تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۰۵۸۶۹
تبلیغات نمایندگان مجلس در آئین افتتاح بیمارستان‌های یاسوج و باشت بررسی شد

آش افتتاحیه (+ تصاویر و فیلم)

۰
کبنا ؛بیمارستان‌های 294 تختخوابی شهید جلیل یاسوج و 32 تختخوابی باشت در حالی با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید که «تاجگردون» و «زارعی» در پیج اینستاگرام، سطح شهر یاسوج قبل و بعد از افتتاح با کلیپ‌ و بنرهای تبلیغاتی گوش فلک و زمین و آسمان را پُر کردند که ما بودیم و الا غیر، با مضامین «دو باره»،«ادامه دارد» تا توانستند از آن در جهت تبلیغات [شائبه انتخاباتی] برای خود نهایت استفاده را بردند.
این در حالی است که بعضی از پروژه‌های استان وضعیت ایده‌آلی ندارند و با ایراداتی هم همراه شدند، همین چند ماه اخیر بود که دیوار پروژه مدرسه نیایش شهر گچساران که با حضور «غلام‌رضا تاجگردون» و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید و باگذشت حدود 3 ماه از افتتاح در اثر بارندگی فروریخت، همچنین پل سوم بشار یاسوج پس از حدود 16 سال که با حضور «غلام‌محمد زارعی» و استاندار افتتاح شد بر اثر یک بارندگی بخشی از آن ریزش کرد. تا جایی که دستگاه‌های مربوطه به این پروژه‌ها ورود کردند.
افتتاح پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و ... نباید محلی برای تبلیغات انتخاباتی باشد چرا که این‌ها به برکت نظام اسلامی احداث می‌شوند. البته تلاش همه دستاندرکاران و مسوولان نیز نباید نادیده بگیرد، اما اینکه بخواهیم برای فرار از هجمه‌های منتقدین شوی تبلیغاتی راه بیندازیم کار شایسته‌ای هم نیست.
پارک بانوان یاسوج یکی از پروژه‌های بزرگ عمرانی بود که قبل از پنجمین انتخابات شورای شهر یاسوج و در یک اقدامی عجولانه و به شکل ناقص توسط معاون رئیس‌جمهور به مرحله بهره‌برداری رسید و حالا بعد از 2 سال «علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور تغییر مکان پارک بانوان را می‌دهد و جانمایی احداث این پارک را کار غلط و غیر کارشناسی می‌داند.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد گفت که «بیمارستان 400 تختخوابی را برای آینده شهر یاسوج مدنظر داریم و با همکاری مسئولان کشور این بیمارستان را طراحی خواهیم کرد.» اما این به نظر می‌آید یک وعده انتخاباتی آقای نماینده باشد چرا که در حاشیه افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج تعداد زیادی از مردم سی‌سخت خواستار ساخت بیمارستانی شدند که کلنگ آن سال قبل بر زمین زده شد و تاکنون اقدامی برای احداث آن نشده است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000405/nf00405869-1.mp4
تبلیغات عجیب و غریب آقایان نماینده به حدی بود که حتی واکنش برخی چهره‌های سیاسی مختلف استان را در پی داشت، علی مندنی‌پور از وکلای پایه یک و مطرح کشور در این باره در توئیت خود نوشت؛ «بهره نا قابل هر یک سهامداران در جریان تدارک آش افتتاحیه فاز اول بیمارستان یاسوج؛ رأی برای مجلس، افتخار و امتیاز برای دولت، 11 سال انتظار یک رقص دبش محلی، لت و پار شدن جماعت با هدف دسترسی به امامزاده هاشمی جهت براوردن نذر و نیازها و... اینهم هم سهم مردم!»
همانطوری که گفته شد، باید از تلاش همه مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد که برای افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان باشت و اورژانس دهدشت قدردانی کرد و به هیچ وجه نباید خدمات دولت، نظام و انقلاب اسلامی به نفع شخص خاصی مصادره شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

طرفدار روشنفکر
Netherlands
این دفه .رو سر جاش میشونیم در صحنه سیاسی بویراحمد منقرض بشه .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
رسانه باید طرف حق را بگیرند یه روزی بو.د حسرت می خوردند و می گفتند کسی پی گیر کار نیست حالا یک نماینده که زحمت می کشه خدماتش رو زیر سوال میبرن اگر نماینده نباشد که پی گیری کنه بیمارستان شاید بیست سال و شاید به این زودی هم ساخته نمیشد خود به خود بودجه نمیاد فقط به دنبال تصویر زشتی از فرهنگ را جلوه می دهیم وزرا از وضع استانها خوب مطلع نیستند این نماینده هست که وضعیت را روشن می کنه
علی
Italy
جناب زارع چه خدمتی انجام دادید برا شهرستانهای تابعه خودت که 7سال تلاش کردید هیچ کاری انجام ندادید اگه احمدی نژاد نبود این هم تا40سال دیگه داخل یاسوج وبقیه جاهای کشور درست نمیشد
ایل جلیل
Iran, Islamic Republic of
انصافا خوب تلاش کرده!
هر چند طول کشید اما مجهزترین امکانات رو فراهم کرد!
دس مریزاد..
هر چند هنوز برخی کاستی هایی وجود داره اما ازت راضی هستیم!
درود
درود
درود
Iran, Islamic Republic of
واقعا دستشون درد نکنه زارعی.تاجگردون.هاشمی پور
Denmark
فک نکنم این رفتارهای تبلیغاتی درست باشد !!!
حق طلب
United States
آفرین بر این تحلیل و افشای شوی تبلیعاتی
Iran, Islamic Republic of
کبنا از کجا داری خط میگیری ومیسوزی که فقط دنبال خراب کردنی
آگین
United Kingdom
به نام خدا
ضمن عرض سلام و تحیت و با آرزوی عزت و سلامت مستمر برای همه هم استانیهای عزیزم و با کسب اجاز از محضرتان نکاتی چند در باب مطالب بالا عرض خواهم کرد، دنیای عجیبی است، ادعای مسلمانی، نوع دوستی، برادری و انسانیتمون گوش فلک را کر کرده، اونوقت حتی توان دیدن خوشحالی یک خدمتگزار را که به لطف خدا و عنایت بی بی فاطمه زهرا(س) پس از سالها و ماهها کار و تلاش و مجاهدت شبانه روزی تونسته یکی از مهمترین خواسته های موکلینش محقق کند، را نداریم آری.. کاری کرده که به هر ابزار و شیوه ای تمسک می جویند .. تا غرور و خصلت های ایل و قبیله ای و مباحث احساسی و عاطفی تا شاید بتوانند شیرینی این خدمت را در کام مردم حتی اندکی هم شده تلخ کنند و به هر شیوه ای متوسل میشوند تا فضا را ناسالم کنند چرا که یارای دیدن نشاط و شادابی و خوشحال ی مردم را ندارند،یقینا برای خیلی از اهل سخن و اربابان حرف، ساختن بیمارستانی با این عظمت و هیبت و تجهیز نمودن آن به مدرنترین تجهیزات روز و آنهم در بدترین شرایط اقتصادی و سیاسی کشور بر روی کاغذ یا در نطق موضوعی ساده، سهل الوصول و کم اهمیت باشد(دو صد گفته چون نیم کردار نیست)، چرا که این قبیل آدمها اهل میدان عمل و کارزار نبوده و صرفا و فقط حرفهای خوب می زنند اما چگونه اجرا بشوند و یا کی اجراشون کنه مهم نیست این. معمولا در جایی لم داده و برای خالی نبودن عریضه و یا برای نشون دادن خود، سخنی میگویند و اما اگه این واعظان به زعم خود زیرک یک هفته در تهران کنار آقای حاجی زارعی می ماندند و تلاش و تکاپوی ایشان را شاهد بودند هرگز چنین سخنی نمی گفتن.، آری همه می داند که شان ملت نجیب و بزرگوار ایران بسیار بالاتر و برتر از اینهاست و زیبنده نیست که ما اکنون پس از گذشت چهل سال از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامیمان هنوز نتونسته باشیم به استاندارد های حداقلی یک زندگی بی دغدغه و مرفه نزدیک شویم که البته یکی از مهمترین دلایل این عقب افتادگی هم متوجه کسانی است که سالها نمایندگی مردم در مجلس را عهده دار بوده اند و تنها و تنها مرد خطابه،. عمل بودند و هر گاه پای اقدام و تلاش و مجاهدت به میان می آمد کمیتشان لنگ می زند و بهانه های بنی اسرائیلی شان تازه گل میکرد.والسلام علی من اتبع الهدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آن که نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
آقا خودتو ناراحت نکن فشار به قلبت میاد
Iran, Islamic Republic of
تاکورشودهرانکه نتوانددید
باشتی
Iran, Islamic Republic of
انصافا نماینده یاسوج پرتلاش است اگر روزی درباشت رای ندهم به یاسوج میروم وبه ایشون رای میدم
Iran, Islamic Republic of
اسم باشت رو میاری ....
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات دور جدید زارعی برای همیشه .هشا سال استانمون عقب افتاد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1