تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۴۰۵۶۵۲
کبنا گزارش می‌دهد

افتتاحیه مسابقات جام بزرگ شهر پاک یاسوج / برگشت دو باره تماشاگران به سکوهای سالن ورزشی / چراغی که شهردار و شورای یاسوج روشن کردند (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مسابقات بزرگ جام شهر پاک یاسوج با حضور سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز( شنبه یکم دی‌ماه 97) با حضور سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حراست استانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج مراسم افتتاحیه مسابقات بزرگ جام شهر پاک با حضور 57 تیم برگزار شد.
علی اکبری تبار رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر یاسوج در این آئین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم و من همین جا ضمن قدردانی از ایثارگری و رشادت‌های فرزندان این مرز بوم برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی، یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم.
اکبری تبار با بیان اینکه مسابقات جام بزرگ پارک شهر یاسوج با حضور 56 تیم در قالب 14 گروه برگزار می‌شود، افزود: ایجاد نشاط و شادی و ترویج و توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان از اهداف این مسابقات می‌باشد، شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج توجه ویژه‌ای به موضوعات ورزشی و فرهنگی دارند و این مسابقات به خاطر حضور 56 تیم از مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های فارس، اصفهان، همدان و خوزستان بزرگترین مسابقاتی است که در شهر یاسوج برگزار می‌شود. تیم‌ها در قالب 14 گروه 4 تیمی طی یکماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج همچنین از نامگذاری سالن ورزشی شهرداری به نام شهر پاک خبر داد و گفت: به‌جز بازی افتتاحیه، سایر رقابت‌ها در سالن ورزشی شهر پاک شهرداری یاسوج واقع در بلوار شهید جعفری پایین تر از جمعه بازار برگزار خواهد شد.
اکبری تبار تاکید کرد: از بازیکنان هم استانی شاغل در لیگ برتر فوتبال هم برای مراسمات افتتاحیه و اختتامیه جام دعوت شده است که در مراسم افتتاح خدمت دو تن از این ورزشکاران خواهیم بود.
اکبری تبار خاطر نشان کرد: برای بازی فینال نیز از علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان دعوت کرده‌ایم که در روز پایانی رقابت‌ها حضور داشته باشند.
 وی با دعوت از علاقمندان برای تماشای این مسابقات بیان کرد: برای استقبال هر چه بیشتر از این مسابقات هر شب به قید قرعه هدایای ارزنده‌ای به تماشاگران اهدا می‌شود.
اکبری تبار با بیان اینکه این مسابقات علاوه با بعد ورزشی دارای رویکرد فرهنگی نیز هست، ادامه داد: در حاشیه برگزاری این مسابقات موضوعات مهم و مسائل روز مربوط به فرهنگ شهر نشینی با رویکرد شهر پاک در قالب بسته‌های فرهنگی ارائه می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: همه مقدمات برای برگزاری مسابقات با کیفیت بالا آماده است و از همکاری و اهتمام شهردار یاسوج، اعضای محترم شورای شهر، مسئول تربیت بدنی شهرستان بویراحمد، مسئولین هیات های فوتبال، ورزش‌های همگانی، پزشکی ورزشی، بسیج ادارات، دستگاه‌های امدادی و مجموعه مدیران ستادی شهرداری، اصحاب محترم رسانه و همه کسانی که نقشی در برگزاری این مسابقات داشته‌اند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.
 نستهن مقدم شهردار یاسوج نیز در این آئین، با بیان اینکه ۵۶ تیم در قالب ۱۴ گروه در این جام به رقابت می‌پردازند، افزود: ظرفیت سازی در حوزه فوتسال، توسعه فرهنگ شهر پاک و معرفی استعدادها از جمله هدفگذاری خروجی‌های این مسابقات است.
مقدم با اشاره به حضور سرمربی تیم ملی فوتسال در آیین افتتاحیه رقابت‌ها، ابراز داشت: مستند سازی مناسبی از این رقابت‌ها برای معرفی استعدادهای فوتسال استان به سطح کشور انجام می‌شود.
مقدم از اعزام تیم منتخب رقابت‌ها برای مصاف با تیم‌های مطرح کشوری خبر داد و بیان کرد: توسعه ورزش استان و فرهنگ سازی شهروند محور نیز اجرایی خواهد شد.
شهردار یاسوج با بیان اینکه در دنیا رقابت برای معرفی شهرهای خلاق است، گفت: توسعه مباحث مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به رشد و نشاط جامعه کمک می‌کند.
وی گسترش ورزش همگانی را از دیگر اقدامات هدفگذاری شده دانست و ابراز داشت: شهرداری و شورای شهر یاسوج برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی را هدفگذاری و اجرایی خواهند کرد.
مقدم افزود: بهبود پیوند شهروند و شهرپاک، هدفگذاری در حوزه شهر پاک وتوسعه برنامه‌های شهروند محور از جمله موارد مورد نظر است.
مقدم با بیان اینکه تحقق توسعه نقش شهروندی در گسترش ظرفیت‌های شهر پاک اقدامات فرهنگی را طلب می‌کند، اظهار کرد: با پوشش گروه‌های سنی مختلف، مسابقات جام شهر پاک از عصر شنبه در سالن پوریای ولی شهر یاسوج آغاز می‌شود.
شهردار یاسوج گفت: توسعه و ترویج فرهنگ شهر پاک، تبلیغ و آموزش، ارتقای سلامت و مردمی کردن حرکت‌های دستیابی به شهر پاک در قالب مسابقات دیده شده ست.
مقدم از حضور سرمربی تیم ملی فوتسال در آیین افتتاحیه رقابت‌ها خبر داد و بیان کرد: معرفی استعدادها و نمایش پتانسیل ورزشکاران استان از خروجی‌های این رشته ورزشی است.
مقدم خاطرنشان کرد: تیم منتخب مسابقات در قالب تیم شهرداری یاسوج عازم رقابت‌های دوستانه در سطوح ملی و بازی با تیم‌های مطرح خواهد شد.
وی افزود: همچنین در طول برگزاری رقابت‌ها، قرعه کشی و اهدای جوایز بین تماشاگران اجرایی خواهد شد.
کیوان آشنا رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج همچنین در این آئین ضمن خیر مقدم به حاضرین در این مراسم، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شورای اسلامی شهر یاسوج حمایت از کارهای فرهنگی و ورزشی و حمایت از جوانان است.
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دست اندارکاران این مسابقات قدردانی کرد و گفت: به ویژه از آقای مقدم شهردار یاسوج، آقای آشنا رئیس شورا و آقای اکبری تبار رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر یاسوج قدردانی می‌کنم.
وی برگزاری این مسابقات را ضروری و لازم دانست و گفت: اجرای کارهای فرهنگی از وظایف شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهرها است.

کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فوتسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فوتسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
محمد ناظم الشریعه شنبه شب در آیین افتتاحیه رقابت‌های فوتسال جام شهر پاک در یاسوج، افزود: حیف است که این استان در حوزه فوتسال که هزینه‌های پایینی دارد، هدفگذاری و حرکت بیشتری نداشته باشد.
ناظم الشریعه با بیان اینکه باید در برگزاری این مسابقات خروجی محوری مورد توجه قرار بگیرد، ابراز داشت: امید است در آینده‌ای نه چندان دور از بازیکنان این استان نیز در تیم ملی داشته باشیم.
وی افزود: باید استارت فوتسال یاسوج از یک نقطه آغاز می‌شد و اگر استارت کار به درستی انجام شود، خروجی‌های مناسبی از این رقابت‌ها خواهیم داشت.
ناظم الشریعه با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته تیم ملی بیشترین بازیکنان خود را از شهرستان‌ها گرفته است، افزود: حضور بازیکنان این استان در سطح تیم‌های کشوری نشان از بالندگی و رشد آنها است.
به گزارش کبنا، مراسم افتتاحیه با حضور گسترده جوانان و با اجرای برنامه‌های شاد از جمله موسیقی محلی و پاپ و همچنین اجرای نمایش همراه شد. بعد از سخنرانی و اجرای برنامه‌های متنوع با بازی دو تیم رسمأ این مسابقات آغاز شد.
نکته جالب مسابقات جام بزرگ پاک شهر یاسوج این بود که دو باره سکوهای تماشاگران مملو از جمعیت و جوانان مشتاق ورزش شدند که یقیناً همین امر باعث می‌گردد تا شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج برای یک بار دیگر و با عزم جدی‌تر به فکر احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج باشند.
نسهتن مقدم، علی اکبری تبار و کیوان آشنا با حمایت‌هایشان توانستند، جوانان زیادی را در سکوهای تماشاگران برای ساعت‌ها بنشانند، موضوعی که نمی‌توان به سادگی از اهمیت آن عبور کرد. فرشاد نگین تاجی و مسعود خوبانی که نقششان کمتر از علی اکبری تبار رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیست، از ابتدا تا انتها کنار جوانان ایستادند و برگزاری همچنین برنامه‌های پرهیجان، با نشاط و شاد را مورد حمایت قرار دادند.
امید می‌رود چراغ امیدی که شهردار و شورای شهر یاسوج در دل جوانان با استعداد این شهر و استان روشن کرده‌اند، هیچ وقت خاموش نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید علی
Netherlands
به جای این کارا حقوق رفتگران شهرداری پرداخت کنید
سید علی
Netherlands
به جای این کارا حقوق رفتگران شهرداری پرداخت کنید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1