تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۰۶۹۷۹
در جشنواره ملی هویت کودکان ایران اسلامی تاکید شد:

اهمیت نهادینه کردن هویت ایرانی، اسلامی و بومی محلی در نوآموزان

۰
کبنا ؛
روز سه شنبه با حضور مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران و برخی مسئولان شهرستانی جشنواره ملی هویت کودکان ایران اسلامی برگزار شد.
هادی زارع پور مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان در این جشنواره اولیا و مربیان را مخاطب خود قرار داد و بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر ان تاکید شده است بحث هویت دانش آموزان است که باید در رابطه با این هدف برنامه ها و فعالیت هایی را در آموزش و پرورش اجرا کنیم.
زارع پور در ادامه گفت: باید به شکل متوازن بر هویت ایرانی، هویت اسلامی، هویت منطقه ای و بومی محلی تاکید شود و این هویت ها را به نوآموزان بشناسانیم تا به هویت خود افتخار کنند و باید نسلی را تربیت کنیم که آداب و رسوم و هویت استانی و منطقه ای مان را زنده نگه دارند. 
محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران بیان داشت: این جشنواره با مشارکت بیش از دوهزار و 500 نوآموز پیش دبستانی وابسته به اداره آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی برگزار می شود و امروز این برنامه به صورت نمادین توسط مدرسه سما، علوی و صنعت نفت با حضور 600 نوآموز برگزار می شود.
شهبازی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی نواموزان با آداب و رسوم محلی و ملی، فرهنگ دینی، هویت منطقه ای، پرچم و سرود ملی، فرهنگ بومی و غذاهای محلی عنوان کرد.
در این جشنواره برخی نوآموزان با لباس های محلی استان و چادر برنامه اجرا کردند، همچنین برای آشنایی و معرفی بیشتر رسوم محلی، غذاهای محلی جهت معرفی تهیه و به نمایش گذاشته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1