تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۰۷۰۶۶
در دیدار مسوولان شرکت نفت فارس با مدیرعامل شرکت نفت گچساران مطرح شد

عدم ارتباط و هماهنگی بین شرکت‌های نفت باعث خطرات جانی می‌شود

۰
کبنا ؛
مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه فارس و هئیت همراه با حضور در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با مدیرعامل و مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
مدیرعامل شرکت نفت با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی، هدف از برگزاری این  جلسه را بررسی موارد مشترک کاری و تعامل هر چه بیشتر در راستای بهبود عملکرد عنوان کرد.
هوشنگ صیدالی افزود: منطقه فارس به سبب نگهداری و بهره برداری از سه رشته خطوط لوله ۱۰ اینچ نفت خام گچساران _ شیراز به طول ۲۲۴ کیلومتر و با ظرفیت ۶۰ هزار بشکه در روز و انتقال آن از طریق یک پروسه عملیاتی و مسیرهای صعب العبور به شرکت پالایش نفت شیراز و همچنین ارائه بخشی از سرویسهای مخابراتی به حوزه های مختلف این شرکت بسیار حائز اهمیت است.
صیدالی بیان داشت: در عملیات صنایع نفت وگاز برقراری ارتباط مطمئن و مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است  چه بسا عدم برقراری ارتباط مطمئن باعث خطرات جانی ومالی جبران ناپذیری گردد. تعامل شایسته با ذینفعان خود بویژه منطقه انتقال خطوط لوله و مخابرات فارس می تواند زمینه ارائه خدمات بهتر برای مشتریان خود را فراهم سازد.
درادامه سیاوش اورنگی مدیرمنطقه خطوط لوله و مخابرات استان فارس با اشاره به یکپارچگی زنجیره تولید و بهره برداری از تولید تا مصرف بر برگزاری این قبیل جلسات در جهت رفع ابهامات و مشکلات کاری تاکید کرد.
اورنگی در خصوص موضوعات کاری مشترک، ارائه پیشنهادات در جهت رفع مشکلات مربوط به دو شرکت بحث و تبادل نظر بعمل آمد و مقرر شد مباحث مطرح شده در قالب بازدیدهای مشترک پیگیری شود.
منطقه فارس فعالیت خود را در دو بخش خدمات انتقال نفت و خدمات مخابراتی انجام می دهد. مرکز این منطقه در شهر شیراز واقع شده است و وظیفه کنترل و اجرای عملیات و پشتیبانی از مراکز انتقال نفت، مسیرخط و ایستگاه های مخابراتی این منطقه را به عهده دارد.
منطقه فارس راهبری و انتقال بخشی از نفت گچساران را به پالایشگاه شیراز و همچنین انتقال بخشی از سرویسهای مخابراتی به گچساران و لیشتر را عهده دار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1