تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۰۷۰۰۱
کبنا گزارش می‌دهد

افتتاح و کلنگ‌زنی 19 طرح عمرانی و اقتصادی در چرام / نوروزی: نظام اسلامی ایران به مناطق کمتر توسعه یافته توجه بیشتری دارد (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به شهرستان چرام سفر کرد. وی در بدو ورودش به این شهرستان بر سر گلزار شهدا حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
در ادامه سفر حسن نوروزی به چرام 19 طرح عمرانی و اقتصادی در ششمین روز از دهه فجر کلنگ‌زنی و افتتاح شد. نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های است که در جذب اعتبارات گوی سبقت را از سایر استان‌های دیگر کشورمان ربوده است و توجه دولت تدبیر و امید به استان‌های کمتر توسعه یافته قابل تقدیر و ستودنی است.
نوروزی تاکید کرد: نظام اسلامی ایران به همه مناطق کشور نگاه یکسان دارد و الحمدالله با همدلی و وحدتی که بین مجموعه مدیران استان وجود دارد، پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.
فرماندار شهرستان چرام در این آیین میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی را افزون بر 158 میلیارد و 671 میلیون ریال ذکر کرد.
هادی فتاحی اصل اظهار داشت: 17 طرح از این تعداد از این تعداد با اعتباری افزون بر 155 میلیارد و 321 میلیون ریال طرح های افتتاحی بوده است.
وی تصریح کرد: 2 طرح با اعتباری افزون بر سه میلیارد و 350 میلیون ریال نیز در این شهرستان کلنگ زنی شد.
وی یادآور شد که با بهره برداری از 17 طرح عمرانی زمینه اشتغال 367 نفر در این شهرستان فراهم شد.
فرماندار چرام بازسازی و توسعه شبکه آب شرب چرام، خط دو مداره برق سرفاریاب، ایستگاه تقویت فشار گاز تنگ پیرزال، خانه بهداشت تمبی و گازرسانی به روستاهای بخش سرفاریاب و حومه را از مهمترین طرح های عمرانی و خدماتی افتتاحی در این شهرستان ذکر کرد.
2 طرح شامل احداث کانال کشاورزی و بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای شهرستان چرام نیز کلنگ زنی شدند.
فرماندار شهرستان چرام همچنین گفت که نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در این شهرستان برای بازدید عموم برپا شده است.
 خانه بهداشت تمبی شهرستان چرام افتتاح شد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانه بهداشت روستای تمبی از توابع شهرستان چرام در زمینی به مساحت 300 متر مربع با زیربنای 85 متر و اعتباری افزون بر 114 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی استانی احداث شد که هدیه دیگری در چهلمین سالگرد انقلاب به روستانشینان تمبی در چهارمین روز از دهه فجر بود.
ابراهیم نعیمی با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه سیب( سامانه یکپارچه بهداشت) از خدمات دولت های یازدهم و دوازدهم است، تصریح کرد: پوشش اینترنت در شهرستان چرام از ۲۰ درصد به ۷۰ درصد رسیده که امید است روزی شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی باشیم تا هر فرد دارای پرونده الکترونیک شده و با وارد کردن کد ملی اطلاعات سلامت به دست آمده و به نوعی در تسریع خدمات بهداشتی و درمانی کمک شود.
بنا بر این گزارش: حضور در خانواده‌های معظم شهدا و ادای احترام به والدین آنان از دیگر برنامه‌های حسن نوروزی در سفر به شهرستان چرام بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یه خانه بهداشت اینهمه لشکرکشی نمیخواست
خخخخخ
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1