تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۳۰
کبنا گزارش می‌دهد

آغاز افتتاح و کلنگ‌زنی 72 پروژه عمرانی و اقتصادی گچساران / واحد تولیدی تک کام با 18 نفر اشتغالزایی افتتاح شد (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛آئین افتتاح وکلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، فرماندار گچساران، معاونین استانداری و مدیران دولتی برگزار شد.
علی خوان پایه فرماندار گچساران در حاشیه این آئین به خبرنگاران گفت: نظام جمهوری اسلامی در دوران چهل ساه خود خدمات ارزشمندی را به مردم انقلابی ملت ایران ارائه کرده است. این نظام به برکت خون شهیدان و رهبری معمار کبیر انقلاب و همدلی و وحدت کلمه ملت غیور ایران به پیروزی رسیده و تا کنون توانسته است با اقتدار علیه هجمه‌های دشمنان خود پیروز و سربلند بوده و خواهد بود.
علی خوان پایه با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 72 پروژه در سطح شهرستان، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر هزار و 240 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.
وی این طرح‌ها را در بخش‌های زیرساخت‌های شبکه برق، آب، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی اعلام کرد.
خوان پایه اظهار داشت: از این تعداد طرح 51 طرح با اعتباری بیش از 650 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار گچساران گفت: مجتمع خدمات، گردشگری و رفاهی عالیشاهی با اعتبار 40 میلیارد ریال، کارخانه بسته بندی خرما با 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، مجتمع فرهنگی ورزشی دوگنبدان با اعتبار 37 میلیارد و 500 میلیون ریال، سیلوی 30 هزار تنی ذخیره گندم کارخانه آرد مارون با اعتباری بیش از 67 میلیارد ریال، مدرسه 6 کلاسه خیرآباد سفلی با اعتبار 13 میلیارد ریال و چمن مصنوعی دیل با اعتبار پنج میلیارد ریال از جمله پروژه‌های عمرانی افتتاحی در این شهرستان است.
خوان پایه تعداد پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها در ایام مبارک فجر شروع خواهد شد را 21 مورد اعلام کرد و گفت: 590 میلیارد ریال اعتبار نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.
وی ابراز کرد: عملیات اجرایی روشنایی و روکش آسفالت گچساران به طول هفت کیلومتر با اعتبار 52 میلیارد ریال، مجتمع رفاهی با اعتبار 45 میلیارد ریال، چمن مصنوعی چهاربیشه علیا با اعتبار پنج میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای مارین سه میلیارد ریال آغاز شد.
بنابر این گزارش، با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، فرماندار گچساران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی بلوار ورودی روستای سربیشه با اعتبار 8000 میلیون ریال افتتاح شد.
طرح بسته بندی خرمای تک کام لار نیز با حضور مسوولان ارشد استان، استاندار، فرماندار گچساران و غلامرضا تاجگردون و جمعی از مسوولان افتتاح شد. این کارخانه سالانه 400 تن ظرفیت تولید دارد.
طرح بسته بندی تک کام لار با تسهیلات بانکی 6900000000 ریال و سرمایه گذاری 3600000000 ریال به بهره برداری رسید. همزمان با راه اندازی این واحد تولیدی برای 18 نفر اشتغالزایی انجام گرفت.
 --------------------------------------
 خبر: سید زهرا حسینی فر
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که خبر دارم و از این بسته بندی در بازار خریدم . این کارخانه دوساله داره کار میکنه . هیهات
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1