تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۰۶۹۸۸
با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جشن چله انقلاب در یاسوج / انصاری: کسی حق ندارد، انتقام بی‌مهری و بی‌تدبیری مدیران را از انقلاب اسلامی بگیرد (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛مراسم جشن چله انقلاب با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان و جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این آیین که صبح (سه شنبه 16 بهمن ماه 97) در یاسوج برگزار شد سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح  به بیان خدمات انقلاب اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور در شاخص های مختلف پرداختند.
برنامه های شاد و مفرحی توسط ایرج شریفی و خانم دشتکی از هنرمندان استان اجرا شد و همچنین جواد طالبی گنجه ای از خوانندگان مطرح هم استانی قطعاتی از موسیقی محلی حماسی را  تقدیم حاضران در این برنامه کرد که با تشویق حضار مورد استقبال قرار گرفت.
سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان گفت: کسی حق ندارد به خود اجازه دهد انتقام بی‌مهری، کم لطفی و بی‌تدبیری عده‌ای ازمدیران را از نظام اسلامی بگیرد و گرنه با مشت آهنین مردم مواجه می‌شود.
انصاری می‌گوید: فجر امسال فجر فاطمی است و ما به برکت وجود ائمه اطهار(ع) به ابر قدرتی در دنیا تبدیل شدیم و مقتدرانه در برابر سایر ابر قدرت‌ها ایستاده‌ایم.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب متعلق به ضعفا، محرومان و مستمندان است، گفت: نقش جهاد سازندگی در خدمت‌رسانی به محرومان و مناطق محروم بر هیچ کسی پوشیده نیست.
وی بیان کرد: جنگی که در ابتدای انقلاب جهاد به استقبال آن رفت جنگ و مبارزه با فقر و محرومیت بود بعد از آن جهاد در جنگ تحمیلی به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر نقش آفرینی کردند، بچه‌های جهاد در اوایل انقلاب، قبل از جنگ هشت ساله و بعد از جنگ نقش‌آفرینی کردند.آنها با دست خالی اما با روحیه جهادی در هر عرصه‌ای که وارد شدند موفق عمل کردند.
این مسؤول به نقش جهاد در راه‌سازی، محرومیت‌زدایی، برق‌رسانی، آبرسانی، حوزه کشاورزی و مبارزه با بی‌سوادی اشاره کرد و اظهار داشت: جهاد را امام با تدبیر مدبرانه ایجاد کردند و نقش این سازمان در همه عرصه‌های انقلاب و در طول چهل سال بر کسی پوشیده نیست.
انصاری سخنان خود را با یک خواهش ادامه داد و گفت: از همه کسانی که طی این سال‌ها در جهاد خدمت کردند خواهش می‌کنم خدمات و نقش جهاد در دوران انقلاب، دوران قبل و بعد از جنگ تحمیلی و اقدامات صورت گرفته طی سال‌های اخیر را در قالب کتاب به رشته تحریر درآورند، چرا نقش جهاد را در همه این دوران بیان نمی‌کنید؟ چرا به نقش راننده لودری که پشت ماشین سنگر درست می‌کرد تا رزمنده ما بتواند با دشمن مبارزه کند و شهید می‌شد را بیان نمی‌کنید مگر آن را فراموش کرده‌اید؟
وی عنوان کرد: وقتی که آقای تا‌ج‌الدینی تازه مسؤولیت رئیس جهاد کشاورزی استان را به عهده گرفته بود گفتم از پتانسیل خوب جهاد و پیشکسوتان خوبی که در خدمت‌رسانی به جامعه نقش داشتند از شهیدان جهادی که در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند غافل نشوید.
وی با بیان اینکه جهاد یادگار امام بزرگوار است، خطاب به همه رزمندگان جهادی که در این مراسم حضور داشتند، گفت: رزمندگانی که از قافله شهدا عقب ماندید مگر پل‌ها، راه‌ها و خاکریز و سنگرهای که ایجاد کردند را فراموش کردید؟ اگر آن سنگرها و خدمات نبود هرگز عملیات بزرگی چون بیت‌المقدس، فتح‌المبین، کربلای 4 و 5 و رمضان خلق نمی‌شد.
انصاری با اشاره به اینکه نباید از دشمنی دشمنان غافل شویم ادامه داد: در طول 40 سال عمر انقلاب دشمن سناریو و برنامه‌ای نبوده که برای از بین بردن انقلاب اجرا نکرده است این انقلاب را دشمن در سن کودکی، نوجوانی و جوانی نتوانست از پای در آورد، الان انقلاب در 40 سالگی و در دوره بالندگی است.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن با همپیمانانش که در راس آنها استکبار جهانی است پای میز مذاکره آمد و ملتمسانه می‌خواستند با ما مذاکره کنند این صلابت و قدرت و اقتدار را چه کسی غیر از امام، شهیدان وجامعه بزرگ ایثارگری به مردم داد؟
این مسؤول تصریح کرد: در اوایل جنگ که ما حتی ابزار اولیه برای دفاع از کشور را نداشتیم گفتمان دشمن عوض شد اگر در هشت سال دفاع مقدس دشمن با حمایت بیش از 46 کشور با ما جنگید در  40 سالگی انقلاب  با 80 کشور دنیا به جنگ مقاومت آمدند اما بازهم در مبارزات زمینی، دریایی، هوایی و در عرصه جنگ اقتصادی، نظامی، جنگ سخت و نرم شکست را پذیرفتند.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  دشمن می‌داند با جنگ‌های نیابتی نمی‌تواند به جنگ با انقلاب اسلامی برود، اگر دشمنان می‌توانستند با جمهوری اسلامی مبارزه کنند چرا رژیم صهیونیستی دیوارهایی با ارتفاع 7 متر دور خود کشیده است، که اینجا لازم است تحصیلکردگان مطالعه کرده و برای مردم بصیرت‌افزایی کنند.
سرهنگ انصاری عنوان کرد: کسانی که در عرصه فضای مجازی، فرهنگی و جنگ نرم می‌خواهند رابطه میان مردم و انقلاب، مردم و رهبری و مردم و خواص را مکدر کنند خیال باطل کردند چرا که این مردم، مردمی هستند که شهید دادند و با امام و شهدایشان عهد بسته‌اند.
وی با بیان اینکه وارد دهه پنجم انقلاب اسلامی شدیم، خطاب به همه مسؤولان و علما گفت: علما، مدیران و مسؤولان در فضای مجازی، فضای جنگ نرم  و فضای فرهنگی ورود پیدا کنند و کمک کنید  تا مردم بدانند این نظام، نظام مقتدر و باصلابتی است اگر کسی در منصبی قرار گرفته و نمی‌تواند به خوبی کار کند مردم آن را به پای انقلاب نگیرند این نظام خون بهاء شهیدان و یادگار امام است.مگر فراموش کردید امام فرمودند نگذارید نظام به دست نااهلان بیفتد و حفظ نظام از اوجب واجبات است.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تحصیلکرده‌ها این چالشی و حواشی که ایجاد شده به عوام بگویند و روشنگری کنند و نگذارند بار مسؤولیت  بر عهده عده‌ای محدودی باشد.
انصاری ادامه داد: دیدید دشمن با چه گفتمانی به جنگ جبهه مقاومت آمد ابتدا رفتند در مساجد و مساجد را تخریب کردند با گفتمان انقلابی و اسلامی وارد شدند مگر داعش دست پرورده استکبار جهانی نیست؟ مگر داعش همان طالبان، القاعده، منافقین و جیش‌الظلم و جیش‌الکفر نبود اینها همه دست پرورده دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون بوده اما انقلاب ما همچنان به رشد و بالندگی خود ادامه می‌دهد.
وی در ادامه بیان کرد: ما در اوایل انقلاب از حداقل امکانات محروم بودیم چرا که فرمانده‌هان اصلی نیروهای مسلح فرار کرده بودند شاه‌کله نیروهای مسلح از هم پاشیده شده بود اما مردم به خیابان‌ها آمدند و مشت آهنین به دهان استکبار زدند.
این مسؤول با اشاره به اینکه کشوری که محاصره و تحریم بود و دستش از کوچکترین امتیاز بین‌المللی کوتاه بود به یک ابر قدرت جهانی تبدیل شده، گفت:  جمهوری اسلامی در عرصه علمی فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، پزشکی و همه عرصه‌ها صاحب رتبه است و ما  در عرصه‌های علمی، دفاعی، هسته‌ای و اقتصادی جزء کشورهای برتر دنیا هستیم البته اشکالاتی وجود دارد که باید رفع شوند اما نباید انتقام بی‌مهری و بی‌تدبیری عده‌ای از مدیران را به پای انقلاب گرفت.
انصاری ادامه داد: کسی حق ندارد به خود اجازه دهد انتقام بی‌مهری، کم لطفی و بی‌تدبیری آن شخصی که در منصب قرار گرفته را از نظام اسلامی بگیرد و گرنه با مشت آهنین مردم مواجه می‌شود این مردم با هیچ حزب، گروه و جناحی تعارف ندارند اینها وارث واقعی عاشورا و نظامی هستند که شهدا ایجاد کردند.
وی عنوان کرد:  همه مسؤولان خواص و عوام وظیفه دارند از این نظام که خون بهاء شهیدان است محافظت کنیم. مردم یک کشور ابر قدرتی مثل چین وقتی می‌خواهد راهپیمایی کنند می‌گویند آمریکا اینجا ایران دیگری است که این الگو گیری کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از انقلاب اسلامی را مدیون امام و شهیدان هستیم.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد در 40 سال انقلاب همواره در تمامی صحنه‌ها حضور داشتند، گفت: همه در کنار هم و با وحدت و برادری از این انقلاب دفاع کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چقدر تعداد حضار کم است!!!
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1