تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۱۲
در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

خدمات بی‌نظیر نظام اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد / سلطان مرغ در یاسوج پیدا شد / رتبه 16 استان در جذب اعتبارات / استاندار، آدم اقتصاددانی است

۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به استان کهگیلویه و بویراحمد بی‌نظیر بود.
شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری و با حضور بعضی از مدیران کل دستگاه‌های دولتی در محل فرمانداری برگزار شد. کناری در این جلسه با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمن همچنان به دشمنی‌هایش ادامه می‌دهد و الان هم بیشتر مردم را نشانه گرفته‌اند تا بی اعتمادی را در بین مردم رواج دهند.
فرماندار بویراحمد گفت: مسوولان باید به همان اندازه که دشمنان برای بی اعتمادی و ناکارآمد جلوه دادن نظام تلاش می‌کنند، مسوولان باید تلاش کنند.
کناری با اشاره به خدمات نظام در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: قبل از انقلاب شاید ما تنها 30 روستا برق دار داشتیم و امروز نیز اکثریت روستاهای ما برق دار هستند و نعمت گاز تا درب منازل روستایی و تمام 8 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد رفته است.
وی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزی نیست که به دلیل نبود مدرسه بخواهد ترک تحصیل کند، و الان ما 30 مدرسه تک دانش آموز داریم.
وی افزود: قبل از انقلاب ما یک واحد دانشگاهی نداشتیم اما الان به برکت نظام اسلامی 45 هزار دانشجو در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم و یکی از دانشگاه‌های معتبر در سطح کشور و خارج کشور مربوط به استان ما، شهر یاسوج است و 400 دانجشو دکترا و پسا دکترا داریم و یکی از دانشمندان معروف دنیا در دانشگاه یاسوج فعالیت می‌کند و این نشان دهنده سطح علمی شهر یاسوج است.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه قبل از انقلاب ما فقط یک کارخانه قند را داشتیم، گفت: الان و به برکت نظام اسلامی 690 واحد تولیدی و صنعتی داریم و شهرستان بویراحمد 5 شهرک صنعتی دارد.
کناری افزود: مرکز استان با قدمت 55 ساله با مرکز 2500 ساله سایر استان‌ها دارد رقابت می‌کند و این از خدمات بی نظیر نظام اسلامی ایران است.
کناری با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به استان در همه حال است، افزود: دشمن لحظه‌ای برای دشمنی و ضربه زدن به نظام از تلاش فروگذاری نخواهند کرد و باید اهتمام کنیم که در کمال آرامش دهه فجر را متفاوت‌تر از هر سال برگزار کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: امروز ثمره انقلاب اسلامی را مردم باید ببینند. کشور جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای تاثیرگذار جهان می‌باشد و خیلی از کشورها امنیت و حیاتشان به ایران اسلامی بر می‌گردد و آن کشورها بدون حضور ایران رنگ امنیت و آرامش را نخواهند دید و از طرفی خروج امریکای ابرقدرت از سوریه نشان می‌دهند که آنها جایگاهی ندارند.
وی با بیان اینکه نظام راهش را ادامه می‌دهند، افزود: این کشور با این قدرت، نیاز به اصلاح ساختار اقتصادی دارد و ما نباید منکر گرانی باشیم و همه باید تلاش کنیم که اقتدار و امنیت که این کشور دارد، خدای نکرده خدشه دار نشود.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه ادارات دولتی همانند رودخانه‌ای هستند که به دریا می‌ریزند و این دریا، دریای نظام اسلامی است و سکاندار هر رود شما مدیران هستید، اظهار کرد: لذا همه باید تلاش کنند که دریای نظام همیشه پرآب و پرثمر باشد.
کناری گفت: بخشی از مشکلات بازار تحت تاثیر شرایط کشور و بین المللی است. اما بعضی از مشکلات مربوط به داخل استان است. اگر سلطان سکه در جاهای دیگر پیدا شد، سلطان مرغ در یاسوج نیز پیدا شده است.
فرماندار بویراحمد پرده از گرانی مرغ برداشت و گفت: می‌خواهیم مرغ از گچساران وارد کنیم، می‌بینیم که بعضی می گویند اگر مرغ آوردید با شما برخورد می‌کنیم. در یاسوج مرغدار همه تسهیلات دولتی را گرفته و امروز که نیاز است مرغ بدهد به مردم، اعتصاب می‌کند. وقتی پیگیری می‌کنیم، می‌بینیم که مرغ را به گروه مافیای خودشان داده‌اند و اینها مشکلاتی است که مردم را اذیت می‌کنند. مردم نظام را دوست دارند و بخشی از این مشکلات ناشی از کم کاری من مدیر یا جهاد کشاوری و صنعت و معدن است. جهاد کشاورزی مسوول تأمین کالاهای مردم است و باید مرغ مردم را تأمین کند.
وی نقدی به ادارات متولی زد و گفت: در همین شهر همسایه‌مان، شیراز، مشتری هر جای لاشه گوشت را درخواست می‌کند، برای او جدا می‌کنند. اما در اینجا چه؟ مسوولان برای رضایت مردم باید پای کار شوند.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات رتبه 16 دارد، افزود: آقای استاندار فرد اقتصاددانی هست و این همه تلاش دارد، انجام می‌گیرد. من از مسوولان تقاضا می‌کنم که برای پیگیری امورات مردم تلاش کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
عملکرد ضعیف مدیران بالاترین آفت برا کشور و انقلاب هست.
Iran, Islamic Republic of
هنوز با ۴۰ سال مقایسه کردن خدمات توهین به شعور مردم است باید با سال قبل مقایسه بشه
Iran, Islamic Republic of
سلطان مرغ خروس است
خ
Iran, Islamic Republic of
دشمن در حال ضربه زدن به استان است
Iran, Islamic Republic of
سلام مگر.اسامی متخلفان را اعلام کرد چه اتفاقی افتاد؟ و همه افراد ذکر شده با قدرت به کار خود ادامه می دهند . حالا سلطان مرغ کیست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1