تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۰۶۹۵۵
کبنا از نمایشگاه دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی گزارش می‌دهد

قدردانی آیت‌الله ملک‌حسینی از استاندار و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها / قدرت «مچ» دست استاندار مشخص شد / رونمایی از «سند» دانشگاه علوم پزشکی (+ تصاویر اختصاصی کبنا)

۰
کبنا ؛نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استاندار، فرماندار بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیران دولتی در محل مصلی امام خمینی(ره) بر پا شد.
در آئین افتتاح این نمایشگاه ابتدا حسین کاظمی از همه دستاندرکاران تشکر و قدردانی کرد و گفت: به ویژه از آقای درست مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی می‌کنم.
در ادامه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بازگشایی نمایشگاه ظرفیتی برای ارائه خدمات و اقدامات انجام گرفته است، اما آنچه دلیلی بر عظمت ملت ایران و اقدامات چهل سال گذشته است را نمی‌توان در یک سالن گنجاند.
احمدی با بیان اینکه ملت ایران شایسته زندگی، معیشت و کرامت بهتر و با کیفیت تر است، گفت: مردم ایران در 40 سال گذشته، سوختند و ساختند تا حاصل این سوختن و ساختن آبادانی ایران و کهگیلویه و بویراحمد باشد.
آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی آنقدر خدمت کرده که به توان آبرومندانه آن را به مردم نشان داد و با نمایش صادقانه این خدمات نیاز به لاپوشانی، بازیگری و دروغ نیست، اظهار کرد: تنها با صداقت می‌توان مشکلات، سختی‌ها و رنج‌ها را با مردم در میان گذاشت و اگر غیر از این باشد رویی برای در میان گذاشتن مشکلات با مردم نخواهیم داشت.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: چهل سال از انقلاب فاطمی ما گذشت و در متن تمام سختی ها تهدید ها و تحریم ها انقلاب توانست به بلوغ اول خود یعنی بلوغ چهل سالگی برسد. ایثارها و شهادت ها از یک سو، جهادها و تلاش‌ها از سوی دیگر چهره‌ای آبرومند به انقلاب اسلامی داد.
آیت‌الله ملک‌حسینی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فیلی معاون وی و از بابک درست مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به طور ویژه تشکر و قدردانی کرد.
بعد از افتتاح نمایشگاه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد غرفه‌ها را یکی یکی مورد بازدید قرار داد. او در نمایشگاه اداره‌کل ورزش و جوانان قدرت «مچ» دست خود را مورد آزمایش قرار داد که بعد از این آزمایش یکی از مسوولان غرفه به او گفت: درست است که حضرتعالی در سیاست و مدیریت خیلی قدرتمند و توانمند هستی، اما لازم است که به لحاظ بدنی با انجام تمرینات ورزشی قوی‌تر شوی. او همچنین در غرفه اداره کل ورزش و جوانان با انداختن سه دارت دو تا را به هدف زد و یکی را هم نتوانست.
علی محمد احمدی در ادامه از غرفه سازمان جهاد کشاورزی بازدید کرد و توضیحات کارشناسان این حوزه را شنید. وی در غرفه اداره کل امور روستایی استاندار با دیدن بعضی از محصولات کشاورزی، گفت: اگر این محصولات برندسازی شود، می‌توان سود بیشتری از آن برای استان و کشاورزان به دست آورد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از غرفه بانک‌های استان بازدید کرد و گفت: بانک‌های کمک شایانی به بحث اشتغالزایی می‌کنند که از آنها نیز تشکر می‌کنم. انداختن عکس یادگاری با مدیران عامل بانک‌ها از حواشی این بازدید بود.
علی محمد احمدی همچنین در غرفه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر شد و ضمن قدردانی از اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در بحث افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمات حوزه سلامت و درمان از سند پیشگیری از بیمارهای واگیر دار و بیماری‌های مرتبط این دانشگاه رونمایی کرد. بر اساس این سند دانشگاه از بیماری‌های واگیر دار پیشگیری خواهد کرد.
نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه 15 بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج آغاز به کار کرد و تا دوشنبه 22 بهمن ماه ادامه دارد.
بخشی از دستاوردهای 40 ساله دستگاه های دولتی و بخش های مردمی در محرومیت زدایی استان و خدمت رسانی به مردم در این نمایشگاه و در قالب 120 غرفه در معرض دید مردم قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1