تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۵
کد مطلب : ۴۰۶۶۶۸
در بازدید از غرفه پایگاه خبری کبنانیوز مطرح شد

واکنش «سیف‌السادات» به ارتباط اصلاح‌طلبان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تغییر فرماندار گچساران

۰
کبنا ؛سید منوچهر سیف السادات از چهره‌های اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد و وکیل پایه یک دادگستری با حضور در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه پایگاه خبری کبنا نیوز بازدید به عمل آورد.
سیف‌السادات در این بازدید و در پاسخ به سووال کبنا مبنی بر اینکه چرا ارتباط خوبی بین اصلاح‌طلبان و استاندار وجود ندارد، اظهار کرد: وقتی در امور اصولی نباشد و کسانی که هر زبانی را می‌فهمند و با هر پرچمی می‌چرخند، جلوتر هستند و احترام بیشتری دارند.
این وکیل پایه یک دادگستری در ادامه از سایر غرفه‌ها بازدید کرد. سیف‌السادت در پاسخ به سووالی خبرنگار دیگری مبنی بر استانی شدن انتخابات، با بیان اینکه نماینده مجلس عصاره فضایل اخلاق مردم یک جامعه است، گفت: با استانی شدن انتخابات مخالف ام چون اگر قرار باشد نماینده استانی شود این مانع ورود فکر و شخصیت‌های جدید به جامعه می‌شود. و این فرصت برای افراد که سابقه زیادتری دارد، بهتر است چون این افراد نان نامش را می‌خورند و باعث می‌شود مردم دوباره دنبال آنان بروند.
وی همچنین به سووال دیگری در خصوص تغییر فرماندار گچساران، افزود: این کشور متعلق به همه مردم این سرزمین است و در هر نطقه که خدمت بکنند و شایستگی داشته باشند، کار خوبی است، ما نباید تصور کنیم و برگردیم به مسایل ایلی و قبیله‌ای که زمان حکموت های قبلی حاکم بود. امروزه ما باید این را بپذیریم هر شخصی که شایستگی داره در هر جای ایران ازش استفاده بشود، این فکر که بگویند مخالف حضور شخصی در استان دیگری شوند یک فکر قرون وسطایی است. انتخاب استاندار یا فرماندار یک مسئله کاملاً سیاسی می‌باشد و تشخیص این افراد با دولت حاکم است، بحث نمایندگی با گزینش نیروی‌های سیاسی دو مقوله جداگانه است.
این فعال سیاسی در پاسخ به سووال آیا تاجگردون برای اینکه او را از گردونه رقابت انتخابات مجلس حذف کند، او را به لرستان فرستاده است، افزود: فکر نکنم ایگونه باشد به نظرم تاج گردون با این اقتداری که دارد می‌تواند کاری کند که رحیمی به او کمک کند. از طرف دیگر رحیمی فرماندار آقای خادمی بوده هر چند نماینده هم تاثییر دارد ولی تصمیم اخر را استاندار می‌گیرد. اقای دکترخادمی جناب رحیمی را فرماندار گچساران کرده، حتماً توانایی را در ایشان دیده که می خواد او را ببرد پیش خودشان و به نظرم اینکه تاج گردون وی را به خادمی پیشنهاد داده حرف درستی نیست و آقای خادمی با رحیمی کار کرده و بهتر از هر کسی او را می‌شناسد و بنابراین اقای خادمی تصمیم گیرنده اصلی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین معصومی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اصلاح طلبان هم در سطح کلان و هم در سطح استانها چنان افتضاح عمل کرده اند که در آینده ای نه چندان دور فقط باید در موزه های باستانی دنبال فسیلهای پوسیده ی آنان بگردیم‌و برای همیشه به گورستان تاریخ سپرده خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
فکر نمیکردم ایقدر ادم ضعیفی باشی از نظر فکری.خادمی بنده خدا ناجگردونه.رحیمی هم محترمانه شد به لرستان و اونجام هم دوامی نداره به خصوص شهر مهم وفرهنگی بروجرد
حسین معصومی زاده جدول قدم
Iran, Islamic Republic of
که نظرم و نمیزارین ، ترسوها من بنام‌خودم میزارم ، تا کی ترس
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1