کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اولین همایش استانی هفته هوای پاک در گچساران:

وقتی که کارگران شهرداری گچساران فراموش می شوند + تصاویر

1 بهمن 1397 ساعت 23:23

اولین همایش استانی هفته هوای پاک با حضور امام جمعه گچساران، مدیران کل محیط زیست و هواشناسی و مدیریت بحران استان و جمعی از مدیران شهرستان در دبیرستان دخترانه شاهد اهل بیت گچساران برگزار شد.


اولین همایش استانی هفته هوای پاک با حضور امام جمعه گچساران، مدیران کل محیط زیست و هواشناسی و مدیریت بحران استان و جمعی از مدیران شهرستان در دبیرستان دخترانه شاهد اهل بیت گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، این همایش در حالی برگزار شد  که به نظررسید مسئولان توجه ای به خدمات  و نقش پاکبانان سختکوش شهرداری دوگنبدان در پیرامون محیط زیست و پاگیزگی  محیط زندگی شهروندان و... نداشتند.
این موضوع زمانی بیشتر آشکار شد که  کارگران زحمتکش و سختکوش شهرداری دوگنبدان در این همایش در حالیکه باید بین اجتماع حاضرین باشند  در کنجی از حیاط مدرسه نشسته و نظاره گر همایش بودند  این در حالی بود که مدیران کل حاضر در جلسه (هواشناسی و محیط زیست) و همچنین شهردار دوگنبدان  نسبت به این موضوع  بی تفاوت و بی توجه بودند.
چه خوب بود که برگزار کنندگان با توجه به اینکه این همایش در مکان تعلیم و تربیت (مدرسه) و در حضور دانش آموزان برگزار می‌شد به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشتند تا دانش آموزان هرچه بیشتر به  نقش و خدمات و زحمات پاکبانان شهرداری آشنا می‌شدند و در این خصوص فرهنگ سازی لازم انجام می‌شد.
گفتنی است: در این همایش از علی اکبر حیدری روزنامه نگار پیشکسوت گچسارانی که سال‌ها از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده می‌کند به‌عنوان  پدر هوای پاک شهرستان گچساران، تجلیل به عمل آمد.
 و در ادامه دانش آموزان دوره متوسطه دوم با اجرای سرود، دانش آموزان دبستانی با مشارکت در نقاشی همگانی  با موضوع حفظ محیط زیست و کاشتن چند نهال دردبیرستان دخترانه شاهد اهل بیت و خردسالان مهد کودکی با پلاکاردهایی با شعار هوای پاک و حفظ محیط زیست از برنامه‌های متنوع همایش هفته هوای پاک بود.


کد مطلب: 406626

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/406626/2/وقتی-کارگران-شهرداری-گچساران-فراموش-می-شوند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1