تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۴۰۵۸۰۰
با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره نخستین «واژه آب» در یاسوج برگزار شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ جشنواره نخستین واژه آب با مشارکت آبفای شهری و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان استانی  «دهمین جشنوار نخستین واژه آب» با همکاری شرکت آب و فاضلاب و اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات  اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.
سیدعلی لدنی نژاد در ابتدای این مراسم با اشار به اهمیت فرهنگ سازی در  زمینه مصرف  بهینه آب اظهار کرد: تجربه نشان داده است که کودکان و نوجوان بهترین ظرفیت برای تبیین مسائل فرهنگی هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: جشنواره  فراگیری نخستین واژه آب، آغازی برای  اجرای برنامه های فرهنگی مانند طرح همیار آب در مدارس است.
وی افزود: در طول چهار  سال گذشته طرح همیار آب در  تمامی مدارس ابتدایی استان اجرا شد  و تلاش می‌شود در سال جاری نیز  در مدارس مختلف شهرهای استان اجرا شود.
وی با تقدیر از همکاری بی شائبه  آموزش و پروروش استان در  اجرای  برنامه های مختلف  فرهنگی با محوریت  مصرف بهینه آب  خاطرنشان کرد: این مهم جز با همکاری دستگا ه‌های مختلف تحقق نمی یابد.
*آبفای شهری پیشتاز  در استفاد از ظرفیتهای آموزش و پرورش استان
در ادامه نیز مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید با راهکاری مصرف بهینه  حامل های انرژی  آشنا شوند، اظهار کرد: طی سال های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان برنامه های مشارکتی  متعددی با آموزش و پرورش استان برای  آموزش راه های مصرف  بهینه آب اجرا کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: شرکت آبفای شهر استان تا کنون در استفاده از ظرفیت های  دانش‌آموزی استان برای تبیین مسائل فرهنگی مرتبط با آب پیشتاز بوده است.
وی عنوان کرد: در حال  حاضر موضوع کمبودآب و منابع آبی  به عنوان  یکی از چالش اصلی پیش روی جوامع بشری است و در کشور  ما نیز تنش آبی و کمبود آب به خوبی قابل لمس است.
گفتنی است در  این جشنواره علاوه بر اجرا  سرود، مسابقه و تئاتر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقه نقاشی آب و زندگی تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ک
Iran, Islamic Republic of
استانهای دیگه کار می کنند وبودجه می گیرند ما دلمان خوش است هرروز عکس یادگاری می گیریم
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1