تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۴۰۷۰۸۷
با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد و نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا:

کاروان سلامت در «سادات محمودی» اتراق کرد / ویزیت رایگان 630 نفر / توزیع دارو بین روستائیان (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛ ششمین کاروان سلامت حوزه معاونت داوطلبان در دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به منطقه سادات محمودی رفت و در آنجا در جمع اهالی روستاهای رودشتی، پس چاه، مله سواره، کهله حمام و چشمه میرحسنی حاضر شدند و تعداد 282 خانوار تعداد 1270 نفر جمعیت را تحت پوشش قرار دادند.
 نویدی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید: در این کاروان که با حضور پزشکان متخصص عفونی، داخلی، فوق تخصص غدد، تیروئید، دندانپزشک و پزشک عمومی و بینایی سنج که همه از داوطلبین جمعیت هلال احمر بودند، تعداد 630 نفر به‌صورت رایگان ویزیت شدند و داروی رایگان در اختیار آنها قرار گرفت همچنین در این کاروان نماینده محترم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ومدیرعامل جمعیت هلال احمر حضور داستند.
وی با بیان اینکه تعداد 22 نفر داوطلب نیز در این کاروان حضور داشتند، افزود: خدمت به مردم مهمترین اولویت جمعیت هلال احمر است.
سید امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه نیز می‌گوید: با برنامه ریزی‌های انجام شده، پزشکان متخصص در بخش‌های داخلی و غدد، ارتوپدی، داندنپزشک آقا و خانم بینایی سنجی و پزشک عمومی داوطلبانه جهت ارایه خدمت به روستاهای محروم در این منطقه مستقر شدند.
امان الله جهان بین گفت: کاروان سلامت در منطقه سادات محمودی یک روز کامل به مردم و متقاضیان خدمات پزشکی ارائه دادند.
جهان‌بین با اعلام اینکه سعی شده داروهای مورد نیاز روستاییان تهیه شود، بیان کرد: داروها به‌صورت رایگان در اختیار متقاضیان با ارائه نسخه پزشکان مستقر در کاروان قرار می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه این خدمات به‌صورت مرتب به روستاییان ارائه خواهد شد اظهار کرد: سعی شده در مناطقی که امکان دسترسی به پزشکان و مراکز درمانی سخت باشد کاروان سلامت مستقر شود
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که از ظرفیت خیرین و پزشکان داوطلب در کاروان استفاده کنیم، بیان کرد: در روزهای آینده ۱۱ کاروان دیگر جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به دیمر روستاهای استان اعزام خواهند شد.
غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره با بیان اینکه این مردم شایسته بهترین‌ها هستند، مسئولان می‌بایست از هر طریقی که ممکن است به کمک آنان بشتابند، گفت: یکی از کارهایی که می‌شد به بهترین نحو برای کمک به روستاییان عزیز مناطق دور دست انجام داد اعزام پزشکان به دل این مناطق است.
زارعی گفت: بجای اینکه مردم طی طریق کنند تا برای درمان خود به شهرها پناه ببرند امروز شاهد هستیم که پزشکان داوطلبانه برای درمان روستاییان به این مناطق عزیمت کردند.
وی در ادامه به خدمات و امکانات ارائه شده اخیر در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: بحث بهداشت و درمان از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولان است که در همین راستا بیمارستان 294 تختوابی یاسوج به برداری رسید که 110 پزشک متخصص و فوق تخصص بکار گرفته شد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مراکز بهداشتی و درمانی ما در روستاها از شاخص‌های لازم برخوردار هستند و استقرار مراکز درمانی و پزشکان به صورت ۲۴ ساعته در برخی از روستاها در همین راستا است.
غلام محمد زارعی در ادامه گفت: همه تلاش ما اینست که در حوزه بهداشت و درمان روستایی اکثر خدمات و امکانات برای عزیزان فراهم شود و در تلاش هستیم که با تهیه امکانات و خدمات بهداشتی درمانی مانع از مراجعه بیماران منطقه به دیگر استان‌ها باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
انتخابات نزديكه يا اين روزها كسي فوت نكرده كه فاتحه بخاد
غلام
Iran, Islamic Republic of
یعنی مثلا اینکارو کرده که فعالیت استان قدس رضوی را کمرنگ نشون بده.واقعا ضعیف ترین نماینده کشوری
Iran, Islamic Republic of
اینا همش سیاسی و تبلیغاتیه. وظیفه هلال احمر کار دیگه ای استب
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1