تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۶۳۱۹
کبنا از وضعیت حفاری‌های سطح شهر یاسوج گزارش می‌دهد

حفاری‌های که مردم یاسوج را آزار می‌دهد / کناری: 80 درصد حفاری‌ها بدون استعلام انجام می‌گیرد (+ فیلم و عکس )

۰
کبنا ؛کنده‌کاری و حفاری‌های سطح شهر یاسوج به معضل بزرگی تبدیل شده است که هم مردم از آن نارضی هستند و هم صدای نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد را در آورده است.
یکی از شهروندان یاسوج به کبنا گفت: « آدم تعجب می‌کند چند متر خیابان جلو گلزار شهدا به ساحلی چندین سال خاکی و سنگی است که تردد در آن چند متر برابر با خراب شدن جلو بندی ماشین چندین بار از طرق های مختلف به گوش شهردار محترم رسیده ولی متاسفانه فقط چاله های اون شدید تر شده آیا برای شهرداری ترمیم اسفالت این 20 متر خیابان شلوغ خروجی شهر سخت است، این قدر کم کاری !!!»
ظهر امروز (پنجشنبه 20 دی ماه 97) جلسه کمیسیون حفاری شهرستان به ریاست فرماندار بویراحمد در محل فرمانداری برگزار شد.
 فرماندار بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه ۸۰ درصد از حفاری‌ها بدون استعلام از شهرداری صورت می‌گیرد گفت: کلیه سازمانها و ادارات حفار در بویراحمد فهرست طرح‌ها و پروژه‌های خود را برای هماهنگی و همچنین کسب اعلام نظر در خصوص امکان یا عدم امکان مرمت و یا روسازی نوارهای حفاری شده به شهرداری ارسال نمایند.
 رئیس کمیسیون حفاری بویراحمد خاطرنشان کرد: در حفاری‌های موردی و اقدامات اضطراری مسئولیت عدم اطلاع رسانی و خسارت ناشی از آن به عهده موسسه عامل حفاری می‌باشد.
 کناری با تأکید بر هم افزایی ادارات و دستگاه‌های حفار گفت: به منظور پیشگیری از خسارت‌های جانبی به لایه‌های زیرسازی و روسازی خیابان‌ها در موقع حفاری کانال برای مقاصد مختلف، کلیه سازمان‌های حفاری کننده ترجیحآ برش آسفالت را با دستگاه کاتر انجام دهند.
 فرماندار بویراحمد تصریح کرد: هرگونه حفاری در شهرستان منوط به استعلام از شهرداری‌ها است و می‌بایست ترمیم بعد از حفاری نیز در سریعترین زمان ممکن صورت بگیرد.
 بنابر این گزارش بیشترین ناهماهنگی در خصوص حفاری‌های مرکز استان مربوط به آب و فاضلاب شهری می‌باشد که فرسودگی شبکه یکی از عوامل اصلی آن یاد شده است.
 مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به تماس تلفنی فرماندار در این خصوص گفت: علی‌رغم اصلاح ۲۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی یاسوج در سال گذشته، مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی شبکه فرسوده شهری یاسوج نیاز است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000406/nf00406319-1.mp4
بنا بر این گزارش، 80 درصد از کنده‌کاری‌ها و حفاری‌ها بنا بر گفته مسوولان مربوط به دستگاه‌های خدمات رسان است و آنطوری که شاهرخ کناری نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد می‌گوید، بعضی از دستگاه‌های خدمات رسان بدون هماهنگی‌های لازم دست به حفاری می‌زنند. عدم هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری و ادارات عضو کمیسیون حفاری بیش از هر چیزی مردم را آزار می‌دهد که به نظر می‌آید هماهنگی مدیران ضرورت دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا فقط یاسوج
شما هم مث شبکه دنا تبیعض قرار میدین مگه در گچساران دهدشت و ...کم از این حفاری هست و شهرداری ها پاسخکو نیست
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1