تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۰۷۰۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد فعالیت انتخاباتی را به نفع نماینده بویراحمد و دنا کلید زد (+ عکس)

۰
کبنا ؛ششمین روز از دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد به کلنگ‌زنی و افتتاح 82 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد اختصاص یافت که این پروژه‌ها با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نوراله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، غلام محمد زارعی نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا، عزیز فیلی معاون عمرانی و جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی و افتتاح شدند.
اولین پروژه‌ای که مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی به آن پرداختند کلنگ‌زنی پروژه بهسازی و ایمن‌سازی ورودی شهر یاسوج به طول 7 کیلومتر بود، کارفرمای این طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است،مدت اجرای طرح 12 ماه و محل تامین اعتبار این پروژه از اعتبارات ملی و استانی است.
اما اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با هزینه بیت‌المال دو بنر بزرگ «خیرمقدم» یکی برای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگری برای نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در محل کلنگ‌زنی پروژه بهسازی و ایمن‌سازی ورودی شهر یاسوج نصب کرده بود.  این دو بنر در یک سایز و با یک بک‌گراند طراحی شده بودند، اما این دو بنر تفاوت منحصر به فردی با هم داشتند. در بنر خیر مقدم مربوط به غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا نام مقدس «یازهرا (سلام‌الله علیها) طراحی شده بود. این نام شعار انتخاباتی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا بود که اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به شرایط استان و در گاف عجیبی کلید فعالیت‌های انتخاباتی را با پول بیت المال زده است. چرا که اگر هدف دیگری داشت باید بر بنر مربوط به علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نام مقدس «حضرت زهرا سلام الله علیها) نصب می‌‍گردید.
این در حالی است که ما در ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) قرار داریم و اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای می‌توانست این ایام را تسلیت و یا گرامی بدارد.
مسوولان اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد باید در این باره به مردم و دستگاه‌های مربوطه پاسخ دهد که چرا با هزینه بیت المال برای یک کاندیدای احتمالی خاص در انتخابات آینده مجلس اینگونه فعالیت انتخاباتی را کلید زده است.
مردم از استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار دارند که نسبت به این مسئله واکنش و با مسوولان مربوطه به جهت جلوگیری از هرگونه شائبه انتخاباتی و جانبدارانه برخورد قانونی انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

France
چیه مینویسید آقای حاج زارعی در حال حاضر نماینده هستن و ربطی به انتخابات آینده نداره.معلوم نیست از کجا میسوزید
احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت کبنا
شاید از طرف اقای زارعی پول بنر پرداخت شده باشه و یا باید بگیم مدیر کل محترم گزینه آقای زارع بوده و دو نماینده دیگر ول میدوونن
بیت المال در تمام ادارات بر باد رفته این که ناچیزه
سی سخت
Romania
این مثل باقی کلنگ زنی ها نمایشی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1