تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۴۰۶۶۲۶
در اولین همایش استانی هفته هوای پاک در گچساران:

وقتی که کارگران شهرداری گچساران فراموش می شوند + تصاویر

۰
کبنا ؛اولین همایش استانی هفته هوای پاک با حضور امام جمعه گچساران، مدیران کل محیط زیست و هواشناسی و مدیریت بحران استان و جمعی از مدیران شهرستان در دبیرستان دخترانه شاهد اهل بیت گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، این همایش در حالی برگزار شد  که به نظررسید مسئولان توجه ای به خدمات  و نقش پاکبانان سختکوش شهرداری دوگنبدان در پیرامون محیط زیست و پاگیزگی  محیط زندگی شهروندان و... نداشتند.
این موضوع زمانی بیشتر آشکار شد که  کارگران زحمتکش و سختکوش شهرداری دوگنبدان در این همایش در حالیکه باید بین اجتماع حاضرین باشند  در کنجی از حیاط مدرسه نشسته و نظاره گر همایش بودند  این در حالی بود که مدیران کل حاضر در جلسه (هواشناسی و محیط زیست) و همچنین شهردار دوگنبدان  نسبت به این موضوع  بی تفاوت و بی توجه بودند.
چه خوب بود که برگزار کنندگان با توجه به اینکه این همایش در مکان تعلیم و تربیت (مدرسه) و در حضور دانش آموزان برگزار می‌شد به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشتند تا دانش آموزان هرچه بیشتر به  نقش و خدمات و زحمات پاکبانان شهرداری آشنا می‌شدند و در این خصوص فرهنگ سازی لازم انجام می‌شد.
گفتنی است: در این همایش از علی اکبر حیدری روزنامه نگار پیشکسوت گچسارانی که سال‌ها از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده می‌کند به‌عنوان  پدر هوای پاک شهرستان گچساران، تجلیل به عمل آمد.
 و در ادامه دانش آموزان دوره متوسطه دوم با اجرای سرود، دانش آموزان دبستانی با مشارکت در نقاشی همگانی  با موضوع حفظ محیط زیست و کاشتن چند نهال دردبیرستان دخترانه شاهد اهل بیت و خردسالان مهد کودکی با پلاکاردهایی با شعار هوای پاک و حفظ محیط زیست از برنامه‌های متنوع همایش هفته هوای پاک بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آموزش و پرورش
United States
مسئول محترم کبنا شما چرا در این مطلب اسمی از آموزش و پرورش نبرده اید. همه این برنامه ها با آموزش و پرورش بود .مدیر کل محیط زیست کی رسیدند؟ مسئولین آموزش و پرورش استانی و شهرستانی کی رسیدند ؟
Iran, Islamic Republic of
تشکر از کبنا بخاطر یاد آوری نکات ابتدایی و مهم که یک نوجوان هم میداند که باید از این قشر زحمتکش تقدیر کرد متاسفانه ضعف فرهنگی درد بدی است بهر حال باید جاهایی خود را نشان دهد .باز هم تشکر از جناب قلندری
که با ارائه گزارش برای مسولین نکات مهم را گوشزد و فرهنگ سازی می کند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بااین همه خرجی که کردید میتونستید حداقل یه کوچولو حقوق کارگرهارو پرداخت کنید درضمن باید از نیروهای پاکبان شهرداری تقدیر و تشکر کنید نه هرجا میرید از خودتون تشکر کنید کمتر بخور بخور کنید این بندگان خدا گناه دارن
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم ...اونایی که فقط به زبان مدافع قشر ضغیف جامعه هستندودر صدر نشسته اند نشستن مظلومانه این زحمتکشان راندیدند؟
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1