تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۰۶۶۷۶
رحیمی رفت، خوانپایه آمد

تاجگردون به ابهامات در خصوص رفتن «رحیمی» پاسخ داد

۰
کبنا ؛مراسم معارفه و تکریم فرمانداران جدید و قدیم گچساران با حضور مسوولان ارشد استانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و جمعی از مسوولان برگزار شد.
مراسم و معارفه فرماندار سابق و جدید گچساران صبح روز پنجشنبه (4 بهمن ماه 97) که چهره های مطرح سیاسی شهرستان همچون سید قدرت حسینی نماینده اسبق شهرستان حضور داشتند، همچنین از حواشی مراسم حضور پدر حاج رحیمی در برنامه بود.
عبدالرحیم رحیمی در این مراسم ابراز کرد: طی چند ماهه اخیر نه به لحاظ جسمی بلکه از لحاظ روحی خسته شده بودم، ولی این را بگویم که بازنشسته نیستم و هنوز هم می خواهم کار کنم.
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت به دوستی دیرینه خود با عبدالرحیم رحیمی اشاره کرد و گفت: دوستی و برادری من با آقای رحیمی تنها مربوط به دوره فرمانداری وی نیست،ما با هم سر یک میز نشستیم، درس خواندیم، خاک جبهه را خوردیم، با هم بزرگ شدیم، کار سیاسی کردیم و با هم کار کردیم.
تاج‌گردون با اشاره به اینکه عبدالرحیم رحیمی سابقه فرمانداری نداشت ولی خوب کار کرد گفت: ای کاش رحیمی زودتر می آمد، ای کاش افرادی فرصت خدمت را از امثال رحیمی نگیرند تا از خدمات این افراد زودتر و بیشتر بهره‌مند شویم.
وی عنوان کرد: رحیمی طی یکسال اخیر خیلی به من فشار آورد که از اینجا برود و من مرتب خواهش می‌کردم تا من هستم بمانید ولی تشخیص وی بر رفتن بود.
تاج‌گردون با اشاره به اینکه یکی از امتیازات رحیمی به عنوان فرماندار ارتباط با اقشار مختلفی سیاسی بود افزود: کدام فرماندار  را سراغ دارید که این همه جلسه با طیف‌های سیاسی شهر داشته باشد.
علی خوانپایه فرماندار جدید شهرستان گفت:از مسئولان استان و نماینده شهر گچساران که به اینجانب منت نهادند و این مسئولیت را به من واگذار کردند دادند تا در خدمت و دیارم خدمت کنم سپاسگذارم و خوشحالم که در خدمتگذاری از مردم این منطقه بتوانم گام مثبت و مفیدی را بردارم.
خوانپایه ادامه داد: با انرژی خوبی که از ایشان سراغ دارم نماینده خوبی برای مردم استان در استان لرستان هستند.
خوانپایه برای رحیمی آرزوی توفیق و سربلندی کرد و گفت: بنده در ادامه راه و توسعه متوازن قطعا برنامه ها و دیدگاه هایی در شهرستان خواهم داشت و تجارب مختلف مدیریتی و اجرایی من در این راستا به من کمک خواهد کرد. 
خوانپایه با ابراز اینکه از انتقادات، پیشنهادات و نظرات موثر همه افراد جامعه استقبال خواهم کرد گفت: در سال‌های اخیر به همت دکتر تاجگردون گچساران روی ریل توسعه قرار گرفته است و نیازمند این است که این قطاری که در ریل قرار گرفته شتاب بیشتری بگیرد و از هر طرف شاهد رشد و شکوفایی شهرستان باشیم.
در انتها جمعی از مسئولان با اهداء تقدیرنامه از رحیمی تجلیل کردند. 
-------------------------------
سیده زهرا حسینی فر
 ------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون خوب گفتی ای کاش شما هم فرصت خدمت را از خیلی ها نمی گرفتی
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
گچساران،شرکت نفت وفرمانداری افتاددست بویراحمد،نیروی اتتظامی وسپاه هم دست کهگیلویه ،باوی وقشقایی .احتمالا اموزش وپرورش رابدن به ترکها.جناب تاج گردون حاج رحیمی رادک کردی،رای دولیاری پر.......
Iran, Islamic Republic of
خادمی که رحیمی اینقدر دنبال تخریب ایشان بود برد بروجرد!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1