تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۴۰۶۴۰۲
کبنا

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/ از تشکر و قدرانی شورای شهر دوگنبدان از رحیمی تا تکذبیه فرماندار گچساران(+تصاویر)

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان  گچساران در نشست  کارگروه‌  برگزاری نمایشگاه  دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر امسال باید پرفروغ تر و باشکوهتر از سالهای قبل برگزار گردد .
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که دشمنان اسلام در این برهه از زمان سعی دارند که مردم را از نظام و انقلاب دلسرد نمایند افزود: از اوایل انقلاب تا کنون دشمنان سعی در ضعیف نشان دادن این انقلاب و نظام داشته اند و هربار نقشه های شوم آنان با هوشیاری مردم انقلابی ایران اسلامی نقش بر آب شد .
رحیمی با تاکید بر بیان و انعکاس و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به مردم و نسل جوان و نوجوان گفت: باید ثمرات و خدمات نظام به گوش مردم رسانده شود تا امید به زندگی و رضایتمندی آنان از این انقلاب بیشتر و پرفروغ تر گردد.
رحیمی  برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را از جمله برنامه ههای مخصوص این ایام دانست و گفت : این نمایشگاه به منظور  ارائه خدمات 40 ساله نظام برگزار می‌شود.
 وی ابراز کرد: امسال  در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است و در این زمینه تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان باید خدمات و عملکرد قبل و بعد از انقلاب اسلامی را برای مردم و به خصوص برای نسل چهارم بازگو کنند.
 رحیمی تصریح کرد:  نمایشگاه دستاورد 40 ساله خدمات نظام جمهوری اسلامی با 15 غرفه  درمصلی  امام خمینی(ره)گچساران در دهه فجر برگزار می‌شود.
اما حاشیه این جلسه زمانی آغاز شد که مسلم کرمی عضو شورای شهر دوگنبدان که بعنوان مسئول برگزاری نمایشگاه  هم انتخاب شده بود، گفت: به نظر می رسد که آخرین جلسه ای می باشد که در خدمت فرماندار سختکوش و دلسوز و مردمی گچساران می باشیم که جادارد از طرف مردم فهیم شهرستان گچساران از زحمات شبانه روزی و خدمات ارزنده وی تشکر و قدردانی بکنیم.
بعداز صحبت های عضو شورای شهر دوگنبدان،  فرماندار گچساران واکنش نشان داد و  نسبت به برخی رسانه و کانال های خبری بعلت حاشیه سازی و اخبار کذب در خصوص زمان و مکان تودیع و معارفه اش بشدت گلایه و ابراز تاسف و عنوان کرد :خبرهای که در این خصوص مطرح می شود کاملا کذب است و من تکذیب می کنم.
عبدالرحیم رحیمی افزود: بالاخره من هم خواهم رفت و عزیز دیگری خواهد آمد. اما من تا لحظه و ثانیه آخر که فرماندار گچساران هستم با تمام توان و انگیزه مثل روز اول فرماندار شدنم تلاش خواهم کرد.
رحیمی در پایان گفت: زمان و مکان تودیع و معارفه از طریق رسانه های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب ،هرجا که بری سلامت و‌تندرست باشی....اما ما از عملکرد جنابعالی راضی نبودیم...شما بزرگوار با حرفهاتون همه رو‌شرمنده می کردید....ما ازشما ناراحت نیستیم....مااز دکترتاجگردون دلگیریم که نباید شما رو به عنوان‌فرماندار گچساران انتخاب می کرد....شما مرد خوبی هستید....بازبان خدمتگذار ...اما هیچکار مفیدی برای ما مردم فقیر و عادی نکردید....حرف خالی مگه برای مردم و‌جوانان این شهر نان و آب و کار می شه.....
شهروند بی طرف
Iran, Islamic Republic of
باز هم حاشیه؟ کی حاشیه دست از سر فرماندار بر میداره؟ یا فرماندار دست از سر حاشیه بر میداره؟
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1