تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۷۰۸۸
در جلسه مشترک مسوولان سپاه فتح و مدیرعامل شرکت غله کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

عزم جدی سپاه و شرکت غله برای حل مشکل نان کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛
 
در نشست مشترکی که با حضور سرهنگ شکوهی از مسئولین سپاه استان و اعضای سورای آرد و نان استان کهگیلویه و بویراحمد در شرکت غله و خدمات بازرگانی برگزار شد مشکلات نان و نانوایی‌های استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش کبنا، در ابتدای این نشست مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان چهلمین سالگزد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از دغدغه و حضور سپاه در موضوع نان تقدیر و تشکر کرد.
سید علی صادق فروزنده گزارشی از نحوه خرید گندم و ذخیره گندم در استان ارایه کرد و گندم استان کهگیلویه و بویراحمد را از با کیفیت‌ترین گندم‌ها در کشور خواند و گفت: استان در تولید گندم خودکفا است و تنها در سال زراعی 96 و 97 به جهت خشکسالی و کمبود بارش از استان‌های همجوار گندم مورد نیاز را وارد کردیم.
وی هم چنین به اختلاط گندم در سال جاری با گندم استان‌های فترس، خوزستان و کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: گندم این استان‌ها از جمله خوزستان و فارس از بهترین گندم‌های کشور است که با سهمیه‌هایی که اختصاص داده شد امسال از این استان‌ها گندم وارد کردیم.
فروزنده در ادامه نان و تهیه آن را از مهم‌ترین وظایفه شرکت غله خواند و بیان داشت: ما از ابتدا بر روی تهیه نان و کیفیت و چگونگی آن حساسیت ویژه‌ای داشته‌ایم و کارخانه‌هایی که در استان وجود دارد از کارخانه‌های مجهز هستند که به طور مداوم نیز مورد بازرسی قرار می‌گیرند.
وی اعتراض نسبت به کیفیت پایین نان را حق طبیعی و مسلم مردم خواند و اظهار داشت: البته در تهیه یک نان و کیفیت آن عوامل زیادی نقش دارند که متاسفانه همه چیز در کیفیت آرد خلاصه می‌شود.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی در پایان گفت: با وجود همه مشکلات و موانعی که وجود دارد عزم این شرکت برای بهبود کیفیت نان نسبت به گذشته جدی‌تر است و بازرسان این شرکت در کنار سایر دستگاه‌های متولی نظارت هر روزه بر چگونگی کار نانوایی‌ها و عرضه نان در استان دارند.
هم چنین در این نشست سرهنگ شکوهی با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تقدیر و تشکر کرد.
وی ضمن ارجگذاری به حساسیت‌ها و نظارت‌های شرکت غله گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به توجه و حمایت بیشتر دارند و با وجود همه خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این مردم داشته است ولی همچنان محرومیت و مشکلات زیادی در استان وجود دارد و وظیفه همه ماست برای برطرف کردن این مشکلات گام برداریم.
شکوهی خواستار توجه و یک نظارت جدی بر موضوع نان و کیفیت آن شد و بیان داشت: با برنامه ریزی و با حضور رسانه‌ها موضوع نان و کیفیت آن بررسی و گزارش آن به مردم ارایه شود.
در پایان این نشست مقرر شد این جلسات همفکری با حضور کارشناسان و سایر متولیان این حوزه ادامه پیدا کند و هم چنین از نانوایی‌های استان بازدید صورت گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام یعنی از شما هیچ پذیرای نشده یا عکاس زود شروع کردکه میز تون خالی از وی ا ی پی باشد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1