کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گچساران انجام گرفت

از بوسه بر دستان پدر تا شوخی مدیر عامل کارخانه آرد با تاجگردون (+تصاویر)

18 بهمن 1397 ساعت 23:38

آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران برگزار شد.


آئین افتتاح وکلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران با حضوراستاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، فرماندار گچساران، معاونین استاندار، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز؛ در این آیین پروژه بلوار ورودی روستای سربیشه، مجتمع فرهنگی و ورزشی دوگنبدان، مجتمع رفاهی و گردشگری عالیشاهی، کارخانه بسته بندی خرما، سیلوی 30 هزار تنی ذخیره گندم کارخانه آرد مارون افتتاح شد.
گفتنی است: در ابتداء این آیین مسئولان با حضور در گلزار شهداء روستای سربیشه با غباروبی و عطر افشانی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداء اهدای احترام کردند.
به گزارش کبنانیوز: این آیین حاشیه‌های هم داشت:
در آیین افتتاح سیلوی 30 هزار تنی کارخانه آرد مارون، غلام حسین رضایی مدیر عامل خوشنام کارخانه آرد مارون که برای خوش آمدگویی در جایگاه قرار گرفت به شوخی گفت: این تربیون مناسب من نیست بلکه کاملاً مناسب و برای تاجگردون مهیا شده است.
در ادامه امین رضایی (مدیرکارخانه) فرزند مدیرعامل کارخانه آرد مارون در اقدامی قابل تحسین بوسه بر دستان پدر زد و با اهداء لوح نفیس از سال‌ها تلاش، زحمات و خدمات ارزنده و ارزشمند پدر تقدیر و تشکر کرد.
 


کد مطلب: 407039

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407039/2/بوسه-دستان-پدر-شوخی-مدیر-عامل-کارخانه-آرد-تاجگردون-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1