تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۰۵۸۹۴
همزمان با سراسر کشور برگزار شد

مراسم 9 دی در یاسوج (+ متن و تصاویر)

۰
کبنا ؛مراسم 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم و جمع زیادی از مسوولان در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز با اقشار مختلف مردم و جمع زیادی از مسوولان مراسم 9 دی در مصلی شهر یاسوج برگزار شد و در این مراسم حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه 9 دی را باید روز عید نامید، اظهار کرد: همه اقشار اینجا حضور دارند و نماد وحدت اینجا به چشم می‌خورد و می‌توان این روز را نماد وحدت نامید چرا که دیگران بر طبل تفرقه می‌کوبیدند اما مردم اعلام کردند که از راه رسول گرامی اسلام دست بر نمی‌دارند.
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: عده‌ای ناآگاهانه و عده‌ای آگاهانه دنبال شکستن صف مردم بودند و از بیرون می‌خواستند این انقلاب را از درون تهی کنند و بعضی داخلی‌ها هم آگاهانه با آن‌ها همراه شدند.
وی افزود: انتخابات ۴۰ میلیونی می‌توانست مایه عظمت این ملت باشد اما عده‌ای آن را زمینه‌ای برای صف‌شکنی کردند که نقشه شوم آن‌ها در ۹ دی نقش بر آب شد.
معاون قوه قضاییه گفت: فتنه‌گران ابتدا شعارهای ساختارشکنانه دادند و سپس آن را به آشوب خیابانی تبدیل کردند و بهانه آن‌ها هم تخلف در انتخابات بود در حالی که اختلاف ۱۳ میلیون بود.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جابجایی ۱۳ میلیونی رای یک حرف مفتضح بود اظهار کرد: این در حالی بود که صدها هزار نفر بر انتخابات نظارت داشتند و تمام طرفداران کاندیداها حضور داشتند، همه می‌دانند که امکان تخلف بزرگ و جابه‌جایی رای در جمهوری اسلامی وجود ندارد.
صادقی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه می‌خواستند در مقابل رهبری بایستند و ارزش‌های انقلاب را از بین ببرند تصریح کرد: آن‌ها می‌خواستند در کشور امام حسین در روز عاشورا ساختارشکنی کنند که خوشبختانه پرده‌های شبهه کنار رفت.
وی با بیان اینکه آن‌هایی که خواب نیمه سنگینی داشتند بیدار شدند و بعضی هم هنوز از خواب بیدار نشده‌اند، خاطرنشان کرد: اما در ادامه همه مردمی که پای صندوق رای رفته بودند در مقابل فتنه موضع گرفتند و در روز ۹ دی به خیابان‌ها آمدند و ولایتمداری خود را نشان دادند.
معاون قوه قضاییه در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم یاسوج گفت: فتنه ۸۸ خسارت زیادی به کشور وارد کرد و باعث شد که ده‌ها قطعنامه چه در آمریکا و چه در سازمان ملل علیه ایران تصویب شود و سبب تحریم اقتصادی شد و محاصره‌ها تنگ‌تر شد.
وی عنوان کرد: بعضی‌ها سفارت‌های خود را اینجا تعطیل کردند و مایه قدرت را به مایه ضعف تبدیل کردند، این فتنه را عده قلیل ایجاد کردند اما دود آن به چشم ملت رفت.
معاون فرهنگی قوه قضایی فتنه را زمینه‌ای برای پاکسازی دانست و گفت: امیرالمومنین هم بعد از قتل عثمان فرمودند که فتنه‌ها در راه است و حتما غربال خواهید شد.
صادقی هشدارهای امیرالمومنین در خصوص فتنه را زیبا دانست و گفت: باید از آیات قرآن و فرموده‌های بزرگانی مانند علی(ع) درس بگیریم تا گرفتار فتنه نشویم.
وی با بیان اینکه اگر فتنه‌گر نیستیم نباید فتنه‌زده شویم، اظهار کرد: عده‌ای فریب خوردند و با فتنه‌گران همراهی کردند در حالی که فتنه‌گر نبودند اما فتنه‌زده شدند.
معاون فرهنگی قوه قضاییه جمهوری اسلامی را امانتی در دست همه مردم دانست و تصریح کرد: پیامبران در حسرت چنین مردمانی بودند اما در تاریخ فرصتی مثل امروز برای اولیای خدا ایجاد نشد.
وی با بیان اینکه امانتدار زحمت همه اولیا هستیم، خاطرنشان کرد: این انقلاب به برکت خون اباعبدالله پیروز شد، به برکت این خون توطئه‌ها را خنثی کرد و به برکت رهبری هوشمند همه توطئه‌ها نقش بر آب شدند.
صادقی یادآور شد: در دوران امام(ره) هم فتنه‌های بزرگی مثل فتنه بنی‌صدر را پشت سر گذاشتیم و در این راه شهیدان بزرگی مثل شهید بهشتی دادیم و روزهایی مثل هفتم تیر را سپری کردیم.
صادقی گفت: رهبری در فتنه ۸۸ تدبیر بزرگ و مدارای هوشمندانه‌ای داشتند تا این که مردم در روز ۹ دی به خیابان‌ها ریختند و ناخالصی‌ها را کنار زدند.
صادقی در ادامه اظهارات خود افزود: آنها می‌خواهند نمادهای اسلامیت که در راس آن ولایت فقیه است  را بزنند بعد هم دستگاه قضایی، شورای نگهبان و سایر نهادهاست.
وی سیاست‌های کلان نظام را با رهبری دانست و گفت: آنها بدون تحقیق می‌گویند رهبری چنین و چنان کرد در حالی که ببینند در ابعاد مختلف رفتار ایشان چگونه است.
معاون قوه قضاییه ادامه داد. رهبری ما را در برابر فتنه‌ها و دشمنی‌های استکبار راهنمایی می‌کند تا عزت خودمان را مقابل دشمنان از دست ندهیم و فریب دشمن را نخوریم.
وی گفت: آقای ظریف گفته که باید در مذاکرات با آمریکایی‌ها محکم‌تر بودیم در حالی که مقام معظم رهبری خیلی پیش‌تر به این مهم اشاره کردند کسی گوش نکرد و نتیجه آن را امروز می‌بینیم.
وی گفت اگر بخواهیم در فتنه‌های بعدی در مقابل دشمنان شکست نخوریم باید فرمایشات رهبری را سرلوحه کار قرار دهیم تا در آینده فتنه‌زده نشویم.
معاون قوه قضایی در ادامه به حوزه سیاست‌های خارجی اشاره کرد و گفت: ببینید آنچه که رهبری در برابر تکفیری‌ها در سوریه و لبنان و یمن و عراق تدبیر کردند چگونه کارساز شد، امروز امریکا پس از ۷ سال حمایت داعش با شکست از سوریه خارج شد و چگونه کشورهای عربی سفارت‌های خود را در سوریه باز می‌کنند.
 وی گفت: اما جاهایی که سیاست‌های رهبری درست پی‌گیری نشد ضعف‌هایی وجود دارد که تقصیر کلیت نظام نیست بلکه تقصیر گزینش‌های خودمان هست اما پای دولت می‌ایستیم.
صادقی با بیان این که کاش کسانی که فتنه‌زده شدند اعتراف به حق می‌کردند خاطرنشان کرد: حق را باید گفت و اعتراف به اشتباه کرد اما این عده فکر می‌کنند با این کار حزب و جریانشان ضربه می‌بیند.

خواص بی‌بصیرت ستون خیمه فتنه آمریکایی سال 88 شدند
 حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین اظهار کرد: فتنه آمریکایی در ۹ دی و با حضور گسترده مردم در هم پیچیده شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مردم ثابت کردند اگر همه قدرت‌های عالم در کنار هم جمع شوند در برابر این ملت هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند چون این کشور ملتی بصیر و رهبری حکیم دارد.
وی گفت: در فتنه ۸۸ برخی از خواص ستون خیمه ضد انقلاب شدند و خیانتی بزرگ به ملت کردند، به کشور و مردم ضربه زدند و دشمنان را در برابر ملت ایران جری‌تر کردند.
این مسؤول با بیان این که مردم در ۹ دی پشت سر رهبری آمدند، تصریح کرد: روشنگری و رصد هوشمندانه مقام معظم رهبری موجب پیروزی ملت مقابل دشمنان شد و اکنون باید در چهلمین سالگرد انقلاب به دشمن درس محکمی بدهیم
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مرفهین
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انگار بعد از لغو حکم .، خوب شد... که اون نمایش ها رو راه انداختی، .. و اون ۱۴ مدیر دیگه رو اجرا نکردید؟ شهدای ما خون ندادند که مدیران ، با خون اونها، پست بگیرن، تخلف کنن و سر جای خودشون باقی باشند و به ریش مردم، بخندند.ان شاءالله خون شهدا و آه پدران و مادران شهدا، دامن همه این ها رو بگیره
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
مسئولین براحفظ صندلی هاشون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1