کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور نماینده شهرستان گچساران انجام گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی 11 پروژه حومه گچساران / حمله تاجگردون به ظفری با ضربات پنالتی (+ عکس)

19 بهمن 1397 ساعت 21:37

در حاشیه افتتاح چمن مصنوغی آبریگون گچساران مسعود ظفری کت خود را از تن در آورد و در دروازه قرار گرفت و تاجگردون با ضربات پنالتی به او حمله کرد. شهردار دوگنبدان و نماینده گچساران در روزهای و ماه های اخیر هر دو با هم بر روی مسائل شهر اختلاف نظر های داشتند.


جمعه( 19 بهمن ماه ) روز پر کاری بود برای مسوولان، نماینده مردم در مجلس، برخی مدیران استانی و شهرستانی بود. صبح امروز پروژه‌های کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی از فلکه نرگس شروع شد و حدود ساعت 7 شب به کلنگ زنی دو طرح در روستای مارین ختم شد.
در این آیین یک مدرسه، 4 زمین چمن، یک بازارچه گردشگری افتتاح شد، همچنین یک مدرسه، یک مجتمع خدماتی رفاهی گردشگری، یک پروژه روشنایی، یک سالن ورزشی، یک پروژه غسالخانه کلنگ زنی شد و در مجموع 11 پروژه کلنگ زنی و افتتاح شد. 
در ابتدا کلنگ زنی پروژه روشنایی محور گچساران- بهبهان به طول 8 کیلومتر زده شد، این مسیر جزو پرترافیک‌ترین مسیرهای شهرستان است، روزانه بالغ بر 9 هزار و پانصد خودرو در این مسیر تردد دارند و منازل مسکونی نیز در اطراف آن وجود دارد. پس از آن دو زمین چمن افتتاح شد که یکی در منطقه چهاربیشه شهرستان گچساران بود.
مدرسه 6 کلاسه روستای خیرآباد با هزینه 1/5 میلیارد تومان در مساحت 2 هزار و ششصد مترمربع افتتاح شد. در حاشیه این مراسم به کتابدار برتر این روستا لوح تقدیری اهدا شد.
آیین کلنگ زنی احداث مجتمع خدمات رفاهی گردشگری در محور گچساران بهبهان در زمینی به مساحت 2 هکتار، با سرمایه اولیه 10 میلیارد ریال می‌باشد. این طرح برای 40 نفر به‌صورت مستقیم و برای 15 نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال زایی دارد. این طرح زیرنظر اداره راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود. 
آیین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای آبکل لیشتر برنامه ششم روز جمعه بود، میزان اعتبار این پروژه ششصد و پنجاه میلیون تومان درنظر گرفته شده است. پس از این زمین ورزشی چمن مصنوعی روستای محمدآباد با مبلغ اعتبار چهارصد و چهل میلیون تومان افتتاح شد.
پس از این مسئولان به سمت روستای آبریگون، دیل و مارین حرکت کردند. زمین چمن مصنوعی روستای آبریگون با مساحت 2 هزار و 500 مترمربع با هزینه 350 میلیون تومان از اعتبارات استانی تامین اعتبار و افتتاح شد.
پروژه بازارچه گردشگری دهیاری روستای دیل با اعتبار 250 میلیون تومان با کارفرمایی دهیاری دیل افتتاح شد. در انتهای این سفر کاری، پروژه سالن ورزشی چندمنظوره با اعتبار 30 میلیون تومان و پروژه غسالخانه روستای مارین با 71 میلیون تومان کلنگ زنی شد.
 حواشی: در حاشیه افتتاح چمن مصنوغی آبریگون گچساران مسعود ظفری کت خود را از تن در آورد و در دروازه قرار گرفت و تاجگردون با ضربات پنالتی به او حمله کرد. شهردار دوگنبدان و نماینده گچساران در روزهای و ماه های اخیر هر دو با هم بر روی مسائل شهر اختلاف نظر های داشتند.


کد مطلب: 407059

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407059/2/افتتاح-کلنگ-زنی-11-پروژه-حومه-گچساران-حمله-تاجگردون-ظفری-ضربات-پنالتی-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1