تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۴۹
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسوولان استان:

هیجدهمین نمایشگاه کتاب افتتاح شد / احمدی: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کتاب و رسانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد(+ تصاویر)

۰
کبنا ؛هیجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و دومین نماشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور قادر آشنا رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، علی محمد احمدی استاندار و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
برگزاری ۲۱ نمایشگاه کتاب در سراسر استان‌های کشور
رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: ۲۱ نمایشگاه کتاب در سراسر استان‌های کشور برگزاریم کردیم و در ایام پایانی سال ۷ نمایشگاه دیگر برگزار می‌شود.
قادر آشنا در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب  و نمایشگاه‌های رسانه دیجیتال و خبرگزاری‌ها و مطبوعات با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در برگزاری نمایشگاه کتاب در سراسر ایران است، گفت: در حال حاضر استان‌های بوشهر، قزوین و سیستان و بلوچستان در تدارک برگزاری نمایشگاه کتاب هستند.
رئیس موسسه نمایشگاه‌های ایران بیان کرد: ناشرین برجسته کشوری سه برابر ظرفیت برای شرکت در نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند اما به دلیل محدودیت‌ها ناچار به گزینش ناشرین بودیم‌.
وی تصریح کرد: ۲۱ نمایشگاه کتاب در سراسر استان‌های کشور برگزاریم کردیم و در ایام پایانی سال ۷ نمایشگاه دیگر برگزار می‌شود.
این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به کتاب دغدغه‌ها و نگرانی‌های حضرت امام اشاره کرد و گفت: در این کتاب که توسط موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) چاپ شده اسلام، حفظ نظام جمهوری اسلامی و مردم سه دغدغه حضرت امام است که در ابن کتاب آمده است.
این مسؤول بیان کرد: امام در این کتاب نگرانی خود را از اینکه اسلام توسط علما، فضلا، مدیران، اندیشمندان، نخبگان سیاسی و .....به خطر بیفتد را بیان کردند، ایشان حتی نگران تشریفاتی شدن حوزه علمیه بودند و بسیاری دیگر از نگرانی‌های امام در این کتاب است که امروزه همه این نگرانی‌های حضرت امام در زندگی ما قابل مشاهده است.
آشنا عنوان کرد: برای عبور از این وضعیت کنونی باید فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبری را سرلوحه قرار دهیم.
کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کتاب و رسانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر چه کهگیلویه و بویراحمد استانی کوچک است اما هم در حوزه کتاب و هم رسانه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
 علی‌محمد احمدی صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب در یاسوج اظهار کرد: بدون تحول فرهنگی نمی‌توان در سایر حوزه‌ها تحول ایجاد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هیچ رسانه‌ای مانند کتاب نیست اظهار کرد: امروز خرسندیم که آغازین روزهای فجر انقلاب با رخداد نمایشگاه کتاب در استان ما آغاز شده است.
این مسوول با قدردانی از وزارت ارشاد و ناشرین تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار کتاب از ایده‌های نویسندگان بزرگ استفاده کنیم.
وی به نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها هم اشاره کرد و گفت: امروز موج اطلاعات قابل مقایسه با هیچ موج دیگری نیست و دسترسی مردم با رسانه‌ها به اطلاعات ارتقا یافته است‌.
این مسؤول با بیان این که رسانه‌ها بستر مهم برای دریافت اطلاعات هستند، خاطرنشان کرد: باید از محتواهای سازنده رسانه‌ها برای تصمیم سازی استفاده کرد‌.
احمدی افزود: اگر چه استان کوچکی هستیم اما هم در حوزه کتاب و هم رسانه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و بستر مناسبی برای تحول ایجاد می‌کنند.
وی گفت: رسانه‌ها و مطبوعات ما رسالت دارند از رنج بزرگی که مردم ایران برای استقلال کشیده‌اند دفاع کرده و در سطح استان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
احمدی افزود: رسانه‌های ما باید شجاعت داشته باشند وای از روزی که قلم خود را بفروشیم و به خاطر مطامع خود جلوی رشد و توسعه را بگیریم.
این مسوول گفت: رسانه‌ای که از تمدن و خواسته مردم خود خبری نداشته باشد رسانه نیست و امروز به برکت نظام فضا در دسترس رسانه‌ها قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1