تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۰۶۹۲۵
عصر امروز انجام گرفت

حضور آیت‌الله ملک‌حسینی در منزل «سید قادر لاهوتی» /«لاهوتی»: همایش هم دلی پر محتوا بود (+تصاویر)

۰
کبنا ؛عصر امروز چهاردهم بهمن ماه،آیت الله ملک حسینی،نماینده ولی فقیه و هیئت همراه و برخی خواص با «سید قادر لاهوتی» فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه،در منزل وی (لاهوتی) دیدار و گفتگویی یه ساعته و صمیمی داشت.
به گزارش کبنا،در این دیدار پیرامون مباحثی از جمله آیات «متشابه» و آیات «محکم» از قرآن کریم و اینکه آیا علما اجماع نظر بر این مباحث دارند یا خیر،همچنین وجود منبع و کتابی در این خصوص صحبت شد.
در ادامه سید قادر لاهوتی گریزی به مثنوی داشت و آیت الله ملک حسینی نیز در خصوص علامه طباطبایی سخن گفت و نهایتا بحث به فلاسفه نیز رسید.
آیت الله ملک حسینی همچنین با اشاره به حضور قادر لاهوتی در همایش هم دلی استان اشاره کرد و گفت:دوست داشتم صحبت های شما را در آن همایش می شنیدم .
که لاهوتی در پاسخ گفت:با حضور شما و صحبت های جامع مذهبی و بیان احادیث،و همچنین صحبت های استاندار که بر استان و برنامه های دولت مشرف بود برای احترام به شما نیازی به صحبت بنده نبود.
سید قادر لاهوتی در گفت‌وگو با کبنا در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر خود پیرامون همایش همدلی عنوان کرد:جلسه باشکوه و پر محتوایی بود.
وی در پاسخ به سوال دیگر کبنا در خصوص گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در حاشیه همایش هم دلی مبنی بر نفی قوم گرایی اظهار کرد:در بدو ورود به جلسه قصد گفت‌وگو را نداشتم ولی با اصرار پاسخ دادم،سوالی در خصوص قباحت قوم گرایی داشتند که من نیز قوم گرایی را مذموم می دانم چرا که در قوم گرایی،دیگری دیده نمی شود و حقوقشان ضایع می شود.
وی ادامه داد: قران کریم نیز شناخت قومیت ها را لازم می داند و هر چیزی را که به اندازه باشد و مشروط به افراط و تفریط نباشد جالب است.
بنا بر این گزارش، «سید قادر لاهوتی» در سال‌های اخیر از مصاحبه با خبرنگاران پرهیز می‌کرد و به جزء دو یا سه مورد او صحبتی با رسانه‌ها نداشت. حضور او در همایش همدلی و مصافحه گرم لاهوتی با بزرگان استان و گفت‌وگوی کوتاه او با رسانه‌ها در باره قوم‌گرایی آیا تاثیری بر وحدت بیش از پیش نیروهای سیاسی کهگیلویه بزرگ خواهد داشت یا خیر؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایثهرگر
Iran, Islamic Republic of
حضرت ایت الله ملک حسینی شما ها سید و اولاد پیامبر هستی و از قدیم هم تا حالا خانواده محترمتان خوشنام بوده اند .الان برای ماها مهم نیست کجا میری و بلگه نگرانی ما این هست شنیدیم که نزاشتی شلاق های اون چند نفر مدیر اجرا شود@@!!شنیدن این موضوع همه ما ها را نگران و نباید اجازه دهید. سو استفاده کنند .باید حاج مزارعی غریب را حمایت کنی .و بدان ... و یارش حق خوری زیاد داشتن و زحمات دستگاه قضا نباید نادیده گرفته شود .خیلی از خانواده های شهدا ک ایثارگر هم هستن میتونی سرکشی داشته باشی .
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب لاهوتی اتفاقا یکی از نمادهای قومگرائی در کهگیلویه خود شما هستید..درسته که استاندار نیروهایی را با مشورت شما برکنار کردند اما گزینه های مورد نظر شما و امثال شما رو در استان جایگزین کردند ..هویت شما برای مردم کهگیلویه مشخصه..شما در منزل یکی از افراد ایل بهمئی در مراسم فاتحه ای در لیکک بعد از انتخاب گذشته مجلس برا و اینکه حامی کامرانی بودید و جهت. شروع به اهانت به طایفه ی ساداتی و ایل بویراحمد کردید...شاهدان عینی نیز بودن ..نشون به اون نشون که سه نفر بیشتر نبودن شاید یکی دونفر کم و بیش..شما در اجماع نشون دادید دنبال کش و قوس بحث ثلاث و بویراحمد هستین..از خداوند بترسید..مردم دهدشت منطقی رو به صداقت میشناسند لا اقل سوی اشتباهات سیاسی ایشان..اما بدانید نماد و مظهر .تا این لاهوتی یعنی مترادف بی کینه و...عداوت
Iran, Islamic Republic of
اقا جان ، آقای لاهوتی چندی پیش خواهرشان فوت کردند ، ایت الله ملک حسینی طبق رسوم محلی و استان برای عرض تسلیت رفتند ، خب حرفهایی هم رد و بدل شد . رسانه ها چرا از هر موضوعی یه تمتراقی می سازند ؟
تداخل
Iran, Islamic Republic of
ایشون به اخر خط رسیدند.
به استراحت نیاز دارند چون ضعف بدنی و بیماری دارند عیادت خوبی بود.
یزدگرد
Iran, Islamic Republic of
درود . انشالله خداوند سایه ایت الله ملک حسینی را مستدام فرمایند وجود مبارک ایشون مایه ی افتخار و سربلندیست
Iran, Islamic Republic of
ایه الله جناب لاهوتی .کهگیلویه را نابودکرده با جهت گیری بی خودش
Iran, Islamic Republic of
حرف نزن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1