تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۰۶۵۵۰
کبنا گزارش می‌دهد

جام بزرگ شهر پاک به سادات امامزاده علی (ع) رسید / تیم شهرداری یاسوج احیا می‌شود (+ فیلم و تصاویر )

۱
کبنا ؛دومین روز از زمستان 97 ( 2 دی‌ماه) با حضور جمع زیادی از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد و ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشور سوت مسابقات جام بزرگ پاک شهر به صدا در آمد، حدود یک ماه 56 تیم با هم به رقابت پرداختند که بعد از 116 مسابقه  و رد و بدل شدن 560 گل به فینال جام رسیدیم.
اما دیدار فینال که بین دو تیم فوتسال سادات امامزاده علی(ع) و شهید جلیل برگزار شد، این دو تیم بعد از دو وقت 15 دقیقه نفس گیر و پر هیجان در ضربات پنالتی تیم سادات امامزاده علی (ع) بر حریف خود غلبه کرد.
نستهن مقدم شهردار یاسوج، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و پناهی معاون وی، کیوان آشنا رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج و سایر اعضای شورای اسلامی برای تماشای این فینال آمده بودند. در کنار مسوولان حبیب‌الله پیشوا از چهره‌های شناخته شده استان و وکیل پایه یک دادگستری نیز این بازی پر هیجان و دشوار را نظاره گر بود.
شورا و هیجان زیادی بر فضای سالن حاکم بود. تماشاگران هر دو تیم یکپارچه تیم‌شان را تشویق می‌کردند صدای ساز و نقاره هم بلند بود. شادی جوانان هنگام حملات دو تیم بر سر دروازه‌ها نام سالن ورزشی شهر پاک یاسوج را برای همیشه در ذهن فوتبالیست‌ها ماندگار می‌کند.
سکوی تماشاگران مملو از جوانان مشتاق به رشته ورزشی پرطرفدار فوتبال بود، نظم و انضباط خاصی وجود داشت، علی اکبری تبار رئیس جام نیز از ابتدا برگزاری مسابقات تا انتها حضور پررنگی داشت و همه چیز را مدیریت می‌کرد. او نشان داد که توانایی کارهای بزرگ را دارد. مدیریت 56 تیم و 116 مسابقه اصلاً کار ساده‌ای نیست.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000406/nf00406550-1.mp4
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در آئین اختتامیه مسابقات جام بزرگ شهر پاک از دست اندرکاران جام بزرگ شهر پاک یاسوج قدردانی کرد و گفت: این شهرستان ظرفیت و استعدادهای زیادی در حوزه ورزش دارد که امیدوارم با درایت مسوولان شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر ورزش در شهرستان بویراحمد باشیم.
شهردار یاسوج نیز در آئین اختتامیه، اظهار کرد: در این رقابت ها ۵۶ تیم حضور داشتند و تحقق منظم دیدارها را در طول یکماه برگزاری رقابت ها با تلاش متولیان داشتیم.
نستهن مقدم افزود: این رقابت ها که با هدفگذاری هایی از جمله ترویج و توسعه فرهنگ شهر پاک و ارتقای نشاط و شادابی در میان جوانان برگزار شد، ظرفیت ها و توانایی ورزشی جوانان استان در بخش فوتسال را نیز به منصه ظهور گذاشت.
مقدم با اشاره به خروجی های این مسابقات و نقش آن در شناسایی و بروز استعداد های ورزشی در حوزه فوتسال، ابراز داشت: تیم منتخب این رقابت ها به مسابقاتی در سطح کشور و با هدف رقابت با تیم های مطرح فرستاده می شود.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000406/nf00406550-2.mp4
مقدم با تقدیر از ورزشکاران حاضر در این مسابقات، ابراز داشت، این رقابت ها در آرامش کامل برگزار شد و بروز صحنه های زیبای ورزشی و رفاقت در عین رقابت را شاهد بودیم.
شهردار یاسوج با تاکید بر اهمیت ایجاد ظرفیت برای شکوفایی و درخشش ورزشکاران استان، گفت: هدفگذاری احیای تیم شهرداری یاسوج بر اساس اصول و نگاه صحیح انجام خواهد شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000406/nf00406550-3.mp4
وی خواستار حمایت مسئولین و سایر دستگاه ها برای احیای مبتنی بر نظارت و قواعد تیم فوتبال شهرداری یاسوج شد.
در پایان با حضور مسوولان مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی به تیم برتر (سادات امامزاده علی (ع)) برگزار و همچنین مدال‌های نقره و برنز تیم‌های دوم و سوم اهداء شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا گزارش نویسی کمتر کن برای پیشوا و دومادش مرد باید در صحنه حضور داشته باشه تا ببینند چقدر توان بیان و تشریح مسائل دارد نه اینکه یه پولی بگیری براشون گزارش نویسی کنی این که نشد صدای مردم اکبری تبار یه بار تا الان در حضور جمع نتوانسته چهار کلام گپ بزنه
Iran, Islamic Republic of
تقدیرتشکر ازتیم سادات امام زاده علی (ع) آفرین برشما
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1