کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

آخرین عکس یادگاری فرماندار گچساران با پرستاران/ مقصد بعدی رحیمی کجاست؟

22 دی 1397 ساعت 18:53

 فرماندار گچساران به همراه دکتر سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی، دکتر سهراب صیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از بیمارستان بعثت شرکت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران بازدید کرد


 فرماندار گچساران به همراه دکتر سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی، دکتر سهراب صیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از بیمارستان بعثت شرکت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران بازدید کرد.
عبدالرحیم رحیمی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاران از زحمت‌کشان جامعه ما هستند و باید قدردان زحمات آن‌ها باشیم.
رحیمی افزود: از منظر ما در مکتب انقلاب، پرستاری جزء خدماتی از جامعه محسوب می‌شود که هر چند دستمزدی دریافت می‌کنند؛ اما در راستای وظایف پرستاری به عنوان شغل محسوب نمی‌شود و صرفاً نوعی رسالت برای آن‌ها محسوب می‌شود.
عبدالرحیم در پایان گفت: امسال بازهم توفیقی حاصل شد  قبل از رفتن از فرمانداری گچساران درروز پرستار در کنار شما باشم و این روز را به شما تبریک گفته و آخرین عکس را در کنار شما به یادگار داشته باشم.
فرماندارگچساران در این دیدار از بخش‌های مختلف بیمارستان بعثت نفت و بیمارستان بی بی حکیمه(س) بازدید و با اهدای شاخه گل، روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) را به پرستاران تبریک گفت.
فرماندار گچساران در حاشیه این دیدار به کبنانیوز گفت: رفتن من از فرمانداری گچساران قطعی است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: هفته قبل در وزارت کشور حضور پیدا کرده و مراحل مصاحبه و.... انجام داده ام.
فرماندار گچساران در پاسخ این سوال "  که گفته می شود که مقصد بعدی شما فرمانداری شهر بروجرد استان لرستان می باشد " گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست .
رحیمی تصریح کرد: شهرستان های سه استان کشورنیاز به فرمانداردارند و معلوم نیست بنده به کدام استان بروم.
 


کد مطلب: 406355

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/406355/2/آخرین-عکس-یادگاری-فرماندار-گچساران-پرستاران-مقصد-بعدی-رحیمی-کجاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1