای انقلاب خود بایستند.


کد مطلب: 407106

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407106/2/هدایت-خواه-مسوولان-قدردان-مردم-باشند-امیدوارم-شاهد-خدمات-مطلوب-باشیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1