تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۰۶۳۱۲
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

سالن ورزشی که بر روی جوانان این روستا بسته است / نفوذ آب‌گل آلود به منبع آب روستای بادنگان علیا (+تصاویر)

۱
کبنا ؛به برکت انقلاب اسلامی ایران خدمات زیادی به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم شده است یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایران بعد مردم داری آن است، در واقع این نظام ظرفیتی را فراهم کرد که همه ملت ایران بتوانند مطالبات به حق خود را مطالبه گری کنند و از طرفی مسوولان نظام اسلامی با تمام توان در راستای رفع مشکلات انان گام بردارند.
اکبر پایه گذار عضو شورای اسلامی روستای بادنگان علیا بخش پاتاوه در گفت و گو با خبرنگار کبنا، می گوید: روستای بادنگان علیا حدود 800 نفر جمعیت دارد و به لحاظ جاده ارتباطی، فضای ورزشی و اینترنت دارای مشکلات و کمبوداتی هستند که امیدوارم مسوولان در این رابطه چاره اندیشی کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه منبع آب روستا به دلیل موقعیتی که دارد هنگام بارندگی آب های گل آلود به این منبع آب نفوذ می کند، افزود: نفوذ آب های گل آلود به منبع آب، آب آشامیدنی مردم را دچار مشکل می کند. منبع آب در اول ورودی روستا قرار دارد با توجه به اینکه در فصل بارندگی آب طغیان می کند، آب گل آلود در محوطه منبع آب جمع می شود.
پایه گذار با قدردانی از مسوولانی که برای مردم تلاش می کنند، افزود: جاده بین روستای بادنگان علیا و بن زرد نیمه کاره رها شده است که امیدداریم هر چه زودتر مسوولان برای تکمیل این پروژه همت بگذارند.
عضو شورای اسلامی روستای بادنگان علیا با بیان اینکه جوانان این روستا از نبود فضای ورزشی رنج می برند، افزود: سالن ورزشی روستای بادنگان علیا نزدیک به 6 سال است که عملیات اجرایی آن تکمیل و آماده بهره برداری است اما به دلیل نداشتن برق و گاز این سالن ورزشی بر روی جوانان بسته می باشد.
پایه گذار بیان می کند که جدول آب کشاورزی این روستا به دلیل بارندگی تخریب و خسارت زیادی بر آن وارد شده است و هنگام بارندگی زمین کشاورزی روستای دچار خسارت زیاد می شوند.
وی ادامه داد: نداشتن اینترنت یکی دیگری از دغدغه های روستای ما است.
عضو شورای اسلامی روستا بادنگان علیا بیان کرد: آرامستان این روستا برق ندارد که از مسوولان مربوطه می خواهیم در این خصوص هم چاره اندیشی کنند. یکی دیگر از دغدغه های مردم جاده دسترسی به این قبرستان است که مسوولان بنیاد مسکن در ابن باره در صورت امکان اقدام لازم را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز زنده هامون برق ندارند شما دنبال برق .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1