کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا از / از حضور پرشور مردم تا برخی بی‌نظمی‌ها در اجرای برنامه گزارش می‌دهد

گرامی‌داشت سالروز «ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی» در گچساران (+تصاویر)

12 بهمن 1397 ساعت 19:40

در حالیکه این مراسم با حضور پرشور و بی نظیر مسئولان واقشار مختلف مردم شهید پرور، ولایتمدار و انقلابی شهرستان گچساران برگزار شد اما در اجراء و مقدمات برنامه، از آن نظمی که انتظار می‌رفت برخوردار نبود که خوب است دست اندرکاران در اجرای آیین و برنامه های باشکوه انقلابی و.... دقت لازم، توجه، ظرافت و حساسیت بیشتری بخرج بدهند.


 همزمان با لحظه تاریخی ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن و فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور امام جمعه گچساران، اعضای شورای تامین، جمعی از خلبانان ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیران ادارات، بسیجیان، اقشار مختلف مردم، مراسم رژه موتوری و خودرویی استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و آیین عطر افشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدای گچساران برگزار شد.
گفتنی است؛ در حالیکه این مراسم با حضور پرشور و بی نظیر مسئولان واقشار مختلف مردم شهید پرور، ولایتمدار و انقلابی شهرستان گچساران برگزار شد اما در اجراء و مقدمات برنامه، از آن نظمی که انتظار می‌رفت برخوردار نبود که خوب است دست اندرکاران در اجرای آیین و برنامه های باشکوه انقلابی و.... دقت لازم، توجه، ظرافت و حساسیت بیشتری بخرج بدهند.
 


کد مطلب: 406857

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/406857/2/گرامی-داشت-سالروز-ورود-امام-خمینی-ره-میهن-اسلامی-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1