کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

از راه تا فرهنگ؛ پروژه بی‌نظیری که تاجگردون از آن ویژه قدردانی کرد (+ تصاویر)

18 بهمن 1397 ساعت 21:59

علی محمد احمدی اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های زیرساخت‌های شبکه برق، آب، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی عملیاتی شده است. از این تعداد طرح 51 طرح با اعتباری بیش از 650 میلیارد ریال بهره برداری شده است.


با حضور مسئولان استانی و شهرستانی 72 طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح یا کلنگ زنی شد.
 علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها در گچساران، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر یکهزار و 240 میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.
علی محمد احمدی اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های زیرساخت‌های شبکه برق، آب، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی عملیاتی شده است.
وی ابراز داشت: از این تعداد طرح 51 طرح با اعتباری بیش از 650 میلیارد ریال بهره برداری شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مجتمع خدمات، گردشگری و رفاهی عالیشاهی با اعتبار 40 میلیارد ریال، کارخانه بسته بندی خرما با 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، مجتمع فرهنگی ورزشی دوگنبدان با اعتبار 37 میلیارد و 500 میلیون ریال، سیلوی 30 هزار تنی ذخیره گندم کارخانه آرد مارون با اعتباری بیش از 67 میلیارد ریال، مدرسه 6 کلاسه خیرآباد سفلی با اعتبار 13 میلیارد ریال و چمن مصنوعی دیل با اعتبار پنج میلیارد ریال از جمله پروژه‌های عمرانی افتتاحی در این شهرستان است.
احمدی تعداد پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده را 21 مورد اعلام کرد و گفت: 590 میلیارد ریال اعتبار نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی روشنایی و روکش آسفالت گچساران به طول هفت کیلومتر با اعتبار 52 میلیارد ریال، مجتمع رفاهی با اعتبار 45 میلیارد ریال، چمن مصنوعی چهاربیشه علیا با اعتبار پنج میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای مارین سه میلیارد ریال در دهه فجر آغاز خواهد شد.
 بهره برداری از سه طرح اقتصادی در گچساران
سه طرح اقتصادی و اشتغالزا شامل کارخانه بسته بندی خرما، مجتمع رفاهی و گردشگری و سیلوی نگهداری گندم در گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری شد.
غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از این طرح‌ها، افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها 105 فرصت شغلی جدید ایجاد شد.
تاجگردون اظهار داشت: طرح بسته بندی خرما با ظرفیت 400 تن و 35 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم مهمترین طرح اقتصادی بهره برداری شده است.
وی بیان کرد: این طرح با 19 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: طرح بسته بندی خرما در شهرک صنعتی ناصرآباد گچساران از محل صندوق توسعه ملی و تسهیلات فراگیر و آورده بخش خصوصی تامین شده است.
تاجگردون ابراز داشت: عملیات اجرایی این طرح سال 1396 در زمینی به مساحت چهار هزار و 716 متر مربع شروع شد.
وی از افتتاح مجتمع رفاهی تفریحی منطقه عالی شاه گچساران به مساحت 20 هزار متر مربع خبر داد.
تاجگردون تصریح کرد: این طرح با 52 میلیارد ریال اعتبار به مرحله بهره برداری رسید. و تعداد فرصت‌های شغلی این طرح 35 نفر اعلام شد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی سیلوی هشت هزار تنی گندم را دیگر طرح اقتصادی افتتاح شده در گچساران ذکر کرد.
وی بیان کرد: این طرح با 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری اجرا شده است.
تاجگردون گفت: سیلوی نگهداری گندم گچساران نیز 30 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرد.
 افتتاح قطعه دوم بزرگراه گچساران بابامیدان
قطعه دوم بزرگراه گچساران به بابامیدان به طول 18.7 کیلومتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
سرپرست فرمانداری گچساران در آیین بهره برداری از این طرح گفت: ساخت 67 دهنه پل،496 هزار و 126 متر مکعب خاکبرداری،421 هزار و 196 متر مکعب خاکبرداری،72 هزار متر مکعب بتن ریزی و 65 هزار و 939 تن آسفالت انجام شده است.
علی خوانپایه مبلغ قرارداد اجرای این طرح را 276 میلیارد و 816 میلیون ریال ذکر کرد. سرپرست فرمانداری گچساران تصریح کرد: عملیات اجرایی قطعه دوم بزرگراه گچساران به بابامیدان اردیبهشت سال 1393 آغاز شد.
بنا بر این گزارش، طول راه ارتباطی این شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی چهار برابر شده است. هم اکنون 587 کیلومتر جاده ارتباطی در گچساران وجود دارد در حالی که طول راه‌های ارتباطی این شهرستان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی 150 کیلومتر بود.در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها 80 کیلومتر راه روستایی و 70 کیلومتر راه فرعی در گچساران احداث شده بود. طول راه‌های اصلی این شهرستان هم اکنون 150 کیلومتر است در حالی که قبل از انقلاب راه اصلی در این خطه ساخته نشده بود. هم اکنون 60 کیلومتر بزرگراه،210 کیلومتر راه فرعی و 167 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان وجود دارد.
 بهره برداری از مجتمع فرهنگی، ورزشی گچساران
فرماندار گچساران در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: این مجتمع با مساحت شش هزارو ۵۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید که دارای بخش‌هایی از جمله سالن اجتماعات،سرویس بهداشتی،سرایداری، سردرب ورودی، موتورخانه، نگهبانی است.
علی خوان پایه خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه با مشارکت شرکت نفت ۱ / ۲ میلیارد تومان بوده و از محل اعتبارت استانی و نفت نیز ۴ / ۲ میلیارد تومان بوده است.
علی خوان‌پایه با بیان اینکه مسوولان وظیفه دارند مایه‌ دلگرمی و ایجاد انگیزه در مردم باشند، خاطرشان کرد: امروز صبر و مقاومت و وحدت ملت و مسئولان راهکار عبور از توطئه‌های اقتصادی دشمنان است و به امید خدا از این شرایط نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: همدلی،وحدت و ایستادگی ملت ایران باعث شد که این انقلاب هر روز قدرتمندتر از قبل شود و امروز مشاهده می‌کنیم در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی به برکت این انقلاب اسلامی توانسته‌ایم به گونه‌ای عمل کنیم تا موجب یاس و نا امیدی دشمنان شویم.
فرماندار گچساران با بیان اینکه باید خدمات نظام را برای مردم تبیین نماییم،40 سالگی انقلاب اسلامی را اوج عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود:همه ما وظیفه داریم و باید با افتخار از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری و حراست نماییم و برای شناسایی ضعف‌ها و قوت‌ها تلاش کنیم.
به گزارش کبنا، مسوولان استان  ابتدا شهدای روستای سربیشه گچساران ادای احترام کردند و پروژه ورودی زیبای این روستا را افتتاح کردند.
غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در پیج شخصی خود عکس‌های از پروژه‌های گچساران و باشت گذاشت و در خصوص هر کدام شان نظرش را داد.
قدردانی تاجگردون از پیمانکاران پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی گچساران
او در باره مجتمع فرهنگی، ورزشی گچساران نوشت: «زيباترين سالن فرهنگي در گچساران افتتاح شد. ظرفيت قريب به 800 نفره به شكل مبله تقديم شد به آموزش و پرورش، از وزارت نفت به دليل تامين اعتبار، نوسازي مدارس استان بدليل كار با كيفيت و پيمانكاران خوب بخصوص آناني كه با صداقت و كيفيت كار را انجام دادند. اين پروژه در استان و تقريبا شهرستانهاي اطراف بي نظيره.» دکوراسیون و مبله این پروژه توسط شرکت مبلمان بینایی انجام گرفت. مبلمان بینایی سابقه طولانی در صنعت مبلمان دارد.
تاجگردون در باره گازرسانی به 6 روستای باشت گفت: «امروز شش روستاي باشت گازرساني شد. انشالله سال آينده شهرستان باشت هم سبز خواهد شد و صد درصد روستاه‌ها گازرساني خواهد شد.»


کد مطلب: 407037

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407037/2/راه-فرهنگ-پروژه-بی-نظیری-تاجگردون-ویژه-قدردانی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1