تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۴۰۷۰۳۶
در آئین افتتاح 72 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران مطرح شد

طرحی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد را خوشحال کرد (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛روز پنج شنبه (18 بهمن ماه 97) آئین افتتاح وکلنگ‌زنی پنج پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران با اعتبار 218 میلیارد ریال با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، فرماندار گچساران، معاونین استانداری و مدیران دولتی برگزار شد.
در ابتدا نماینده شهرستان گچساران به همراه استاندار، معاونین، فرماندار گچساران و همراهان از گلزار شهدای روستا بازدید کرده و پس از آن بلوار روستای سربیشه با استقبال اهالی روستا انجام گرفت. اعتبار پروژه 8000 میلیون ریال است.
مجتمع گردشگری عالیشاهی با میزان سرمایه گذاری 52 میلیارد ریال و مساحت 20 هزار متر مربع افتتاح شد. این طرح برای 35 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد کرده است.
طرح بسته بندی خرمای تک کام لار واقع در ناحیه صنعتی ناصرآباد زیرنظر جهادکشاورزی شهرستان گچساران با اعتبار 10 میلیارد و 500 میلیون ریال با ظرفیت تولید سالانه 400 تن در سال، برای تعداد 35 نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.
همچنین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران مجتمع فرهنگی ورزشی با مساحت 6 هزار و 500 مترمربع افتتاح شد. اعتبارات این پروژه با مشارکت شرکت نفت 1 / 2 میلیارد تومان و از محل اعتبارت استانی و نفت 4 / 2 میلیارد تومان می‌باشد.
پس از این طرح سیلوی بتنی 30 هزارتنی گندم داران بلوط در شهرک صنعتی چهاربیشه افتتاح شد. مدت اجرا و تکمیل طرح 30 ماه به طول انجامیده و سرمایه گذاری طرح با مشارکت بانک عامل صنعت و معدن استان با اعتبار 120 میلیارد ریال اجرا شده است.
محمدعلی احمدی استاندار بیان داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی بوده است، باید تلاشمان را روی زنجیره ارزش در بخش کشاورزی متمرکز کنیم. بسیار خوشحالم که سرمایه گذاری‌ای که در بخش کشاورزی توسط آقای رضایی مجری طرح صورت گرفته در راستای تکمیل زنجیره ارزش در بخش خصوصی است.
احمدی در ادامه گفت: ما همه اقداماتمان، چه سرمایه گذاری در دولت و چه سرمایه گذاری در بخش خصوصی باید مبتنی بر آمایش باشد، این آمایش باید به گونه‌ای باشد که وقتی فردی در بخشی سرمایه گذاری می‌کند ما متناسب با آن بازار را فراهم کنیم، و اگر چنین سیلویی ساخته شده، باید صنعت و مجموعه کشاورزی ما به گونه‌ای فعالیت داشته باشند که بخش خصوصی بتواند به مسیر خود ادامه دهد.
احمدی نسبت به افتتاح طرح سیلوی بتنی ابراز خوشحالی کرد و گفت: بنده در هیچکدام از طرح‌ها به اندازه این طرح خوشحال نشدم چون سرمایه گذار عزیز غیربومی استان هستند و از بخش دیگر از کشور در اینجا سرمایه گذاری کردند و با همه مشکلات برای جوانان ما فرصت ایجاد کردند و هم مسیر توسعه‌ای و رنجیره ای را دنبال می‌کنند.
احمدی در انتها گفت: همه این اتفاقاتی که می‌افتد به برکت خون شهدا و به برکت بنیانگذار انقلاب بوده و انشالله شکر این نعماتی که به دست جوانان این ملت هست در راهپیمایی 22 بهمن با حضور آگاهانه و پرشورمان بجا می‌آوریم.

-----------------------------------------
گزارش از: سیده زهرا حسینی فر
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1