تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۰۶۹۹۹
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا:

گاز به تنگ سرخ می‌رسد (+ تصاویر)

۳
کبنا ؛16 تیرماه 97 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به منطقه تنگ سرخ سفر کرد و در آنجا یکی از مطالبات اصلی مردم بحث گازرسانی بود.استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همان جا از شرکت گاز خواست که موضوع گازرسانی این منطقه را پیگیری ویژه کند و اکنون در بهمن سرد و سخت 97 این پروژه کلنگ‌زنی شد.
صبح امروز (چهارشنبه 17 بهمن‌ماه 97) با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به روستاهای تنگ سرخ بویراحمد کلنگ‌زنی شد.
احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه 9 روستای منطقه تنگ سرخ شهرستان بویراحمد از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
وی افزود: روستاهای اسلام آباد، اله آباد، پاسگاه ژاندارمری، تنگ خشک،تنگ مشکان، تنگ سرخ،چشمه پهن، گنجگان،گنجگان سفلی و علیا از گازدار شدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با افتتاح این پروژه گازرسانی 1086 خانوار گازدار شدند، بیان کرد: پروژه گازرسانی منطقه تنگ سرخ و روستاهای اطراف حدود 80 میلیارد ریال اعتبار در بر دارد و 4304 نفر را تحت پوشش قرار می‌ دهد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Romania
کلنگ های تبلیغاتی و تشریفاتی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1