تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۰۷۱۰۳
کبنا از راهپیمایی 22 بهمن 97 گزارش می‌دهد

تصاویر اختصاصی کبنا از برف و ایستادگی مردم در جشن انقلاب / مشکلات برطرف شود، مردم شایسته بهترین زندگی هستند

۱
۰
کبنا ؛بار دیگر در چهل سالگی پیروزی انقلاب مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد به خیابان‌ها آمدند و با فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «الله اکبر» با آرمان‌ها انقلاب اسلامی بیعت کردند.
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از یاسوج تا سی‌سخت و پاتاوه تا باشت و بوستان، گچساران و چرام دهدشت، دیشموک و قلعه رئیسی همه و همه با حضور پرشور خود در چهلمین سالگرد انقلاب حمایت خود را از انقلاب و رهبری اعلام و با امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند و فریاد می‌زدند امام تا آخرین لحظه راهت را ادامه خواهیم داد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده که شاهد بارش شدید برف در شهر یاسوج هستیم. آنچه بیش از همه در خیابان‌های شهر یاسوج جلوه می‌کند حضور زنان و مردانی است که بارش شدید برف و سرمای هوا هم آنان را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن منع نکرد و آنها آمده‌اند تا بگویند همچنان حضور دارند و مشکلات هرگز آنها را از آرمان‌های انقلاب دور نخواهد کرد.


حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت رحلت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها به استقرار نظام جمهوری اسلامی پس از قرن‌ها اشاره کرد که خداوند بر این ملت چنین حکومتی را منت نهاد  و رهبری را برای ملت برگزید که عالم و عارف و مجتهد بود و جا پای امیرمومنان(ع) و امام حسین (ع) گذاشت.
نمایند سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به رشادت ملت ایران اشاره کرد که از جان و فرزند و مال خود گذشتند و امروز این ملت در میان همه ملل جهان الگو و نمونه‌ای برای ایستادگی و پایداری است.
رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی دستاوردهای انقلاب را در چهل سال گذشته مایه فخر و مباهات دانست که در بسیاری از علوم و فنون مثل نانو و پزشکی و هسته‌ای و سایر علوم نوین، جمهوری اسلامی رتبه‌های برتر جهانی را به خود اختصاص داده است.
وی با مقایسه دستاوردهای کنونی با دوره پیش از انقلاب و غیر قابل توصیف خواندن پیشرفت‌هایی که به واسطه استقرار نظام جمهوری اسلامی داشته‌ایم اظهار کرد: کسی باور نمی‌کرد که روزی ماهواره به فضا بفرستیم در ابعاد مختلف نظامی صاحب چنین پیشرفت‌هایی باشیم تا امریکا امروز نتواند لاف بزند که همه گزینه‌ها روی میز است.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با یادآوری صحنه زانو زدن افسران نیروی دریایی آمریکا در مقابل رزمندگان اسلام این همه عزت و بزرگی را حاصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست در حالی که ایران قبل از انقلاب به شدت وابسته بود و استقلالی از خود نداشت.
وی با بیان اینکه امروزه همه مسؤولیت‌ها و مناصب با رای مردم شکل می‌گیرد افزود: رای ملت در همه ارکان نظام اثرگذار است و مردمسالاری دینی حاکم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در 40 سال اخیر خاطرنشان کرد: این انقلاب برگرفته از مکتب فاطمی است و در برابر هر سختی و مشقتی از تهدید گرفته تا تحریم مقاومت می‌کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دیگر آمریکا لاف نمی‌زند که همه گزینه‌ها در مقابل ایران روی میز است، گفت: زانو زدن افسران آمریکایی در خلیج فارس مقابل نیروهای سپاه مایه ذلت و شرمساری برای این ابر قدرت پوشالی است.
حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ملت ایران به ندای ملکوتی و دعوت امام(ره) لبیک گفتند و جان و جوانان خود را تقدیم این انقلاب کردند تا پیروز شود.
وی با اشاره به اینکه در حالی 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که ملت ایران در میان ملت‌های منطقه جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: بسیاری ملت‌های دنیا و منطقه از این انقلاب و نظام الگو می‌گیرند و دارند کاری می‌کنند که خود را به کشور ایران نزدیک و شبیه کنند.
مصباحی‌ مقدم ابراز کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف شامل علمی، فن آوری نوین، پزشکی، دفاعی، هوا و فضا و ...مایه سربلندی و افتخار است هیچ وقت ملت ایران فکر نمی‌کردند که روزی ماهواره به فضا پرتاب کنند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ما از نظر ابعاد نظامی در جایگاهی قرار گرفته که قدرت‌های جهانی از آن حساب می‌برند، افزود: حتی دیگر آمریکا لاف نمی‌زند که همه گزینه‌ها در مقابل ایران روی میز است.
مصباحی‌ مقدم بیان کرد: افسران آمریکایی در خلیج فارس در مقابل نیروهای دریایی سپاه پاسداران زانو می‌زنند و چند روزی میهمان ما بودند و در واقع اسیر بودند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و در واقع زانو زدن افسران آمریکایی در خلیج فارس مقابل نیروهای سپاه مایه ذلت و شرمساری برای این ابر قدرت پوشالی است.
وی تصریح کرد: کسانی که قبل از انقلاب را ندیده‌اند باید بدانند کشور از نظر سیاسی، نظامی، علمی و ...وابسته بود و امروز به استقلال کامل سیاسی دست پیدا کرده‌ایم و با رای ملت قانون اساسی تایید و تمامی مسئولان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شود.
مصباحی‌ مقدم با اشاره به اینکه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در 40 سال اخیر قابل مقایسه با کشورهای همسایه نیست در حالی آن‌ها در سایه فشارهای ناشی از تحریم زندگی نمی‌کردند، ادامه داد: باید خدا را شکر کرد که مردم با تمام وجود در صحنه‌های مختلف در راستای دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها، امام و رهبری به میدان می‌آیند.
وی با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف و کسب رتبه‌های اول تا ششم در جهان خاطرنشان کرد: دشمن بیکار ننشسته، تحریم می‌کند و آن‌ها را نیز تشدید می‌کند اما ملت ایران صبور است و ایستاده و این ایستادگی را ادامه می‌دهد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کم و کاستی‌های در کشور وجود دارد که مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و دیگر مسئولان اطلاع از این مشکلات دارند که امیدوارم با همت مدیران این مشکلات برطرف شود زیرا این ملت شایسته بهترین خدمات و زندگی بهتر هستند.
مصباحی مقدم افزود: اینکه مردم یاسوج در این هوای برف و بارانی و سرد در راهپیمایی 22 بهمن اینگونه با شکوه و گسترده شرکت می‌کنند نشان از عشق این مردم به ایران اسلامی، وطن، رهبری، نظام، انقلاب و راه شهدا دارد.
وی تاکید کرد: راه را باید ادامه دهیم و لحظه‌ای غفلت نکنیم زیرا دشمن مکرها دارد و دستاردهای بزرگ را کوچک و ضعف‌ها را بزرگ نشان می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی بابا
Iran, Islamic Republic of
توی خوا هم نه عکس بگری. ای جمعیت و وضعیت وا ای عکسل مزخرف
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1