تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۰۶۸۸۴
کبنا گزارش می‌دهد

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در گچساران / خوان‌پایه: فرماندار قبیله خاصی نیستم / وظیفه من وحدت بخشی به امور است

۰
کبنا ؛روز شنبه 13 بهمن هاه نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب با حضور مسئولان شهرستان و ارائه دستاوردهای تخصصی مجموعه ادارات در گچساران افتتاح شد.
مسلم کرمی عضو شورای شهر و مسئول نمایشگاه بیان داشت: 16 کارگروه تخصصی مجموعه ادارات شهرستان در 28 غرفه دستاوردهای پس از انقلاب خود را به نمایش گذاشتند.
علی خوانپایه فرماندار گچساران گفت: لازم است نمایشگاه‌ها کیفیت را بیشتر درنظر بگیرند تا ارائه دستاوردها برای نمایش عمومی تازگی و جذابیت داشته باشد. اگر بتوانیم در ارانه جاذبه ایجاد کنیم قطعاً استقبال بیشتر خواهد بود.
خوانپایه ابراز داشت: همچنین باید به سمت اشتغال پایدار و کارآفرینی قدم برداریم و زمینه را در این موضوع فراهم آوریم. قطار توسعه روی ریل قرار دارد و کارهای زیربنایی انجام گرفته شده است.
خوانپایه بیان کرد: پشتوانه همه مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مردم هستند، اگر بتوانیم مردم را راضی نگه داریم مشکلات حل می‌شود.
خوانپایه گفت: شهرستان گچساران پتانسیل‌های خوبی را در اختیار دارد، هم با ظرفیت‌ها و هم با باید و نبایدها و هم با خرده فرهنگ‌ها و فرهنگ شهرستان گچساران آشنایی دارم.
فرماندار شهرستان گچساران بیان داشت: بر اختلافات قومی، قبیله‌ای و سیاسی دامن نزنیم و وحدت و یکپاچگی را ایجاد کنیم. من فرماندار قوم و قبیله خاصی نیستم، حضور اقوام مختلف ترک و لر در این شهر قدمت زیادی دارند وظیفه ما این هست که به امور انسجام و وحدت ببخشیم و تفرقه ایجاد نکنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1