کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار مسوولان شرکت نفت فارس با مدیرعامل شرکت نفت گچساران مطرح شد

عدم ارتباط و هماهنگی بین شرکت‌های نفت باعث خطرات جانی می‌شود

20 بهمن 1397 ساعت 9:24

صیدالی بیان داشت: منطقه فارس به سبب نگهداری و بهره برداری از سه رشته خطوط لوله ۱۰ اینچ نفت خام گچساران _ شیراز و انتقال نفت از طریق یک پروسه عملیاتی و مسیرهای صعب العبور به شرکت پالایش نفت شیراز حائز اهمیت بسیار است.


مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه فارس و هئیت همراه با حضور در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با مدیرعامل و مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
مدیرعامل شرکت نفت با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی، هدف از برگزاری این  جلسه را بررسی موارد مشترک کاری و تعامل هر چه بیشتر در راستای بهبود عملکرد عنوان کرد.
هوشنگ صیدالی افزود: منطقه فارس به سبب نگهداری و بهره برداری از سه رشته خطوط لوله ۱۰ اینچ نفت خام گچساران _ شیراز به طول ۲۲۴ کیلومتر و با ظرفیت ۶۰ هزار بشکه در روز و انتقال آن از طریق یک پروسه عملیاتی و مسیرهای صعب العبور به شرکت پالایش نفت شیراز و همچنین ارائه بخشی از سرویسهای مخابراتی به حوزه های مختلف این شرکت بسیار حائز اهمیت است.
صیدالی بیان داشت: در عملیات صنایع نفت وگاز برقراری ارتباط مطمئن و مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است  چه بسا عدم برقراری ارتباط مطمئن باعث خطرات جانی ومالی جبران ناپذیری گردد. تعامل شایسته با ذینفعان خود بویژه منطقه انتقال خطوط لوله و مخابرات فارس می تواند زمینه ارائه خدمات بهتر برای مشتریان خود را فراهم سازد.
درادامه سیاوش اورنگی مدیرمنطقه خطوط لوله و مخابرات استان فارس با اشاره به یکپارچگی زنجیره تولید و بهره برداری از تولید تا مصرف بر برگزاری این قبیل جلسات در جهت رفع ابهامات و مشکلات کاری تاکید کرد.
اورنگی در خصوص موضوعات کاری مشترک، ارائه پیشنهادات در جهت رفع مشکلات مربوط به دو شرکت بحث و تبادل نظر بعمل آمد و مقرر شد مباحث مطرح شده در قالب بازدیدهای مشترک پیگیری شود.
منطقه فارس فعالیت خود را در دو بخش خدمات انتقال نفت و خدمات مخابراتی انجام می دهد. مرکز این منطقه در شهر شیراز واقع شده است و وظیفه کنترل و اجرای عملیات و پشتیبانی از مراکز انتقال نفت، مسیرخط و ایستگاه های مخابراتی این منطقه را به عهده دارد.
منطقه فارس راهبری و انتقال بخشی از نفت گچساران را به پالایشگاه شیراز و همچنین انتقال بخشی از سرویسهای مخابراتی به گچساران و لیشتر را عهده دار است.


کد مطلب: 407066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407066/2/عدم-ارتباط-هماهنگی-بین-شرکت-های-نفت-باعث-خطرات-جانی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1