تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب : ۴۰۶۶۱۰
در همایش شوراهای آموزش و پرورش مطرح شد

«نیکبخت»: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند این بار سنگین را به دوش بکشد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ قبل از ظهر روز (یکشنبه 30 دی‌ماه 97) همایش شوراهای آموزش و پرورش با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداران، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمع زیادی از مسوولان در سالن کنعانی یاسوج برگزار شد که از فرماندار کهگیلویه و شورای آموزش و پرورش کهگیلویه به عنوان شورای برتر استان تجلیل شد.
فرماندار کهگیلویه در این همایش آموزش وپرورش را یکی از مهمترین نهادهای تربیتی کشور دانست و اظهار کرد: رسالت خطیر تربیت نسل آینده بر عهده این نهاد است که در آموزه های دینی، ارتقای فرهنگی، تعالی جامعه نقش و جایگاه این نهاد حائز اهمیت است.
جعفر نیکبخت با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت محور و ابزار توسعه در تمامی ابعاد (اقتصادی، فرهنگی و سیاسی) جامعه است، بیان کرد: داشتن یک جامعه توسعه یافته، مستلزم داشتن انسان هایی توانمند است که چرخ های اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی یک کشور را می چرخاند و بدون شک تنها آموزش و پرورش تربیت کننده چنین افراد توانمندی است.
نیکبخت با بیان اینکه عقب ماندگی کشورهای جهان سوم ریشه در بی توجهی به زیر بناهای فرهنگی و آموزشی دارد،تصریح کرد:برای داشتن یک جامعه توسعه یافته نیازمند آموزش و پرورش مجرب هستیم ،و باید گفت آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند بار سنگین و مشکلات تعلیم و تربیت را به دوش بکشد و نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه ها دارد.
وی افزود:استاندار توجه ویژه ای به پژوهش محوری،نوسازی ،تاسیس و تجهیز مدارس و استفاده از تکنولوژی روز دنیا دارد که باید گفت نگاه وی به حوزه تعلیم و تربیت مثبت است.
نیکبخت هدف از تشکیل شوراهای آموزش و پرورش را ارتقای کمی و کیفی،زدودن تنگناهای در مسیر تعلیم و تربیت دانست و گفت:استفاده بهینه از تمامی امکانات و منابع در جهت تاسیس،توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی،همچنین تسهیل فعالیت های اجرایی،جلب مشارکت مردم و مسولان و همچنین استفاده از پتانسیل های فکری و معنوی منطقه از جمله وظایف و اهداف این شورا است که می طلبد همه دستگاه ها در این امر بزرگ سهیم باشند.
وی در پایان انتخاب شورای آموزش و پرورش کهگیلویه به عنوان شورای برتر استان را به همه فرهنگیان،استاندار،مدیر کل آموزش و پرورش استان،مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه،اعضای شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و امام جمعه تبریک گفت.
به گزارش کبنا،در این همایش از اعضای شورای آموزش و پرورش کهگیلویه،بویراحمد و گچساران به عنوان رتبه های اول تا سوم شوراها تقدیر شد.
هر ساله از  24 تا 30 دی ماه به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش یاد می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تنگ تامرادی
United States
مشکل آموزش و پرورش مدیران ضعیف است
معلم
Iran, Islamic Republic of
پروازی بخاطر پرواز های بین شهری تجلیل شد.
Iran, Islamic Republic of
وای یعنی دهدشت فرماندار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا به صورت پروازی از همونجا یعنی کنار خونش در جلسه شرکت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1