تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۰۷۱۰۰
زیر بارش نزولات آسمانی و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

22 بهمن 97 گچساران

۱
کبنا ؛مراسم 22 بهمن به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان گچساران برگزار شد.
در این مراسم به دلیل بارش رحمت الهی مردم انقلابی گچساران از مسیرهای تعیین شده و با شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر امریکا»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» به‌طرف روگذر حرکت کردند و از خیابان 19 آبان (هلال احمر قدیم) به‌سوی چهار راه مطهری و مصلای بزرگ امام خمینی حرکت کردند.
سردار رحیم لیالی سخنران مراسم 22 بهمن بود. لیالی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی گفت: از جمله خصوصیات اصلی انقلاب اسلامی مردمی بودن انقلاب است.
لیالی در مهمترین بخش سخنان خود بیان داشت: مسئولان خدمتکار این ملت هستند. بر اساس بررسی‌های علمی فقط 3 تا 6 درصد از مسئولان فسادهای اقتصادی دارند. سال 68 به‌صورت غیرمستقیم و سال 73 به‌صورت مستقیم مقام معظم رهبری شعار سال اقتصادی تعیین کردند. 19 سال است شعار سال اقتصادی را عنوان کرده‌اند.
وی در ادامه گفت: همه این غربی‌ها اگر دست به دست هم بدهند 30 درصد برای کشور مشکل ایجاد می‌کنند، 70 درصد مشکلات کشور مربوط به مسئولان است.
سردار لیالی گفت: امروز روز وحدت ملی است و من اینها را می گویم. مشکل اساسی ما این است که وقتی قدرت در قدرت است آن را نقد نمی‌کنیم. این را باید فرهنگ کنیم. مسئولان باید به این ملت بزرگوار جواب بدهند.
امروز سیدحسن نصرالله، الحوثی، شیخ زکزاکی پیام استقامت و اولوالمر منکم به مسئولان می گویند. این‌ها دارند به مسئولان ما پیام می‌دهند. نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و قرآن می‌گوید اگر ارتباط بین امام و امت برقرار باشد مردم مشکلی ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1