تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۴۰۶۶۴۴
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت جنوب عنوان کرد

بیمارستان 64 تختخوابی نفت گچساران سال آینده به بهره برداری می رسد(+تصاویر)

۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دراولین بازدید خود از شرکت بهره برداري نفت و گاز گچساران با حضور در گلزار شهداي شهرستان گچساران با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گچساران اداي احترام كرد.
بر اساس اين گزارش:  مهندس احمد محمدي مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان گچساران و نشست با وی، بازديد ازكارخانه NGL1200  در دشت گز، بيمارستان قديم نفت گچساران و بيمارستان 64 تختخوابي در حال احداث و جلسه با مديران و روساي ادارات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران از ديگر برنامه هاي  سفر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به گچساران بود.
 مهندس احمد محمدی در نشستي كه با حضور مديرعامل نفت گچساران و جمعي از مديران نفت جنوب و گچساران در سالن کنفرانس نفت برگزار شد با عرض تسليت به مناسبت ايام فاطميه گفت: امروز خوشحال هستم كه در دومين سفر به شرکت های تابعه در خدمت شما كاركنان نفت گچساران هستم.
وي افزود: شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران به عنوان دروازه صادرات نفت جنوب است و اين نشان از نقش و مسئوليت شما در اين شركت است.
مديرعامل مناطق نفت خيز جنوب تصريح كرد: گستردگي شركت نفت گچساران در چهار استان، تامين خوراك پتروشيمي، وجود 46 تاسيسات فرايندي، خطوط لوله گسترده  در نقاط صعب العبور همه نشان از شهامت،جرات و رشادت كاركنان نفت گچساران است كه با این قدمت لحظه اي كم نگذاشتند تا شريان نفت متوقف شود.
محمدي عنوان کرد: امروز به جرات بايد بگويم كاركنان صنعت نفت در طول چهار دهه كه از عمر انقلاب اسلامي مي گذرد ناممكن ها را ممكن كردند و اگر من به عنوان مديرعامل بخواهم گزارش بدهم به پشتوانه شما نيروهاي عملياتي و ستادي در مناطق نفت خيز جنوب است.
وی سهم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از طرح عظیم توسعه 28 مخزن را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: با اجرای توسعه 28 مخزن ظرفیت های بالفعل و بالقوه چهار استان مرزي شما بکارگرفته شده و در نتیجه موجبات رونق کسب و کار و توسعه شهری و روستایی را در منطقه فراهم خواهد كرد و در ادامه بخشي از این هزینه صرف مسئولیت های اجتماعی و طرحهای اولویت دار عمرانی، فرهنگی و آموزشی در منطقه خواهد شد.
محمدي با بيان اينكه نيروي انساني سختكوش اين شركت با تجربيات ارزشمند كه دارند، همواره در شرايط سخت و دشوار از مشكلات عبور نموده،خاطرنشان كرد: بنابراين تكريم اين نيروها از مهمترين اولويت هاي مناطق نفت خيز جنوب محسوب مي شود
در ادامه مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران ضمن خوش آمد گويي به مديرعامل مناطق نفت خيز جنوب و هييت همراه با اشاره به نقش نفت گچساران در مناطق نفت خيز جنوب گفت: قرار گرفتن تأسيسات اين شرکت در چهار استان کهگيلويه و بوير احمد ، خوزستان ، بوشهر و فارس از ويژگی های اين شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظيم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عمليات اين شرکت را به قلب صادرات نفت خام کشور تبديل کرده است . 
مهندس هوشنگ صیدالی افزود: نفت گچساران و چند شرکت مهم ديگر با خط لوله به تلمبه خانه گوره منتقل می شود و با افزايش فشار در نهايت به سمت پايانه خارک جهت صادرات هدايت می شود از اين رو راهبری تمام اين مراحل ، تعمير و نگهداری اين تأسيسات بر عهده کارکنان تلاشگر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است .
صيدالي به اقدامات نفت گچساران اشاره كرد و گفت: با وجود تمام مشكلات اين شركت همواره به عنوان دومين توليدكننده نفت در جنوب با عبور از تحريم ها و ايستادگي و ايمان به خدا در عمل به اقتصاد مقاومتي پيشتاز بوده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد با پیگیریهای انجام شده و مساعدت مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت جنوب در این بازدید و تامین اعتبار جهت اتمام و افتتاح  بیمارستان شهدای صنعت نفت گچساران در اوایل سال آینده انجام خواهد شد.
گفتنی است: بیمارستان 64 تختخوابی شهدای صنعت نفت گچساران در زیر بنای11 هزار متر مربع تا کنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1