کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا:

آغاز کلنگ‌زنی و افتتاح 82 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد / پروژه بهسازی و ایمن سازی ورودی شهر یاسوج کلنگ‌زنی شد (+ تصاویر )

17 بهمن 1397 ساعت 9:22

شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار کرد: ۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر ۹۷ در شهرستان بویراحمد امروز به بهره برداری خواهد رسید.


آئین کلنگ‌زنی و افتتاح 82 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد  با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا، عزیز فیلی معاون عمرانی و جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی آغاز شد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (چهارشنبه 17 بهمن ماه 97) در آئین کلنگ‌زنی پروژه بهسازی و ایمن سازی ورودی شهر یاسوج با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت ایام فاطمیه(سلام الله علیها)، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و 40 سال ایستادگی ملت ایران شاهد پیشرفت و شکوفایی زیادی در جای جای این استان و مملکت اسلامی مان هستیم.
وی افزود: پروژه بهسازی و ایمن سازی ورودی شهر یاسوج یکی از پروژه های مهم و ضروری مرکز استان است که به طول 7 کیلومتر انجام می گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبلغ قرارداد این طرح را 000 / 000 / 963 / 71 ریال اعلام کرد.
شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در حاشیه این طرح در جمع خبرنگاران با تشریح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد و  بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر ۹۷ در شهرستان بویراحمد امروز به بهره برداری خواهد رسید.
کناری ۴۳ پروژه عمرانی و ۲۰ پروژه اقتصادی را افتتاحی و ۱۹ پروژه را کلنگ‌زنی عنوان کرد و گفت: امروز به مناسبت دهه فجر ۱۲ پروژه اقتصادی و ۷ پروژه عمرانی کلنگ زنی خواهد شد.
وی از اشتغال دوهزارو ۵۳۷ نفر در این پروژه‌ها خبر داد و گفت: کل اعتبار ۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی بویراحمد بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان برآورد شده است.
فرماندار بویراحمد گفت: معادل ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به این پروژه‌ها تزریق شده است.
کناری تاکید کرد: تعداد ۷ پروژه به نمایندگی از ۸۲ پروژه بویراحمد امروز (چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه) با حضور استاندار و مسئولان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
خبرهای بعدی متعاقباً منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406998

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/406998/2/آغاز-کلنگ-زنی-افتتاح-82-پروژه-عمرانی-اقتصادی-شهرستان-بویراحمد-بهسازی-ایمن-سازی-ورودی-شهر-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1